Gå til innhold

Kjøpe- vs "private" damer

karsten

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AhriFoxPrincess skrev:

Beklager så masse! ja jeg misforstod. ; x ; 

Du er en mann. Ferdig med det. Disse jente greiene sitter i hodet ditt. Derfor du misforstår alt

• Thanks 1
Lenke til kommentar
50 minutter siden, Langbein skrev:

Ja, dette kan jeg si meg helt enig i.

Jeg gjorde mitt første sexkjøp for over 20 år siden, og er nå blitt avhengig. Det var forresten med Sjefshøna Lina, hvis det er noen av dere her inne som husker henne. Det skjedde på et hotell her i Tromsø i 2004 tror jeg det var. Hun pleide å reise rundt i hele landet å besøke byer før hun etterhvert ga seg med reisingen. Etter det besøkte jeg henne  mange ganger i hennes leilighet i Oslo. Hærlige minner!

Jeg har prøvd å slutte med å kjøpe sex  mange ganger, men det viser seg å være svært vanskelig. Jeg er blitt avhengig.

Jeg evakuerte fra samme by for en del år siden fordi utvalget var bedre her sørpå.

Husker godt den tiden den eneste "plattformen" for eskorter fra siste side i avisen Søndag-Søndag.... Og mange treff på SAS hotellet i sentrum...hehe

• Like 2
Lenke til kommentar
17 minutter siden, AhriFoxPrincess skrev:

Nei. Var født gutt, men hjernen og sjelen har alltid vært og vil forbli jente. Jobber da framover til kjønnsbytte opersasjon. men må da være på HRT i ca 5 år først. 

Du er ingen jente. Du er en voksen mann. Send meg en melding for behandling. Du trenger en rollefigur! 

Lenke til kommentar
3 minutter siden, Leo skrev:

Jeg evakuerte fra samme by for en del år siden fordi utvalget var bedre her sørpå.

Husker godt den tiden den eneste "plattformen" for eskorter fra siste side i avisen Søndag-Søndag.... Og mange treff på SAS hotellet i sentrum...hehe

Ja, det meste skjedde på SAS- hotellet 😀 

• Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
6 minutter siden, borgermestern skrev:

Du er ingen jente. Du er en voksen mann. Send meg en melding for behandling. Du trenger en rollefigur! 

Hvis det fortsatt er noen her i forumet som ennå ikke har satt deg på sin ignore-liste, så er tiden kommet for å gjøre det nå. En mere motbydelig kar enn du er må man lete lenge etter for å finne. Du har vært på min ignore liste i lang tid, men jeg ønsket å gi deg en ny sjanse for å se om du har forbedret deg. Det ser jeg at du ikke har, så da er det tilbake på ignore-listen igjen for deg. Bye bye!

Endret av Langbein
  • Like 3
  • Thanks 1
  • Sad 1
Lenke til kommentar
1 minutt siden, Langbein skrev:

Hvis det fortsatt er noen her i forumet som ennå ikke har satt deg på ignore-listen, så er tiden kommet. Du har vært på min ignore liste i lang tid, men jeg ønsket å gi deg en ny sjanse for å se om du har forbedret deg. Det ser jeg at du ikke har, så da er det tilbake på ignore-listen igjen for deg. Bye bye!

Jeg mente ikke noe vondt. Vil bare hjelpe denne unge mannen. 

• Like 1
Lenke til kommentar
38 minutter siden, AlexanderLarsen skrev:

Jeg har nå testet ut lyst-club. Registrerte meg med epost og passord.

Ser veldig spennende ut ved første øyekast, men når man må oppgradere og betale for et vip-medlemskap for å få tilgang til nesten alt, ja da forsvant lysten en god del.

Jeg har ennå ikke sjekket ut fetlife,  men regner med at de har likedan opplegg.

Endret av Langbein
  • Like 4
  • Thanks 2
  • Sad 1
Lenke til kommentar
19 minutter siden, Langbein skrev:

Jeg har nå testet ut lyst-club. Registrerte meg med epost og passord.

Ser veldig spennende ut ved første øyekast, men når man må oppgradere og betale for et vip-medlemskap for å få tilgang til nesten alt, ja da forsvant lysten en god del.

