Gå til innhold

Kjøpe- vs "private" damer

karsten

Anbefalte innlegg

39 minutter siden, jegern skrev:

Vi vet det, men hvorfor gidder du bruke tid på å lage alle anmeldelsene, og hva som er merkelig er at anmeldelsene er troverdige basert på min egen erfaring? Så du har gjennomført mange besøk, skrevet om de her, og så kommer du, tidligere alpdlp, ut av skapet som et troll.

Det virker på meg som du virkelig liker forumet her og vil bli en av oss. Men så har du noen psykopatiske trekk som må få utløp. Derfor lager du en bruker per «behov». Korrekt?

Det at ElonKusk kom ut av skapet nå tror jeg du angrer på

En del av analysen din er korrekt. Du har lenge trodd jeg er alpdlp som er feil, noe jeg har sagt flere ganger. Men noe tilsvarende har skjedd meg. 

Målet var i utgangspunktet å tvinge frem et nytt forum med moderering slik at disse doxing episodene ikke lenger var mulig. Vi har sett flere eksempler på det i det siste, og jeg er rimelig sikker på at det er zeze som står bak. Jeg har klart å lure ut informasjon av henne og hun er ikke tilbakeholden med personopplysninger om kunder og SD brukere hun er i kontakt med. Dama er klin gærn. 

Da admin kom innom her og sletta alle brukerne inkludert tototre så trodde jeg at målet var nådd, men det viste seg at det bare fortsatte på samme gamle måte. Så det jeg har forsøkt å få til har feilet, derfor gir det ikke lenger mening å ha denne brukeren aktiv her. At jeg angrer på det? Nei det var helt frivillig og jeg er ganske overbevist om at jeg klarte å holde de brukerne jeg ville adskilt fra hverandre. 

Psykopatiske trekk? Ja noe, spesielt manipulering. Det jeg har fått ut av noen av jentene her hadde ikke vært mulig uten de trekkene. Men jeg er en relativt normal person sånn i det daglige. Jeg maskerer nok en del. 

Det var nok en dårlig plan fra starten. Jeg ser hvordan det gjøres i andre land og skulle ønske vi hadde tilsvarende trygge plattformer her hjemme.

Jeg er for eksempel mye i Hong Kong og er medlem i 5 telegram kanaler for reviews samt et titalls kanaler som fungerer litt som RE. Det miljøet er så mye bedre enn det vi har her. 

Og det var målet mitt, jeg vurderte å starte det selv, men så har man dette med hallikparagrafen da. Så der er vi nå. Beklager at jeg har holdt på som jeg har gjort. Og lykke til videre, nå slipper dere å forholde dere til meg. 

• Like 2
Lenke til kommentar
11 minutter siden, ElonKusk skrev:

En del av analysen din er korrekt. Du har lenge trodd jeg er alpdlp som er feil, noe jeg har sagt flere ganger. Men noe tilsvarende har skjedd meg. 

Målet var i utgangspunktet å tvinge frem et nytt forum med moderering slik at disse doxing episodene ikke lenger var mulig. Vi har sett flere eksempler på det i det siste, og jeg er rimelig sikker på at det er zeze som står bak. Jeg har klart å lure ut informasjon av henne og hun er ikke tilbakeholden med personopplysninger om kunder og SD brukere hun er i kontakt med. Dama er klin gærn. 

Da admin kom innom her og sletta alle brukerne inkludert tototre så trodde jeg at målet var nådd, men det viste seg at det bare fortsatte på samme gamle måte. Så det jeg har forsøkt å få til har feilet, derfor gir det ikke lenger mening å ha denne brukeren aktiv her. At jeg angrer på det? Nei det var helt frivillig og jeg er ganske overbevist om at jeg klarte å holde de brukerne jeg ville adskilt fra hverandre. 

Psykopatiske trekk? Ja noe, spesielt manipulering. Det jeg har fått ut av noen av jentene her hadde ikke vært mulig uten de trekkene. Men jeg er en relativt normal person sånn i det daglige. Jeg maskerer nok en del. 

