Gå til innhold

Fetlife

TomX

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, TomX skrev:

Det hjelper ikke være negativ om kan jo være at noen dukker opp på Gol 

Nei det kan ikke hende. Ingen jenter kommer til å reise til Gol for å treffe en taper de har møtt på internett.

Siden du ikke har noen intensjoner om å møte en eskorte så har du heller ingenting å bidra med her. Du må begynne å poste på https://incels.is/ istedenfor, ikke her.

Lenke til kommentar
Akkurat nå, Tukleren skrev:

Nei det kan ikke hende. Ingen jenter kommer til å reise til Gol for å treffe en taper de har møtt på internett.

Siden du ikke har noen intensjoner om å møte en eskorte så har du heller ingenting å bidra med her. Du må begynne å poste på https://incels.is/ istedenfor, ikke her.

Hvis tapere og incels ikke skal ha tilgang til et forum for horekunder, blir det vel bare meg og et par-tre brukere igjen her inne! 😮

Men du har rett i at ingen jenter plutselig reiser til Gol helt random. Jeg har fått jenter med meg til Hallingdal for å pule, hvis jeg skal på fjellet.  Men da har de vært medbrakt. Har også fått damer til å reise fra typ Hønefoss/Buskerud til Hallingdal for ONS, men ikke så langt opp i Gokk som Gol. Norefjell og den delen der funker fint. 

Men så er jeg da også Guds gave til kvinnen, så i mitt tilfelle blir det annerledes enn for incelboy her! 😎

• Like 1
Lenke til kommentar
6 minutter siden, Rampen skrev:

Hvis tapere og incels ikke skal ha tilgang til et forum for horekunder

De må gjerne ha tilgang hvis de faktisk prøver. I en annen tråd tilbyr jeg meg å hjelpe Tom men han bare vrir seg unna. 500kr for Vy buss fra Gol til Oslo var ikke mulig for han i hele juli og august.

• Like 1
Lenke til kommentar
8 minutter siden, Rampen skrev:

Hvis tapere og incels ikke skal ha tilgang til et forum for horekunder, blir det vel bare meg og et par-tre brukere igjen her inne! 😮

Men du har rett i at ingen jenter plutselig reiser til Gol helt random. Jeg har fått jenter med meg til Hallingdal for å pule, hvis jeg skal på fjellet.  Men da har de vært medbrakt. Har også fått damer til å reise fra typ Hønefoss/Buskerud til Hallingdal for ONS, men ikke så langt opp i Gokk som Gol. Norefjell og den delen der funker fint. 

Men så er jeg da også Guds gave til kvinnen, så i mitt tilfelle blir det annerledes enn for incelboy her! 😎

Denne sub redditten er ikke helt innafor tror jeg fult av scam /r/norgesex 

Lenke til kommentar
2 minutter siden, Tukleren skrev:

De må gjerne ha tilgang hvis de faktisk prøver. I en annen tråd tilbyr jeg meg å hjelpe Tom men han bare vrir seg unna. 500kr for Vy buss fra Gol til Oslo var ikke mulig for han i hele juli og august.

Jeg liker meg lokalt ser du 

Lenke til kommentar
8 minutter siden, Tukleren skrev:

Du tilbød deg å hjelpe Tom med å få sex, mot at han dekket bussturen din til Gol? Da er du en ganske serviceinnstilt og billig horegutt!

Lenke til kommentar
2 minutter siden, TomX skrev:

Jeg liker meg lokalt ser du 

Men du vil ikke finne noen på nettet med den holdningen.

Du kan prøve å gå på nærmeste bar/utested å se om du finner noen da.

Hvis du ikke er villig til å reise noe sted så er det heller ikke noe poeng at du poster her på forumet med oss. Vennligst logg av og ikke kom tilbake.

Lenke til kommentar
Akkurat nå, Rampen skrev:

Du tilbød deg å hjelpe Tom med å få sex, mot at han dekket bussturen din til Gol? Da er du en ganske serviceinnstilt og billig horegutt!

Hvor skrev jeg buss til Gol? Lær deg å lese. Tom må ta buss til Oslo, enten bare for å se på bylivet eller for å treffe en dame. Eneste jeg tilbyr han er å vise han rundt i Oslo.

• Like 2
Lenke til kommentar
2 minutter siden, Tukleren skrev:

Hvor skrev jeg buss til Gol? Lær deg å lese. Tom må ta buss til Oslo, enten bare for å se på bylivet eller for å treffe en dame. Eneste jeg tilbyr han er å vise han rundt i Oslo.

Beklager - han skulle ta bussen fra Gol til Oslo, men altså ikke for å ha sextreff med deg. Da forstår jeg. Fortsatt veldig sjenerøst av deg, da. Kanskje dere kunne finne en ekstra skitten hore som tar flere menn i slengen og dele hullene hennes mellom dere. Hadde sikkert blitt en trivelig kveld.

Lenke til kommentar
34 minutter siden, Tukleren skrev:

Men du vil ikke finne noen på nettet med den holdningen.

Du kan prøve å gå på nærmeste bar/utested å se om du finner noen da.

