TomX Skrevet Juni 19 Share Skrevet Juni 19 Finnes det noen unge jente tannleger 18+ som kunne latt meg få prøve tannlegestolen og kanskje på sitte naken i stolen ? 1 1 Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet Juni 19 Share Skrevet Juni 19 @TomX, for å bli tannlege, så tar det 5 år med studie etter videregående. Du vil ikke finne en tannlege 18+. Jeg tolker at du mener en ung pike, nærmere 18 år. Må det være en ekte tannlege da? Er du egentlig ikke ute etter en som kan late som hun er tannlege? Siter Lenke til kommentar
TomX Skrevet Juni 19 Forfatter Share Skrevet Juni 19 (endret) 1 time siden, Chen skrev: @TomX, for å bli tannlege, så tar det 5 år med studie etter videregående. Du vil ikke finne en tannlege 18+. Jeg tolker at du mener en ung pike, nærmere 18 år. Må det være en ekte tannlege da? Er du egentlig ikke ute etter en som kan late som hun er tannlege? Jo sånn engentlig og dem jentene kan jo være 27 år også da trenger ikke kun være 18 heller men om dette kunne skjedd med meg bare med massasje også https://www.dailymotion.com/video/x2amzeu Endret Juni 19 av TomX Mer innhold Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet Juni 19 Share Skrevet Juni 19 Tom, du vet at ditt største hinder for at du ikke klarer å få drømmene dine oppfylt at dine begrensninger på økonomi og transport ikke sant? Jeg tror ikke det er vanskelig å finne en som kan gjøre det du ber om, men det koster og du må kanskje ut av Gol. Siter Lenke til kommentar
TomX Skrevet Juni 19 Forfatter Share Skrevet Juni 19 1 time siden, Chen skrev: Tom, du vet at ditt største hinder for at du ikke klarer å få drømmene dine oppfylt at dine begrensninger på økonomi og transport ikke sant? Jeg tror ikke det er vanskelig å finne en som kan gjøre det du ber om, men det koster og du må kanskje ut av Gol. Det blir jo vanskelig Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet Juni 19 Share Skrevet Juni 19 1 time siden, TomX skrev: Det blir jo vanskelig For deg og dine begrensninger, ja dessverre. Det er det vi har hele tiden sagt til deg. Du kommer hit for av og til og ber om hjelp. Men håper du forstår nå at ingen her vil noen gang kontakte og ordne en jente for deg. Det faller inn hallikvirksomhet. Jeg håper dog at du får hjelp slik at du får napp på Fetlife. 1 Siter Lenke til kommentar
TomX Skrevet Juni 19 Forfatter Share Skrevet Juni 19 1 time siden, Chen skrev: For deg og dine begrensninger, ja dessverre. Det er det vi har hele tiden sagt til deg. Du kommer hit for av og til og ber om hjelp. Men håper du forstår nå at ingen her vil noen gang kontakte og ordne en jente for deg. Det faller inn hallikvirksomhet. Jeg håper dog at du får hjelp slik at du får napp på Fetlife. Jeg starter og gi opp det er kanskje bedre før fantasier blir for syke og for store ikke sant ? 1 Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet Juni 19 Share Skrevet Juni 19 Sjansen for å lykkes blir jo mindre når du er lite fleksibel. Men du har all rett til å være det. 1 Siter Lenke til kommentar
Tukleren Skrevet Juni 20 Share Skrevet Juni 20 Du har råd til å ta toget til Oslo Tom, 2-3 timer og et par hundrelapper. Finn en dag som passer, ring til et par damer i Oslo en dag eller to før og spør om de kan late som de er en tannlege, null problem dette. Å finne en ung ekte tannlege som vil dette med deg kan du bare glemme med en gang... Siter Lenke til kommentar
IrenaMi Skrevet Lørdag klokken 16:49 Share Skrevet Lørdag klokken 16:49 https://linkdoer.com/youngsluts Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg