Gå til innhold

sarpsborg


gunnari76

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...

Ja, jeg skrev en anmeldelse på RE det gjorde at hun tok bort den muligheten. Hvis man gjør det er det jo en grunn til det. For å ta det positive så er hu fin. Pen og deilig kropp. Men tjenestene og innlevelsen er dessverre ikke bra. Det er som å knulle en dokke. Owo var avtalt men ble ikke utført. Ingen kyssing og det var vanskelig og få bytte flere stillinger. Det er om å gjøre og bli ferdig. På meg virket det ikke som hun liker det hun driver med. Da blir opplevelsen som dere alle vet bortkastet. Ikke av de billigste heller. Det er viktig og merke seg at det er en telefondame og ikke hu du snakker med. Hun jeg snakket med og avtalte med snakket norsk.

Lenke til kommentar

Jeg har møtt henne flere ganger da hun var her. Og fikk alltid de tjenestene vi hadde avtalt på forhånd.

Hun snakker ikke så mye engelsk kun noen ord, men kan du snakke litt spansk så er det pluss.

Har til og med hatt overnatting hos henne. Jeg kan kun anbefale henne til alle sammen.

Selvfølgelig så kommer jo kjemi greiene inn også fra person til person.

Lenke til kommentar
  • 6 years later...
På 27.4.2023 den 14.40, Raptornorway skrev:

 Hun er flott. Ser hun satt opp til 1200 for halvtime nå men ønsker 500 for owo helt sikker på at hun da mener 500 i tillegg til de 1200. 

 

Meldet med henne og det var 800 for BJ, men ikke i tillegg. Har du møtt henne? Ser jo fin ut så det kunne vært noe å prøve i helgen...

  • Like 2
Lenke til kommentar
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...