ElonKusk Skrevet Juni 9 Share Skrevet Juni 9 51 minutter siden, homserr skrev: Det dere ikke vet er at jeg operer 20 aktive kontoer her inne. Jeg skriver fiktive rapporter og lager disputter. Dette er langsiktig strategi som snart kulminerer i et tomt vakum. Jeg er også homser. Faktisk så er 3/4 av aktive "bidragsytere" her inne meg. Diverse transer og andre homser er også meg. Jeg har infiltrert forumet over lang tid. 1 Siter Lenke til kommentar
Lensmann Skrevet Juni 9 Share Skrevet Juni 9 Men ikke avslør alle de falske profilene enda! Ukas sexy skal jo lages og stemmes på.. Siter Lenke til kommentar
Villdyret Skrevet Juni 9 Share Skrevet Juni 9 1 minutt siden, borgermestern skrev: Homser!! ALLE SAMMEN! Slapp av jævla fitte Siter Lenke til kommentar
Amir3 Skrevet Juni 9 Share Skrevet Juni 9 Akkurat nå, Villdyret skrev: Slapp av jævla fitte Vi avslører ikke alle enda. La de tro de har et forum. Siter Lenke til kommentar
JoeRoganJosh Skrevet Juni 9 Share Skrevet Juni 9 Her kommer jo alle kakerlakkene ut på en gang. Jeg kan slappe av med tanken på at jeg garantert har mer, og bedre sex en alle disse trollene. Jeg har pult flere damer en homserr, villdyr og amir til sammen. Dette er ikke noe konkurranse om hvem som har pult flest. Forskjellen er at jeg gir damer orgasmer, dere plager damer. Jeg er ikke interessert i trakassere personer på internett, jeg har et bra liv. Jeg syntes oppriktig synd på dere som får glede ut av å ødelegge forumet, jeg håper dere finner en sunn interesse, eller noe som kan gi dere glede i livet. Fra her hvor jeg sitter så ser dere ganske miserable ut. 3 Siter Lenke til kommentar
ElonKusk Skrevet Juni 9 Share Skrevet Juni 9 1 minutt siden, JoeRoganJosh skrev: Her kommer jo alle kakerlakkene ut på en gang. Jeg kan slappe av med tanken på at jeg garantert har mer, og bedre sex en alle disse trollene. Jeg har pult flere damer en homserr, villdyr og amir til sammen. Dette er ikke noe konkurranse om hvem som har pult flest. Forskjellen er at jeg gir damer orgasmer, dere plager damer. Jeg er ikke interessert i trakassere personer på internett, jeg har et bra liv. Jeg syntes oppriktig synd på dere som får glede ut av å ødelegge forumet, jeg håper dere finner en sunn interesse, eller noe som kan gi dere glede i livet. Fra her hvor jeg sitter så ser dere ganske miserable ut. Det er ikke "vi" det er kun meg. Du er så dum at du ikke skjønte det en gang. Overraskende! Forumet er allerede påført stor skade, dette bekrefter du selv når du tidligere i dag skrev at du ikke ønsker å dele anmeldelser. Siter Lenke til kommentar
ElonKusk Skrevet Juni 9 Share Skrevet Juni 9 Det kommer flere overraskelser. Kanskje dere skal sende inn bidrag til ukas sexy! Verdiløse idioter. Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet Juni 9 Share Skrevet Juni 9 Det var synd at det viste seg at Elon var en bedrager, akkurat som hans mer kjente navnebror 😂 4 Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet Juni 9 Share Skrevet Juni 9 Jeg savner @TomX jeg. Da var livet enklere 😝 Tror jammen jeg unblocker ham og leser meg opp på hva han har drevet med i det siste. Håper inderlig han har fått napp, men har ikke sett noe på nyhetene om usømmelig oppførsel på Burger King i Gol. 🤷♂️ 5 Siter Lenke til kommentar
JoeRoganJosh Skrevet Juni 9 Share Skrevet Juni 9 Slapp av @ElonKusk, jeg kommer fortsatt til å dele informasjon med brukere som jeg stoler på. Bare ikke med deg. Du har nettopp vist ditt sanne ansikt. På tide å ta silkehanskene av, og fjerne maskene. En ting trollene ikke har forutsett er at i år så er det mitt år. Du kan lese deg litt opp på astronomi, så kanskje du har en sjanse mot meg. 1 Siter Lenke til kommentar
Politimestern Skrevet Juni 9 Share Skrevet Juni 9 1 time siden, JoeRoganJosh skrev: Slapp av @ElonKusk, jeg kommer fortsatt til å dele informasjon med brukere som jeg stoler på. Bare ikke med deg. Du har nettopp vist ditt sanne ansikt. På tide å ta silkehanskene av, og fjerne maskene. En ting trollene ikke har forutsett er at i år så er det mitt år. Du kan lese deg litt opp på astronomi, så kanskje du har en sjanse mot meg. Det er sant Siter Lenke til kommentar