Det var nok en dårlig plan fra starten. Jeg ser hvordan det gjøres i andre land og skulle ønske vi hadde tilsvarende trygge plattformer her hjemme.

Jeg er for eksempel mye i Hong Kong og er medlem i 5 telegram kanaler for reviews samt et titalls kanaler som fungerer litt som RE. Det miljøet er så mye bedre enn det vi har her. 

Og det var målet mitt, jeg vurderte å starte det selv, men så har man dette med hallikparagrafen da. Så der er vi nå. Beklager at jeg har holdt på som jeg har gjort. Og lykke til videre, nå slipper dere å forholde dere til meg. 

Og bare for å legge til det. Hadde det ikke vært for herrserr så hadde forumet vært ubrukelig og vi hadde flyttet oss til reddit eller telegram. Det irriterer meg fortsatt noe så jævlig at han fant en løsning for å låse opp forumet igjen. Er nok derfor jeg ikke har gitt meg, for jeg var helt overbevist om at jeg kom til å klare det. 

Jeg satt i 10 timer om dagen i en hel uke pære full på whiskey. Det er nok ikke normalt men det fungerte helt til han IT eksperten der fant en løsning..

Endret av ElonKusk
Lenke til kommentar
55 minutter siden, ElonKusk skrev:

Du har lenge trodd jeg er alpdlp som er feil, noe jeg har sagt flere ganger

Ok, kan du røpe hvilke andre brukere du har? For det har vært vanskelig å se på grammatikk og språkbruk. Du skriver aldri feil.

Lenke til kommentar
10 minutter siden, jegern skrev:

Ok, kan du røpe hvilke andre brukere du har? For det har vært vanskelig å se på grammatikk og språkbruk. Du skriver aldri feil.

Tror du har ganske oversikt over de forskjellige brukerne. Alle variasjoner av homser, villdyret, amir3, lensmann og borgermestern. Den eneste jeg har holdt skjult er denne. Et av formålene var å ødelegge troverdigheten til brukerne, men jeg står ikke bak noe mer hvertfall. At det er to andre troll her inne vet jeg, og det vet du også. Selv om du har forvekslet meg med noen av de. 

Lenke til kommentar
5 minutter siden, ElonKusk skrev:

Tror du har ganske oversikt over de forskjellige brukerne. Alle variasjoner av homser, villdyret, amir3, lensmann og borgermestern. Den eneste jeg har holdt skjult er denne. Et av formålene var å ødelegge troverdigheten til brukerne, men jeg står ikke bak noe mer hvertfall. At det er to andre troll her inne vet jeg, og det vet du også. Selv om du har forvekslet meg med noen av de. 

At du tørr og trolle. Nå får du zeze på nakken

Lenke til kommentar
33 minutter siden, ElonKusk skrev:

At det er to andre troll her inne vet jeg, og det vet du også. Selv om du har forvekslet meg med noen av de. 

Jeg vet ikke om noen andre, bortsett fra de som åpenbart spammer 20-30 poster om gangen med en fishing url. Og jeg tror ikke Otono og Ahri er dine

• Like 2
Lenke til kommentar
2 timer siden, ElonKusk skrev:

Doxing er langt verre enn litt ufarlig spam...!

• Like 2
Lenke til kommentar

For å ville ødelegge forumet så har @ElonKusk bidratt masse i forumet. 😊 Jeg satte pris på alle reviewene hans. Vi må nok ta de med en klype salt, men det gjør jeg uansett med alle anmeldelser her. Og de fleste reviewer er om eskorter jeg ikke vil besøke alikevel, men det er underholdende å lese. 

Og det er nettopp underholdning som gjør at jeg er mye på forumet. Det er mange morsomme diskusjoner her, og @ElonKusk har bidratt til det 😁

Så for å ville ødelegge, så har han vært med på å bygge det opp ganske mye. 

• Like 7
Lenke til kommentar