Gå til innhold

Kjøpe- vs "private" damer

karsten

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Chen skrev:

Skal en matche med noen på nett, så må man faktisk fremstå som en person noen andre har lyst på.

Eller bare fremstå som en tilgjengelig, oppegående person som kommuniserer at man ikke skal dele kontaktinfo eller noe som kan identifisere.

Jeg har fire erfaringer med ultrakorte meldingsutvekslinger før blind date, som alle gikk rett på sex.

Den ene ble med rett på toalettet i kafeen og fikset OWO/CIM.

Den andre fikk skyss hjem med bil på sammd type blind date og sugde meg to ganger på turen.

Den tredje sa jeg hei til i hotellresepsjonen før det ble blindfold-BJ på rommet rett etterpå, før hun sa hadet og gikk.

Den fjerde møtte jeg i trappegangen på et p-hus like ved begges jobber. Det ble stående doggy og BB anal avslutning i lunsjen.

Dette var alle damer i forhold. Gifte med familie. Jeg overdriver ikke. Lyver ikke. Og det er eksempler på at jeg kunne sette meg ved PCen en kveld og treffe en fremmed for sex to døgn senere. Alle de andre var ulik grad av merarbeid, men ved litt intelligent egenmarkedsføring i diskusjonsforumet kom også noen til meg. Et slikt bekjentskap endte med MMK-trekant, et annet med VIP Room-tur sammen.

Slikt er mindre stress og billigere enn kjøpemarkedet. Ikke ulovlig, ikke straffbart. Men selvsagt etisk problematisk på en annen måte. Poenget er at slikt er både mulig og lett. Men BB-ryttere bør ikke blande kjøpemarkedet med privatmarkedet. 

• Like 7
Lenke til kommentar
4 timer siden, JoeRoganJosh skrev:

Han vil være jente, han er interessert i jenter.

Seksuell tiltrekning og hva man identifiserer som er to forskjellige ting

• Like 3
Lenke til kommentar
24 minutter siden, jegern skrev:

Seksuell tiltrekning og hva man identifiserer som er to forskjellige ting

Dere kan tro hva dere vil.
Jeg er uansett 100% sikker på at dette er et troll.

Alt som kommer derfra høres bare for dumt ut.
Som for eks historien om at han fikk bank av prostituerte i Norge.

Lenke til kommentar
2 timer siden, JoeRoganJosh skrev:

Dere kan tro hva dere vil.
Jeg er uansett 100% sikker på at dette er et troll.

Alt som kommer derfra høres bare for dumt ut.
Som for eks historien om at han fikk bank av prostituerte i Norge.

om du trur det er tull, så får du bare tru det. Jeg er ikke ett ''Troll'' som du sier. Men du har lov til å tro hva en du vil. 🤷‍♀️

• Like 1
Lenke til kommentar
3 timer siden, Blyanten skrev:

Eller bare fremstå som en tilgjengelig, oppegående person som kommuniserer at man ikke skal dele kontaktinfo eller noe som kan identifisere.

Jeg har fire erfaringer med ultrakorte meldingsutvekslinger før blind date, som alle gikk rett på sex.

Den andre fikk skyss hjem med bil på sammd type blind date og sugde meg to ganger på turen.

Den tredje sa jeg hei til i hotellresepsjonen før det ble blindfold-BJ på rommet rett etterpå, før hun sa hadet og gikk.

Den fjerde møtte jeg i trappegangen på et p-hus like ved begges jobber. Det ble stående doggy og BB anal avslutning i lunsjen.

Dette var alle damer i forhold. Gifte med familie. Jeg overdriver ikke. Lyver ikke. Og det er eksempler på at jeg kunne sette meg ved PCen en kveld og treffe en fremmed for sex to døgn senere. Alle de andre var ulik grad av merarbeid, men ved litt intelligent egenmarkedsføring i diskusjonsforumet kom også noen til meg. Et slikt bekjentskap endte med MMK-trekant, et annet med VIP Room-tur sammen.

Slikt er mindre stress og billigere enn kjøpemarkedet. Ikke ulovlig, ikke straffbart. Men selvsagt etisk problematisk på en annen måte. Poenget er at slikt er både mulig og lett. Men BB-ryttere bør ikke blande kjøpemarkedet med privatmarkedet. 

Hvilke jaktmarker har du best erfaring med?

Lenke til kommentar
35 minutter siden, AhriFoxPrincess skrev:

om du trur det er tull, så får du bare tru det. Jeg er ikke ett ''Troll'' som du sier. Men du har lov til å tro hva en du vil. 🤷‍♀️

Jeg tror du troller hele forumet.
Jeg kommer ikke til å blande meg inn i trollingen din.
Du kan trolle så mye du vil.

