Gå til innhold

Katy Mass&Sex

Langbein

Anbefalte innlegg

• 4 weeks later...
På 4.7.2025 den 11.18, Northernfellow skrev:

Hvordan gikk det? Levde besøket opp til forventningene?

Det ble ikke noe treff siden hun ikke svarte på min sms.

Lenke til kommentar
2 timer siden, Langbein skrev:

Det ble ikke noe treff siden hun ikke svarte på min sms.

Det var min erfaring også. 😆

• Like 1
Lenke til kommentar
  • 1 month later...

Ser at du har spurt om henne i flere tråder fordi hun har flere profiler. Men ser også at jeg har, uten å huske det, ønsket at hun kommer til Oslo i alle tråder! 😂

• Haha 2
Lenke til kommentar
38 minutter siden, Langbein skrev:

Hun har flere annonser også bl.a Tantra Erna, Ddomina, Vibrator Mia. Sist gang jeg var hos henne noen år siden, ble jeg skjelt ut da jeg spurte etter en tjeneste hun hadde listet opp tror det var DFK. Måtte bare få på meg klær kjapt å komme meg ut

• Like 2
  • Confused 1
  • Sad 3
Lenke til kommentar
19 minutter siden, 1967 skrev:

Hun har flere annonser også bl.a Tantra Erna, Ddomina, Vibrator Mia. Sist gang jeg var hos henne noen år siden, ble jeg skjelt ut da jeg spurte etter en tjeneste hun hadde listet opp tror det var DFK. Måtte bare få på meg klær kjapt å komme meg ut

Litt skuffenes om dette stemmer. 

Velkommen forresten, @1967.

• Like 1
Lenke til kommentar
45 minutter siden, 1967 skrev:

Takk for tilbakemeldingen, @1967

Nå ble jeg jammen usikker på om jeg skal besøke henne eller ikke. At hun skjelte deg ut er jo ikke greit. Regner med at du spurte henne på en høflig måte. Og 5 annonser på samme dama var da litt i overkant. Tror jeg må tenke på saken. 

Velkommen til forumet forresten. 

Endret av Langbein
  • Like 1
Lenke til kommentar

Ha, det er alle det samme 🤣

Prøvde Vibrator Mia en gang. Tror kanskje at det er ekte bilder, men alle fra det andre annonser stemmer ikke.

Besøk var okish... Det var sex med vibrator i rompa henne. Rart opplevelse. Men hun var veldig profesjonel/distansert. Prøvde litt small talk (hvor hun kommer fra, liker du det i Norge etc), bare fikk "that's not your business" - ikke fin med en sur dame I pausen. Vil ikke besøke henne igjen. Tenkte å besøke helga-42 - tusen takk for info at det er det samme person 🫡

Sitat
Sitat

Ingen sitat her - vet ikke hvordan å slette dette...

Endret av hedexp
  • Like 1
  • Thanks 3
Lenke til kommentar
2 timer siden, hedexp skrev:

Prøvde Vibrator Mia en gang. Tror kanskje at det er ekte bilder, men alle fra det andre annonser stemmer ikke.

Bildene fra Vibrator Mia var jo de dårligste av alle 🤣

Da falt hun ut av lista mi, og skal ikke be om at hun skal ta turen sørover igjen. 😁

• Haha 1
Lenke til kommentar
20 timer siden, Chen skrev:

Da falt hun ut av lista mi, og skal ikke be om at hun skal ta turen sørover igjen. 😁

Hun falt ut av lista mi også, og når hun tar turen sørover igjen kan hun gjerne bli der 😀 

Endret av Langbein
  • Haha 3
Lenke til kommentar