karsten Skrevet Juni 8 Share Skrevet Juni 8 (endret) Mine herrer, Noen ganger må jeg minne meg selv på hvorfor jeg kjøper og ikke er så interessert i "private" damer. Det er selvsagt flere ting som for eksempel Tjenester som jeg elsker: CIM, COF, Anal, og andre kinks som jeg har. Ofte er ikke de private damene så interesserte i å få spruten i munn, ansiktet eller lignende. Jeg tror jeg kan si at i mange år har jeg kun møtt en dame privat som tok det i munnen og atpåtil ville kline etterpå. Ellers så er det ofte ikke engang en decent BJ å få. Variasjonen mellom damer: Jeg kjeder meg fort med damer. Det blir fort det samme om igjen og om igjen.... Med horer så blir det nytt så ofte jeg vil. Og spenningen er til å ta og føle på. Men det som virkelig irriterer meg er alle intriger, sjalusi (ofte) og komplikasjoner. Jeg vil ha et ukomplisert liv uten all mulig bullshit. Og så vil jeg ha sex. Så da fokuserer jeg på RE. Ikke på private damer. Ikke fordi jeg ikke får pult, men fordi det er mer moro, spennende og deilige tjenester. Og ingen forpliktelser.... Endret Juni 8 av karsten 6 4 Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet Juni 8 Share Skrevet Juni 8 Jeg kjøper fordi jeg ønsker meg sex uten noen form for sosial tilknytning og arbeid. Jeg vindusshopper på RE, sjekker her om det er til å stole på, sjekker kontoen om jeg har råd, kjøper, skriver review, ferdig. 🤩 Jeg er i en fase i livet hvor jeg ikke er interessert i en kjæreste/kone. Livet er enkelt nå, og orker ikke Tinder, dating eller møte potensielle svigers osv. 😆 En annen grunn for å kjøpe er at, i likhet med @karsten, så ønsker jeg noe som man sjeldent får på privaten. Jeg ønsker god, sensuell og lang massasje, etterfulgt av BJ og HJ. Sex er ikke nødvendig vanligvis. Høres kanskje ikke så avansert for å ikke få det privat, men det er ikke mange som ønsker seg en partner som ønsker seg lang massasje hver gang og ønsker å bidra minst mulig tilbake 😁 9 Siter Lenke til kommentar
ElonKusk Skrevet Juni 8 Share Skrevet Juni 8 27 minutter siden, karsten skrev: Men det som virkelig irriterer meg er alle intriger, sjalusi (ofte) og komplikasjoner. Jeg vil ha et ukomplisert liv uten all mulig bullshit. Og så vil jeg ha sex. Sier meg enig i dette. Kan leve på mine premisser til en hver tid. Ulempene er mange, men det blir en slags avhengighet over tid og det å gå tilbake til forhold er helt umulig for min del. 6 Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet Juni 8 Share Skrevet Juni 8 (endret) 56 minutter siden, ElonKusk skrev: Sier meg enig i dette. Kan leve på mine premisser til en hver tid. Ulempene er mange, men det blir en slags avhengighet over tid og det å gå tilbake til forhold er helt umulig for min del. Ja, dette kan jeg si meg helt enig i. Jeg gjorde mitt første sexkjøp for over 20 år siden, og er nå blitt avhengig. Det var forresten med Sjefshøna Lina, hvis det er noen av dere her inne som husker henne. Det skjedde på et hotell her i Tromsø i 2004 tror jeg det var. Hun pleide å reise rundt i hele landet å besøke byer før hun etterhvert ga seg med reisingen. Etter det besøkte jeg henne mange ganger i hennes leilighet i Oslo. Hærlige minner! Jeg har prøvd å slutte med å kjøpe sex mange ganger, men det viser seg å være svært vanskelig. Jeg er blitt avhengig. Endret Juni 8 av Langbein 9 Siter Lenke til kommentar
Leo Skrevet Juni 8 Share Skrevet Juni 8 Litt sånn, ja takk begge deler..... Når jeg har en privat dame blir det kanskje et eller to besøk hos en gledespike i måneden. Uten privat jenta så blir det kanskje en til to gledespiker i uka... 5 Siter Lenke til kommentar
AhriFoxPrincess Skrevet Juni 8 Share Skrevet Juni 8 For min del, så er jeg veldig VELDIG ny i dette. som en transperson. som vell født i feil kropp premis. Så har jeg hatt 1 gang i Japan, og 1 VELDIG mislykka gang her i Norge som skulle være min første.. men som endte med at jeg heller ble sparket og slått av en full gledes pike. 4 Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet Juni 8 Share Skrevet Juni 8 1 minutt siden, Leo skrev: Litt sånn, ja takk begge deler..... Når jeg har en privat dame blir det kanskje et eller to besøk hos en gledespike i måneden. Uten privat jenta så blir det kanskje en til to gledespiker i uka... Det høres kostbart ut, men dæven hvor spennende da. 3 Siter Lenke til kommentar