Syntes det er merkelig at voksne menn tror på deg.

Jeg har sett dette forumet gå fra å være en gjeng middelaldrende menn som burt, revenger og tototre.
Nå er det en ny generasjon som bare provoserer, truer eskorter og kommer med falsk informasjon.

Er ikke uten grunn at jeg ikke deler noe mer her.

• Sad 3
Lenke til kommentar
10 minutter siden, JoeRoganJosh skrev:

Jeg tror du troller hele forumet.
Jeg kommer ikke til å blande meg inn i trollingen din.
Du kan trolle så mye du vil.

Syntes det er merkelig at voksne menn tror på deg.

Jeg har sett dette forumet gå fra å være en gjeng middelaldrende menn som burt, revenger og tototre.
Nå er det en ny generasjon som bare provoserer, truer eskorter og kommer med falsk informasjon.

Kan bekrefte at Ahri ikke er et troll. ✌️ 

• Like 5
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
13 minutter siden, JoeRoganJosh skrev:

Trist at de ikke er her mer, eller er de, med andre nicks? Umulig å vite. 
Når det gjelder den nye generasjonen så tror jeg det er en person, maks to, med flere nicks.

Slutter vi å dele så er siten død, vil du det?

• Like 3
Lenke til kommentar
2 minutter siden, JoeRoganJosh skrev:

Jeg deler på dm med brukere jeg stoler på.
Dere kan dele hva dere vil.

Jeg deler ikke noe mer offentlig, og hvert fall ikke detaljert.

Kan jeg spørre hva bakgrunnen for det er? Har det skjedd noe?

• Like 3
Lenke til kommentar
5 minutter siden, JoeRoganJosh skrev:

Jeg deler ikke noe mer offentlig, og hvert fall ikke detaljert.

Ok, en «jeg har vært hos x og det anbefales» er mye bedre enn ingenting, så kan man alltids ta resten på pm. Synd det må bli sånn. Hvilke detaljer vil du ikke dele? 
For meg er det viktig om det er kyssing og owo, om hun er hengiven eller ikke (ikke rusher, ikke sur) og ca alder og vekt. 

• Like 3
Lenke til kommentar
17 minutter siden, jegern skrev:

Ok, en «jeg har vært hos x og det anbefales» er mye bedre enn ingenting, så kan man alltids ta resten på pm. Synd det må bli sånn. Hvilke detaljer vil du ikke dele? 
For meg er det viktig om det er kyssing og owo, om hun er hengiven eller ikke (ikke rusher, ikke sur) og ca alder og vekt. 

Jeg kommer ikke til å dele hvor jeg har vært, men vis noen nevner jenter jeg har vært med så kommer jeg med en kort "ekte bilder, bra jente" da vet dere hun er validert av meg.

Når informasjon kommer ut på forumet, så er det alltid noen som vil snu det negativt.
Som stakkars alex som var forelsket i Dina.

Derfor holder jeg kortene mine tett, og kan heller gi hint.

• Like 1
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
1 time siden, JoeRoganJosh skrev:

Kan bekrefte at dette er en mann.

Dette har pågått i snart ett år. Det føles ut som at det er flere brukere, men det er én.

Endret av Lensmann
  • Like 1
Lenke til kommentar
4 minutter siden, Lensmann skrev:

Kan bekrefte at dette er en mann.

Dette har pågått i snart ett år. Det føles ut som at det er flere brukere, men det er én.

Siden du er Lensmann, kan ikke du arrestere han?

• Thanks 1
  • Haha 4
Lenke til kommentar

Can we talking about non-binary people? It's just a joke😀. I think everyone has to live the way they want without being judged. I have met so many "party people in Ibiza" of different sexes and in reality we are all human, with different ideologies, some of us were born macho men, other sensitive men, women who feel like men and vice versa, others who dont really know what they are. I like the party yes😂😂 Big hugs to everyone, peace and love💋💋

• Like 2
Lenke til kommentar
6 timer siden, Blyanten skrev:

Såppass ja, jeg var ikke klar over hvor "lett" det har blitt 🤯😄

Lenke til kommentar
3 timer siden, JoeRoganJosh skrev:

Jobben er ferdig. Forumet ble drept med unntak av noen få rotter. Når dere ser tilbake på aktiviteten her for ett år siden så skjønner dere hva jeg mener. Jeg visste jeg kom til å vinne til slutt.

• Haha 1
Lenke til kommentar