Jeg har ennå ikke sjekket ut fetlife,  men regner med at de har likedan opplegg.

Enig, @Langbein!

Kan du si litt mer om Lyst Club @AlexanderLarsen? Ønsker også litt mer info før evnt betaling.

Fetlife er gratis, @Langbein.

• Like 4
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
8 minutter siden, karsten skrev:

Ellers så ser jeg at Tinder også har "short term" forhold.. Det betyr jo i praksis kjapp sex. Har testet det ved et par anledninger....

Og så har du de som skriver "Gaver" som ønsket "Kjærlighetsform"...

Da er det muligheter for en betalt affære..hehe

• Like 4
  • Haha 1
Lenke til kommentar

Å sjekke på nettsteder er lett. Jeg tror jeg har truffet 25 damer der. Første date i løpet av få dager og alltid sex. Har hatt med på swingersklubb, hatt trekanter, analsex, DP og selvsagt OWO. Alltid OWO og 9 av 10 med CIM. Til slutt kuttet jeg ut. Alltid en risiko, dessuten jaktet jeg spenningen og nye opplevelser, ikke sex som sådan - for sex har jeg hjemme. Flere år siden jeg kuttet.

Ny spenning hos thaier og tsjekkere, men igjen på grunn av spenning, men det er forlengst blitt forutsigbart og kjedelig. Tror det er en fare å bli for avhengig av å stimulere disse spenningssentraene i hjernen. Lurer på om systemet trenger detox igjen, som ved forrige break. Mindfullness og sånn i "hverdagssexen".

• Like 5
Lenke til kommentar
2 timer siden, karsten skrev:

Enig, @Langbein!

Kan du si litt mer om Lyst Club @AlexanderLarsen? Ønsker også litt mer info før evnt betaling.

Fetlife er gratis, @Langbein.

Masse muligheter på lyst! Helt klart verdt betalingen! Det du betaler på RE får du gratis på Lyst! Du kommer bedre ut. 

• Like 4
Lenke til kommentar
4 minutter siden, AlexanderLarsen skrev:

Masse muligheter på lyst! Helt klart verdt betalingen! Det du betaler på RE får du gratis på Lyst! Du kommer bedre ut. 

Spennende! Og du har ingen betenkeligheter med å legge igjen bankkort-informasjon på steder som Lyst og Fetlife?

Endret av Langbein
  • Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
3 timer siden, Blyanten skrev:

Å sjekke på nettsteder er lett. Jeg tror jeg har truffet 25 damer der. Første date i løpet av få dager og alltid sex. Har hatt med på swingersklubb, hatt trekanter, analsex, DP og selvsagt OWO. Alltid OWO og 9 av 10 med CIM. Til slutt kuttet jeg ut. Alltid en risiko, dessuten jaktet jeg spenningen og nye opplevelser, ikke sex som sådan - for sex har jeg hjemme. Flere år siden jeg kuttet.

Ny spenning hos thaier og tsjekkere, men igjen på grunn av spenning, men det er forlengst blitt forutsigbart og kjedelig. Tror det er en fare å bli for avhengig av å stimulere disse spenningssentraene i hjernen. Lurer på om systemet trenger detox igjen, som ved forrige break. Mindfullness og sånn i "hverdagssexen".

Hvilke steder har du hatt mest suksess på? 😉

• Like 1
Lenke til kommentar
43 minutter siden, karsten skrev:

Hvilke steder har du hatt mest suksess på? 😉

Cupido Club. Nesten bare der. Men aner ikke hvordan det funker nå for tiden. Finnes det fortsatt?

• Like 2
Lenke til kommentar
4 timer siden, Langbein skrev:

Spennende! Og du har ingen betenkeligheter med å legge igjen bankkort-informasjon på steder som Lyst og Fetlife?

Nei ikke noe stress! 

• Like 2
Lenke til kommentar
39 minutter siden, Blyanten skrev:

Cupido Club. Nesten bare der. Men aner ikke hvordan det funker nå for tiden. Finnes det fortsatt?