Leo Skrevet Juni 8 Share Skrevet Juni 8 Må bare legge til en slag forespørsel. Jeg liker det ungt, slankt, petite osv, så om noen ønsker å dele info så ja takk. Kan jo være noen jenter som ikke har aktiv annonse/profil eller noen sugarbabys som er mulig å besøke. Setter stor pris på en pm eller to... 3 Siter Lenke til kommentar
Leo Skrevet Juni 8 Share Skrevet Juni 8 1 minutt siden, Langbein skrev: Det høres kostbart ut, men dæven hvor spennende da. Drammen i går. Sandefjord i dag. Drammen i morgen. Goooood pinsehelg.. 😋😋 4 Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet Juni 8 Share Skrevet Juni 8 2 minutter siden, AhriFoxPrincess skrev: For min del, så er jeg veldig VELDIG ny i dette. som en transperson. som vell født i feil kropp premis. Så har jeg hatt 1 gang i Japan, og 1 VELDIG mislykka gang her i Norge som skulle være min første.. men som endte med at jeg heller ble sparket og slått av en full gledes pike Av ren nysgjerrighet, og du behøver selvsagt ikke svare! Er du en mann som er født i en kvinnekropp? 4 1 Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet Juni 8 Share Skrevet Juni 8 3 minutter siden, Leo skrev: Drammen i går. Sandefjord i dag. Drammen i morgen. Goooood pinsehelg.. 😋😋 Dæven steike, det er noen som storkoser seg ja ! God pinse! 3 1 Siter Lenke til kommentar
AhriFoxPrincess Skrevet Juni 8 Share Skrevet Juni 8 2 minutter siden, Langbein skrev: Av ren nysgjerrighet, og du behøver selvsagt ikke svare! Er du en mann som er født i en kvinnekropp? Yes sir. har desverre hatt vanskligheter med dette siden barneskolen i 1997 og opp over. veldig vanskelig, når hugguet forteller deg en ting, men du ser helt annerledes ut på en annen side. :< 2 3 Siter Lenke til kommentar
borgermestern Skrevet Juni 8 Share Skrevet Juni 8 2 minutter siden, AhriFoxPrincess skrev: Yes sir. har desverre hatt vanskligheter med dette siden barneskolen i 1997 og opp over. veldig vanskelig, når hugguet forteller deg en ting, men du ser helt annerledes ut på en annen side. :< Fikk du puppene dine sponset av det offentlige? 1 Siter Lenke til kommentar
AhriFoxPrincess Skrevet Juni 8 Share Skrevet Juni 8 6 minutter siden, borgermestern skrev: Fikk du puppene dine sponset av det offentlige? God i wish. Nei du, her må man stå i det hele selv, kan ikke forvente at staten skal være behjelpelige. 3 Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet Juni 8 Share Skrevet Juni 8 8 minutter siden, AhriFoxPrincess skrev: Yes sir. har desverre hatt vanskligheter med dette siden barneskolen i 1997 og opp over. veldig vanskelig, når hugguet forteller deg en ting, men du ser helt annerledes ut på en annen side. :< Jeg skjønner deg veldig godt at det ikke kan ha vært lett for deg gjennom oppveksten. Dessverre mye stigma rundt dette. Håper du nå har funnet ut av vanskelighetene dine og at hodet og kroppen nå spiller på samme lag 4 Siter Lenke til kommentar
AhriFoxPrincess Skrevet Juni 8 Share Skrevet Juni 8 (endret) 2 minutter siden, Langbein skrev: Jeg skjønner deg veldig godt at det ikke kan ha vært lett for deg gjennom oppveksten. Dessverre mye stigma rundt dette. Håper du nå har funnet ut av vanskelighetene dine og at hodet og kroppen nå spiller på samme lag Det har jeg! er derfor jeg føler meg mye mer tilfreds å gå hele veien, når jeg får det akseptert av Rikshospitalet. Vanskelig når kroppen er gutt, men i hue så er du så jente som det går ann. Og når man er i barne stadiet så forstår man jo absolutt veldig lite psykologisk. :3 så har det bedre nå! må bare vente på Riksen skal kontakte meg for HRT. Og ja, det er veldig mye stigma rundt Transgenders i verdenen vår. Selv om norge er ett av de landene som er gode på LGBTQ+ så er vi også veldig gammeldagse på medisinkske regler, or sånn. Er veldig mye vi kan lære av nederland i den duren. Endret Juni 8 av AhriFoxPrincess 3 1 Siter Lenke til kommentar
