Gå til innhold

Angelika Eskortejenter.net.

Pipelort

Anbefalte innlegg

La meg gjette?

Ikke henne? Feit og gammal? Lignet på Marianne - eller Tone-Lill som hun så kledelig kaller seg på Nympho.eu?

Snudde du i døra? Eller snakket kølla til deg...?? 🫣😆

Endret av karsten
  • Haha 4
Lenke til kommentar
5 timer siden, karsten skrev:

La meg gjette?

Ikke henne? Feit og gammal? Lignet på Marianne - eller Tone-Lill som hun så kledelig kaller seg på Nympho.eu?

Snudde du i døra? Eller snakket kølla til deg...?? 🫣😆

Ingen av delene. Dama er faktisk veldig pen og ekte. Holder dialog til man har betalt 1000 spenn. Så blir det stille.

• Like 1
Lenke til kommentar
27 minutter siden, Rafael skrev:

Velfortjent når du sender penger til ukjent hore du fant på en hore nettside

Var en kalkulert risiko.  Denne gangen tapte jeg.

• Like 3
Lenke til kommentar
7 timer siden, Pipelort skrev:

Var en kalkulert risiko.  Denne gangen tapte jeg.

Det er nok ikke velkalkulert. Alle her vet at å betale på forhånd er lureri. Da blir pengene borte.

Jeg betalte en gang 1000 til en velkjent norsk dame som "depositum". Så var hun sikker på at jeg kom. Det var bare det at hora ble stille og jeg krevde pengene tilbake - men det gikk nok ikke. Gjaldt bare for meg - ikke for henne...

Luft...

Hvis noen lurer på hvem det var så send pm. Vil ikke utsette meg selv for meg risiko med henne...

Lenke til kommentar
19 timer siden, Pipelort skrev:

Testet en for laget og må ta et tap på ca 8 halvlitere. God gammeldags scam. Dama scammer faktisk under eget søkbart navn og adresse. 

https://eskortejenter.net/oslo/girl-profile/angelika-32101.html

Regn med at alt av forhåndsbetaling er svindel. Ikke bruk VIPS om du ikke må. Unngå kryptovaluta. Ikke bruk sporbar betaling. Kontante penger rett i handa når du står ved sengekanten er det som gjelder. Om du bruker NOK eller andre valuta spiller ingen rolle om hun aksepterer euro og dollar. Hun siste som prøvde seg på meg er ikke på nettet lengre. Når hun tilbyr 1 time BB for 1500 og adressa er i ei "respektabel" boligblokk full av pensjonister så er dette for godt til å være sant. Å da sende over 1500 på vips betyr at du ser kørka dum ut når gamle Fru Halvorsen på 90 med rullator åpner døra. 

• Like 2
Lenke til kommentar

Jeg fikk tilbud om å betale 20K upfront forså å kunne knulle så mye jeg ville i 1 måned! Jeg fortalte at dette var ett raust tilbud og at mange bør gå med på dette. Never pay up front. 

• Like 1
Lenke til kommentar
7 timer siden, karsten skrev:

Det er nok ikke velkalkulert. Alle her vet at å betale på forhånd er lureri. Da blir pengene borte.

Jeg betalte en gang 1000 til en velkjent norsk dame som "depositum". Så var hun sikker på at jeg kom. Det var bare det at hora ble stille og jeg krevde pengene tilbake - men det gikk nok ikke. Gjaldt bare for meg - ikke for henne...

Luft...

Hvis noen lurer på hvem det var så send pm. Vil ikke utsette meg selv for meg risiko med henne...

Andre gangen jeg blir scamma på 15 år. Den første gangen tvang jeg henne til å betale tilbake. Kunne gjort det nå og, men gidder ikke. Tar tapet på 1000 kroner med et smil.

• Like 1
Lenke til kommentar

Jeg har betalt deler av beløpet på forhånd en gang og hatt et veldig fint møte. Men det da hos en jente som er bekreftet seriøs av andre på forum/RE.

Lenke til kommentar