Gå til innhold

Thai massasje sverige

dunbar4me

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, dunbar4me skrev:

Hvordan er thai massaje i sverige

Thaimasssasje er thaimassasje verden over. Thaier har mye fokus på penger og status, så det er nok mye likt det vi har her hjemme.  Så legger man jo merke til at mange av de som er innom her har lært seg svensk først, og har en fortid i Sverige, eller bare pendler imellom, som f.eks Tanya som nu er i Sandnes/Stavanger.

• Like 3
Lenke til kommentar

Det er sikkert mange som skal til Liseberg i sommer. En tur du som far eller bestefar gruer deg til. Jeg har en slik trussel hengende over meg men jeg kan heldigvis ikke vandre rundt i Gøteborg. Dyrt blir det også. Hotell og så dette Liseberg da med sine karuseller og hva det nå måtte være der. Men når "øvrigheten" drar rundt på shopping, før at slita i trasorne, på diverse rea butikker så får far/bestefar noen timer fri til å dra å se på Elefanten. Ikke den med snabel for snabelen har du  med deg men den i Kungshöjdsgatan 6. At din snabel får litt stell kan jeg ikke garantere for en venn - har varit dær - og det ble snabelstellig med gummihanske på snabelen. Om noen har "peilig på seiling" i ukjente farvann så fortell oss andre hvor i Gøteborg snabelen kan stelles med bar. For om en søker på nettet så finnes veldig mange og en rekker ikke teste de alle. Er en helt ukjent så gir åpningstid et lite hint om hvor landet ligger. Jo seinere på kvelden det stenger jo større sjans har du for å få pusset opp snabelen. Så var det dette med å "slita i trasorne". Da er Borås et bra sted å leite etter billige klær. Det er dyrehage i Borås også så om noen har besøkt de små "dyre hagene" rundt om i byen så fortell oss uvitende hvor en kan ri uten sal, såkalt BB. Neste "sirkus" er i Skara med karuseller og slikt om du ikke allerede har svidd alle dine penger på Liseberg. Siden min svenske venn og gamle kollega skiftet til fast adresse herfra til evigheten før korona tiden kom så har jeg ikke en gang vært på Harrytur til Sverige og jeg behøver ikke besøke min svenske venn sin kona i Skara. (hon har gått vidare i livet och flyttat hem til Skara ) Så kom med tips til de som "tvinges" til å finansiere barn og barnebarn sine karusell turer  i Sverige i sommer.

• Like 2
Lenke til kommentar