AlexanderLarsen Skrevet Juni 8 Share Skrevet Juni 8 Jeg har alltid likt RE -da jeg er gift! Veldig lett og overkommelig å kombinerer med familie liv. Videre har jeg gått lei av kjøps damer selv om jeg hadde en super bra runde med en på torsdag. Nå er det primært uforpliktende møter med private damer som kun ønsker sex som gjelder. Jeg har den siste uken har DP, munnsprut, analsprut, viginalsprut, BB eskorte med CP, blow job, runk, klining og kom inn døra nå fra en hyggelig natt med knulling. En date på UnderBar resulterte i hjem til henne for knull rundet midnatt. deilig med 3 runder uten kondom, uten betaling, uten stress. Nå er det hvile dag søndag & mandag. Så for meg legges fokuset på å hente kvinner på forumer fremover. 8 Siter Lenke til kommentar
Lensmann Skrevet Juni 8 Share Skrevet Juni 8 1 minutt siden, AlexanderLarsen skrev: Jeg har alltid likt RE -da jeg er gift! Veldig lett og overkommelig å kombinerer med familie liv. Videre har jeg gått lei av kjøps damer selv om jeg hadde en super bra runde med en på torsdag. Nå er det primært uforpliktende møter med private damer som kun ønsker sex som gjelder. Jeg har den siste uken har DP, munnsprut, analsprut, viginalsprut, BB eskorte med CP, blow job, runk, klining og kom inn døra nå fra en hyggelig natt med knulling. En date på UnderBar resulterte i hjem til henne for knull rundet midnatt. deilig med 3 runder uten kondom, uten betaling, uten stress. Nå er det hvile dag søndag & mandag. Så for meg legges fokuset på å hente kvinner på forumer fremover. Gud bedre penisen din bør doneres til pediatrisk forskningsinstitutt etter din død. 3 Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet Juni 8 Share Skrevet Juni 8 3 minutter siden, AhriFoxPrincess skrev: Vanskelig når kroppen er gutt, men i hue så er du så jente som det går ann. Jeg trodde det var motsatt, slik jeg tolket det @Langbein skrev og du sa ja. At du var født med en jentekropp, men du ønsker/er mann. 1 Siter Lenke til kommentar
AhriFoxPrincess Skrevet Juni 8 Share Skrevet Juni 8 1 minutt siden, Chen skrev: Jeg trodde det var motsatt, slik jeg tolket det @Langbein skrev og du sa ja. At du var født med en jentekropp, men du ønsker/er mann. Nei. Var født gutt, men hjernen og sjelen har alltid vært og vil forbli jente. Jobber da framover til kjønnsbytte opersasjon. men må da være på HRT i ca 5 år først. 3 Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet Juni 8 Share Skrevet Juni 8 4 minutter siden, AlexanderLarsen skrev: Nå er det primært uforpliktende møter med private damer som kun ønsker sex som gjelder. Av ren nysgjerrighet, hvor finner du private damer for å ha uforpliktende sex og du vet på forhånd at det kun er sex som gjelder også for dama? 4 Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet Juni 8 Share Skrevet Juni 8 3 minutter siden, Chen skrev: Jeg trodde det var motsatt, slik jeg tolket det @Langbein skrev og du sa ja. At du var født med en jentekropp, men du ønsker/er mann. Jeg trodde også det var motsatt, men hen misforsto nok spørsmålet mitt. 3 Siter Lenke til kommentar
AhriFoxPrincess Skrevet Juni 8 Share Skrevet Juni 8 (endret) Akkurat nå, Langbein skrev: Jeg trodde også det var motsatt, men hen misforsto nok spørsmålet mitt. Beklager så masse! ja jeg misforstod. ; x ; Endret Juni 8 av AhriFoxPrincess fiksa stave feil. 4 Siter Lenke til kommentar
AlexanderLarsen Skrevet Juni 8 Share Skrevet Juni 8 4 minutter siden, Langbein skrev: Av ren nysgjerrighet, hvor finner du private damer for å ha uforpliktende sex og du vet på forhånd at det kun er sex som gjelder også for dama? https://www.lyst-club.no & https://fetlife.com 4 1 Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet Juni 8 Share Skrevet Juni 8 2 minutter siden, AlexanderLarsen skrev: https://www.lyst-club.no & https://fetlife.com Og der har vi fetlife ja. Takker! 3 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg