Gå til innhold

Sweet Latina

LoveOWO

Anbefalte innlegg

Her må jeg bare komme med en sterk advarsel om at denne dama ikke er riktig skrudd sammen. Om noen lurer på noe rundt dette, send gjerne en pm. 

Lenke til kommentar
3 timer siden, Mannemannen skrev:

Her må jeg bare komme med en sterk advarsel om at denne dama ikke er riktig skrudd sammen. Om noen lurer på noe rundt dette, send gjerne en pm. 

Jeg er relativt en helt normal type. Merket ingen ting unormalt med henne. 

• Thanks 2
Lenke til kommentar
4 minutter siden, LoveOWO skrev:

Jeg er relativt en helt normal type. Merket ingen ting unormalt med henne. 

Da er vi to, også er du velkommen til innboksen min. 

• Thanks 1
Lenke til kommentar
19 minutter siden, Mannemannen skrev:

Da er vi to, også er du velkommen til innboksen min. 

Er ikke så viktig for meg å sende en privat melding. 

Tar det gjerne åpent her. 

• Like 1
  • Thanks 5
Lenke til kommentar

@AmorOWOthanks you so much for your comment and for coming to see me 😊
I’m glad you enjoyed your time with me and had nothing negative to say about the experience itself. As for the place, I’m sorry if it didn’t meet your expectations. Sometimes I work in temporary locations, and they don’t always reflect the warmth and care I aim to offer in my meetings.

I appreciate your honesty and hope to welcome you in better conditions if we meet again. All the best 🌹

So sweet to see you're still following me so closely @JoeRoganJosh @Billyboy or  @Mannemannen

Life moves on, and so do I 😉 I'm not here for gossip ….  just satisfied clients.

Lenke til kommentar
2 timer siden, Karina Sweet skrev:

@AmorOWOthanks you so much for your comment and for coming to see me 😊
I’m glad you enjoyed your time with me and had nothing negative to say about the experience itself. As for the place, I’m sorry if it didn’t meet your expectations. Sometimes I work in temporary locations, and they don’t always reflect the warmth and care I aim to offer in my meetings.

I appreciate your honesty and hope to welcome you in better conditions if we meet again. All the best 🌹

So sweet to see you're still following me so closely @JoeRoganJosh @Billyboy or  @Mannemannen

Life moves on, and so do I 😉 I'm not here for gossip ….  just satisfied clients.

Kanskje du bør lære deg å håndtere misfornøyde kunder også, uten å trakassere de og familiene deres. 

Lenke til kommentar

Vil advare alle mot henne, hun er psykisk ustabil.
Hun har kontaktet familien til kunder tidligere, hun har pimpet ut sin gravide veninne.
Hun eier ikke moraler, jeg vil faktisk gå så langt som å si at et besøk hos henne kan være farlig.

@LoveOWO har ikke noe kjærlighet for forumet, når han anbefaler oss denne gale dama.

Skjermbilde 2025-06-20 071923.png

Lenke til kommentar

Hallikmagien din💶

Hvem er @JoeRoganJosh👑 Den ukronede kongen av dette forumet.
En fyr som verken betaler eller booker, men som oppfører seg som om han deler ut lisenser.

Han er her hver dag, alltid på vakt 🕵️♂️
Han bestemmer hvem som er “bra nok”, hvem som skal pushes opp – og hvem som skal dras ned.
Alt etter hans smak, selvfølgelig.
For @JoeRoganJosh1455A34D-6F15-48E0-B100-E67BBBD90B5E.thumb.jpeg.3b116b860c7110aa89afed9de823fcbe.jpegskriver ikke anmeldelser – han manipulerer.

Hvis du ikke er en del av hans lille sirkel av «promoterte» jenter,
da er det din tur: han sverter deg, advarer mot deg og planter tvil 💬
Alt uten bevis. Alt fra skyggene.
Som en passiv hallik: han tjener kanskje ikke penger direkte,
men han bruker forumet som et verktøy for å kontrollere markedet – og høster fordelene.

Han promoterer noen, foreslår «arrangementer» med andre,
og styrer meningene til godtroende brukere som en dirigent i et usynlig bordell 🎻.

Det verste? Mange gjennomskuer det ikke.
De tror han bare er “en vanlig bruker”.
Men nei – @JoeRoganJosher den menneskelige algoritmen i dette forumet.
En som bruker sin makt til å manipulere, favorisere og skvise ut dem som ikke lar seg kontrollere.

Hvis du skiller deg ut, nekter å spille etter reglene hans,
eller rett og slett har for mye verdi i deg selv –
da setter han et kryss på deg Og det er da dritten begynner.

Så vær obs.
Ikke alt som glitrer er gull…
Og ikke alle som skriver her inne er kunder.

Med vennlig hilsen,
den tjukke mannen som venter mens DU ligger med jentene han promoterer 🍿🛋️💋

Lenke til kommentar
10 timer siden, Karina Sweet skrev:

Med vennlig hilsen,
den tjukke mannen som venter mens DU ligger med jentene han promoterer 🍿🛋️💋

Er du pimpen med andre ord?

• Like 1
Lenke til kommentar

🇳🇴Mmm... så deilig 😈 når en mann blir kåt mens han prøver å fornærme meg.

Vær ærlig, kjære... skrev du det med den andre hånden opptatt? 💋🖐️🍌💧6DF5E9DA-BB68-454F-878B-E3BB94600736.thumb.jpeg.d9420f3046664fdee1d261c6131a266f.jpeg

💋Mmm... so hot 🔥 when a man gets turned on while trying to insult me.

Be honest, darling… were you typing that with your other hand busy? 💋🖐️🍆💦

Lenke til kommentar