Jeg var veldig aktiv på Cupido før, er det ennå fart der anno 2025?

• Like 1
Lenke til kommentar
9 timer siden, AlexanderLarsen skrev:

Jeg har alltid likt RE -da jeg er gift! Veldig lett og overkommelig å kombinerer med familie liv. Videre har jeg gått lei av kjøps damer selv om jeg hadde en super bra runde med en på torsdag. Nå er det primært uforpliktende møter med private damer som kun ønsker sex som gjelder. Jeg har den siste uken har DP, munnsprut, analsprut, viginalsprut, BB eskorte med CP, blow job, runk, klining og kom inn døra nå fra en hyggelig natt med knulling. En date på UnderBar resulterte i hjem til henne for knull rundet midnatt. deilig med 3 runder uten kondom, uten betaling, uten stress. Nå er det hvile dag søndag & mandag. Så for meg legges fokuset på å hente kvinner på forumer fremover.

Hvordan holder du dette skjult fra kona? Eller vet hun og bryr seg ikke? Lyst til å dele Fetlife-brukernavnet ditt? Må finne inspirasjon, haha 

• Like 2
Lenke til kommentar
14 timer siden, AhriFoxPrincess skrev:

Nei. Var født gutt, men hjernen og sjelen har alltid vært og vil forbli jente. Jobber da framover til kjønnsbytte opersasjon. men må da være på HRT i ca 5 år først.

Stå på! Er noen tullinger her inne som ikke forstår slike ting, selv om vi skriver 2025. Er litt skuffa egentlig. 

Endret av jegern
Var visst bare borgermestern, glem det
  • Like 4
  • Sad 1
Lenke til kommentar
5 timer siden, jegern skrev:

Stå på! Er noen tullinger her inne som ikke forstår slike ting, selv om vi skriver 2025. Er litt skuffa egentlig. 

Så kroppen er gutt, han føler seg som jente. Han vil være jente, han er interessert i jenter.
Identifiserer personen seg som lesbisk? og kjøper sex av jenter.
Historiene om hore kjøp i Japan hørtes veldig fiksjon ut.

Jeg er 100% sikker på at dere blir trollet.

Vis jeg tar feil, så burde dere skrive en bok om det.

Lenke til kommentar
22 timer siden, AlexanderLarsen skrev:

Jeg har alltid likt RE -da jeg er gift! Veldig lett og overkommelig å kombinerer med familie liv. Videre har jeg gått lei av kjøps damer selv om jeg hadde en super bra runde med en på torsdag. Nå er det primært uforpliktende møter med private damer som kun ønsker sex som gjelder. Jeg har den siste uken har DP, munnsprut, analsprut, viginalsprut, BB eskorte med CP, blow job, runk, klining og kom inn døra nå fra en hyggelig natt med knulling. En date på UnderBar resulterte i hjem til henne for knull rundet midnatt. deilig med 3 runder uten kondom, uten betaling, uten stress. Nå er det hvile dag søndag & mandag. Så for meg legges fokuset på å hente kvinner på forumer fremover.

Måtte lese kommentaren din en gang til. For min del blir de "uforpliktende" treffene ofte til noe mer, så da er det ikke så morsomt alikevel.

En annen ting jeg lurte på var om du aldri ser noen risiko med å kjøre uten gummi ute og så komme hjem og ta samboer/kone?

• Like 2
Lenke til kommentar

Dette med uforpliktende innebærer altfor mye, etter min mening, arbeid. 

Skal en matche med noen på nett, så må man faktisk fremstå som en person noen andre har lyst på. Og om man skulle ut på date, ja, så kreves det jo arbeid. 

Men ikke misforstå, jeg har ikke noe i mot dette, og mest sannsynlig kommer livet mitt til å komme til et tidspunkt jeg ønsker dette. Men akkurat nå så ønsker jeg 100% uforpliktende, og dette "gratis" uforpliktende på privaten koster noe det også. 

• Like 2
  • Thanks 3
Lenke til kommentar
8 timer siden, jegern skrev:

Jeg har beklaget og AhriFox og jeg er venner igjen. 

• Like 1
Lenke til kommentar