GĂ„ til innhold

Area runt Stavanger, Min annons

Sarah

Anbefalte innlegg

Jag trÀffas. Och du kan komma hem till mig. Men första mötet vill jag ha möte ute, hemma hos dig, hotell, eller i din bil. Och se vem du Àr innan jag bjuder hem dig. 

Jag Àr svensk. Och erbjuder nÀstan allt. 

Jag har snap och kik men hör gÀrna av dig hÀr innan sÄ kan vi  övergÄ till snap, kik sen. 

Jag önskar att vi bÄda Àr diskreta och har det proffsigt. Att vi har det för oss sjÀlva. 

Hör av dig

WIN_20230410_16_15_03_Pro1.jpg

⚠ Advarsel – mulig falsk profil

Mulig dette er innlysende for andre, men jeg hÄpte selv det skulle vÊre ekte.
Jeg tok kontakt med denne personen ut fra genuin interesse. Da jeg spurte om enkel verifisering (for Ä forsikre meg om at det faktisk var personen pÄ bildene jeg snakket med), ble hun straks fornÊrmet og nektet, noe jeg opplevde som mistenkelig.

I etterkant ba jeg ChatGPT analysere tekstene hennes. Den ga fĂžlgende vurdering:

"Teksten inneholder klare tegn pĂ„ oversettelse eller automatisert generering. Den mangler idiomatisk svensk, har unaturlig flyt og strukturer som ikke samsvarer med morsmĂ„lsbruk. Sannsynligheten for at den ikke er skrevet av en ekte person alene er hĂžy (80–90 %). VĂŠr aktsom."

Deles for Ă„ advare andre – bruk sunn skepsis og be alltid om enkel bekreftelse fĂžr du gĂ„r videre.

• Thanks 2
3 timer siden, Pandabear87 skrev:

⚠ Varning – möjlig falsk profil

Detta kanske Àr uppenbart för andra, men jag sjÀlv hoppades att det var pÄ riktigt.
Jag kontaktade den hÀr personen av genuint intresse. NÀr jag bad om enkel verifiering (för att sÀkerstÀlla att det faktiskt var personen pÄ bilderna jag pratade med) blev hon omedelbart förolÀmpad och nekad, vilket jag fann misstÀnkt.

EfterÄt bad jag ChatGPT att analysera hennes texter. De gav följande bedömning:

"Texten innehĂ„ller tydliga tecken pĂ„ översĂ€ttning eller automatiserad generering. Den saknar idiomatisk svenska, har ett onaturligt flyt och strukturer som inte motsvarar modersmĂ„lets anvĂ€ndning. Sannolikheten att den inte Ă€r skriven av enbart en verklig person Ă€r hög (80–90 %). Var försiktig."

Delas för att varna andra – anvĂ€nd sund skepticism och be alltid om enkel bekrĂ€ftelse innan du fortsĂ€tter.

Kan vara att jag skriver pÄ svenska. Men du har verkligen fel. Och det vet de som har trÀffat mig. Var det att jag inte tillfredstÀllde dig helt av att ge dig gratis. Jag Àr glad att jag inte trÀffa dig. SÄ kan jag ge min tid till de som förtjÀnar det. 

• Thanks 1

Godt du har god erfaring og kan bekrefte at hun er ekte, men Ă„ antyde at jeg ikke har god oppfĂžrsel blir for dumt. Jeg behandler alltid folk slik jeg selv Ăžnsker Ă„ bli behandlet, men her fikk man helt annen oppfĂžrsel tilbake.

Sett i betrakning at hun annonserer pÄ dette forumet antyder at hun tilbyr tjeneste og vil at folk skal ta kontakt, men nÄr man tar kontakt pÄ en hÞflig og respektfull mÄte sÄ blir man bÄde avvist og nedverdiget.  

Chatten kopierte jeg til chatgpt og ba analysere, og fikk overnevnte tilbakemelding, sÄ det var ikke kun jeg som fikk dette inntrykket. Ei heller har jeg vÊrt interessert i gratis tjenester slik Sarah indikerer.

Jeg har ingen problemer med Ă„ bli avvist nei.
Man kan velge hvem man tilbyr sine tjenester til og dette er noe jeg bÄde aksepterer og respekterer, man Þnsker tross alt Ä finne personer man har kjemi med.
Bakgrunnen for at jeg skrev dette var at det opplevdes som svindel. Jeg fikk ogsÄ bekreftet av chatgpt at det var sterkt indikasjon pÄ svindel.
Et forum er en plattform for diskusjon, utveksling av informasjon og erfaringsdeling og det er nettopp dette jeg benyttet forumet til i min post.

At du bekrefter at personen er ekte overasket meg stort men ogsÄ noe jeg aksepterer, men i den grad du nÄ gÄr langt utenfor intensjonen til et forum og spekulerer i ting du ikke har vÊrt en del av sÄ er det kanskje du som bÞr finne deg en annen platform.

Du har nÄ pÄstÄtt at jeg bÄde har vÊrt uhÞflig og at jeg ikke tÄler avvisning og Sarah pÄstÄr at jeg forsÞkte meg pÄ gratis tjenester. Vedlagt bilde av chatten vÄr motbeviser alle disse lÞse pÄstander. 
Neste gang vĂŠr heller litt mer saklig og oppfĂžr deg med respekt for de av oss som faktisk benytter forumet til dens intensjon.
Du kunne liksom bare sagt at hun var ekte og holdt deg til det, i stedet sÄ blir det usaklige og usmakelige kommentarer.
Hol deg til sak og ta eventuelt personlige ting over melding.

Sarah.jpg

• Like 1