Hvis du ikke er villig til å reise noe sted så er det heller ikke noe poeng at du poster her på forumet med oss. Vennligst logg av og ikke kom tilbake.

Hvor har jegeren blidt av ?

Lenke til kommentar
4 timer siden, TomX skrev:

Hvor har jegeren blidt av ?

Tatt ferie 🤣

Men er enig med @Tukleren, kom deg til Oslo. Det er langt til nærmeste storby fra Gol, så det blir vanskelig å få svar på annonsen din. Men det er bedre enn ingenting, det er en sped begynnelse!

Hvis du mot alle odds får en avtale, kan du komme tilbake hit og poste?

• Like 2
Lenke til kommentar
1 time siden, jegern skrev:

Tatt ferie 🤣

Men er enig med @Tukleren, kom deg til Oslo. Det er langt til nærmeste storby fra Gol, så det blir vanskelig å få svar på annonsen din. Men det er bedre enn ingenting, det er en sped begynnelse!

Hvis du mot alle odds får en avtale, kan du komme tilbake hit og poste?

Jeg sier heller at jeg gir opp 😩 orker ikke damer eller jenter mer fra nå av blir det 🚫

• Sad 1
Lenke til kommentar
Akkurat nå, TomX skrev:

Jeg sier heller at jeg gir opp 😩 orker ikke damer eller jenter mer fra nå av blir det 🚫

Tom, dette har du sagt mange ganger før. 

Er det ikke på tide å faktisk komme deg litt utenfor komforsonen. Vi vet at du sliter med bevegelighet og vegrer å reise langt. MEN hvis du i det hele tatt ønsker å få oppleve noe fysisk, så må du gjøre mer enn å skrive her, og poste en veldig passiv annonse på Fetlife. 

Det som mange her, inkludert meg, irriterer oss over er at du skriker offer, og synes synd på deg selv, men nekter å ta i mot hjelp eller lytter til råd. Gjentatte ganger. 

Ta i mot hjelpen som @Tukleren tilbyr, og utvid listen av opplevelser i livet :-) 

• Like 3
Lenke til kommentar
17 timer siden, TomX skrev:

Ikke gi opp meningen med livet, som er sex såklart!

Skriv i annonsen at du er flyttbar, bare så du kommer i dialog med noen seriøse. Kanskje noen sier de er på gjennomreise i sommer? Kanskje noen får lokket deg til sin by?

• Like 1
Lenke til kommentar
43 minutter siden, jegern skrev:

Ikke gi opp meningen med livet, som er sex såklart!

Skriv i annonsen at du er flyttbar, bare så du kommer i dialog med noen seriøse. Kanskje noen sier de er på gjennomreise i sommer? Kanskje noen får lokket deg til sin by?

Han burde flytte til SD - jeg har 9 beskjeder fra nye damer bare i dag! Her kan han få det han vil fra villige kvinner. 

image.thumb.png.db39758c908373b7b4025ffcae17dc5d.png

• Like 1
Lenke til kommentar
41 minutter siden, LonasGahr6tøre skrev:

Han burde flytte til SD - jeg har 9 beskjeder fra nye damer bare i dag!

SD har helt mistet konseptet sitt når "alle" proffe damer og andre tanter også har profil der, i tillegg er nok noen av "damene" du har fått svar fra egentlig gutter som sitter hjemme på gutterommet og kødder med deg og vil loppe deg for penger, til bilder, forskudd osv.

• Like 3
Lenke til kommentar
18 timer siden, nelson2 skrev:

SD har helt mistet konseptet sitt når "alle" proffe damer og andre tanter også har profil der, i tillegg er nok noen av "damene" du har fått svar fra egentlig gutter som sitter hjemme på gutterommet og kødder med deg og vil loppe deg for penger, til bilder, forskudd osv.

Jeg vet mange er veldig glad i å bare sende over penger, ukritisk !

• Like 1
Lenke til kommentar
20 minutter siden, LonasGahr6tøre skrev:

Fake SD konto, her er hennes ekte insta :

Ja, vet du hva, Jeg kødda med en tydelig scamannonse på RE, ei KikkiKurvey, og fikk i ettertid en slags reklame på WhatsApp til ei Diananymf på instagram, "norges mest sexy jente".  De er aktive og prøver seg hele tiden.

• Like 2
Lenke til kommentar
45 minutter siden, LonasGahr6tøre skrev:

Jeg vet mange er veldig glad i å bare sende over penger, ukritisk !

Jeg ser her at klientene deler identiteten til jentene. Dette kan også ramme noen eskortejenter som prøver å være veldig diskrete. Vi bør aldri stole på nye kunder.

Dette bør slettes fordi det kan påvirke denne sb i fremtiden.

Lenke til kommentar
Skrevet (endret)
På 9.7.2025 den 10.51, Mikhen skrev:

Jeg ser her at klientene deler identiteten til jentene. Dette kan også ramme noen eskortejenter som prøver å være veldig diskrete. Vi bør aldri stole på nye kunder.

Dette bør slettes fordi det kan påvirke denne sb i fremtiden.

Hadde badoo en gang men det var bare scam heletiden 

Endret av TomX
  • Like 1
Lenke til kommentar