JoeRoganJosh Skrevet Juni 9 Share Skrevet Juni 9 7 timer siden, Otono skrev: Kan bekrefte at Ahri ikke er et troll. ✌️ Bekrefter at ahri ikke er er troll.. @jegern@Langbein@LoveOWO Er det jeg har sagt hele tiden, @Otono er ikke Dina. Når det nettopp ble innrømmet at en av trollene stod bak "transe" brukeren. Så viser det hvor lite tillit denne brukeren burde ha. Nå er det bare å blokkere @Otono også. Dere har alle blitt trollet. Maskene faller av. Mvh Rogan Josh. 2 1 Siter Lenke til kommentar
ElonKusk Skrevet Juni 9 Share Skrevet Juni 9 Med tanke på hvor lav IQ JoeRoganJosh har så vil jeg tippe at han TROR at det bekrefter teorien hans om Otono. Fantastisk! 1 Siter Lenke til kommentar
JoeRoganJosh Skrevet Juni 9 Share Skrevet Juni 9 Men for å gå tilbake til tråden, så foretrekker jeg faste kjøpe damer der du vett du får en god blowjob. 2 Siter Lenke til kommentar
ElonKusk Skrevet Juni 9 Share Skrevet Juni 9 Akkurat nå, JoeRoganJosh skrev: Men for å gå tilbake til tråden, så foretrekker jeg faste kjøpe damer der du vett du får en god blowjob. 🤣 Siter Lenke til kommentar
JoeRoganJosh Skrevet Juni 9 Share Skrevet Juni 9 (endret) Elon, du er blokkert. Men jeg vil fortsette operasjon "masken". Ingen troll er trygge. Er ikke bare dere som kan bedrive operasjoner. Thank you cum again. Endret Juni 9 av JoeRoganJosh 1 Siter Lenke til kommentar
Politimestern Skrevet Juni 9 Share Skrevet Juni 9 5 minutter siden, JoeRoganJosh skrev: Elon, du er blokkert. Men jeg vil fortsette operasjon "masken". Ingen troll er trygge. Er ikke bare dere som kan bedrive operasjoner. Thank you cum again. Tror zeze må inn hør 1 Siter Lenke til kommentar
JoeRoganJosh Skrevet Juni 9 Share Skrevet Juni 9 Han er nok ikke så smart som han utgir seg for å være. Det eneste jeg ser er en ensom, trist og sint mann. Han kan ikke ha det lett, og alt hatet hans er retter mot dette forumet. Jeg skulle likt å bedt han om å skaffe seg et liv, skaff deg en hobby. Har du prøvd å fiske? golf? tennis? Du får ta deg en ferie, vi kjenner deg alltid igjen. Trenger ikke A.I for å lukte bullshiten din. 2 Siter Lenke til kommentar
JoeRoganJosh Skrevet Juni 9 Share Skrevet Juni 9 Heldigvis ikke jeg som mistet 12.000kr.. Kanskje det er elon? Sikkert derfor han er så sur. 4 Siter Lenke til kommentar
IrenaMi Skrevet Tirsdag klokken 01:11 Share Skrevet Tirsdag klokken 01:11 https://shotxy.com/teens Siter Lenke til kommentar
TomX Skrevet Tirsdag klokken 06:16 Share Skrevet Tirsdag klokken 06:16 9 timer siden, Chen skrev: Jeg savner @TomX jeg. Da var livet enklere 😝 Tror jammen jeg unblocker ham og leser meg opp på hva han har drevet med i det siste. Håper inderlig han har fått napp, men har ikke sett noe på nyhetene om usømmelig oppførsel på Burger King i Gol. 🤷♂️ Jeg har gitt opp burger King ser du 1 Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet Tirsdag klokken 10:01 Share Skrevet Tirsdag klokken 10:01 13 timer siden, ElonKusk skrev: Det er ikke "vi" det er kun meg Vi vet det, men hvorfor gidder du bruke tid på å lage alle anmeldelsene, og hva som er merkelig er at anmeldelsene er troverdige basert på min egen erfaring? Så du har gjennomført mange besøk, skrevet om de her, og så kommer du, tidligere alpdlp, ut av skapet som et troll. Det virker på meg som du virkelig liker forumet her og vil bli en av oss. Men så har du noen psykopatiske trekk som må få utløp. Derfor lager du en bruker per «behov». Korrekt? Det at ElonKusk kom ut av skapet nå tror jeg du angrer på 3 Siter Lenke til kommentar
AlexanderLarsen Skrevet Tirsdag klokken 10:52 Share Skrevet Tirsdag klokken 10:52 På 8.6.2025 den 22.05, Testlykke skrev: Hvordan holder du dette skjult fra kona? Eller vet hun og bryr seg ikke? Lyst til å dele Fetlife-brukernavnet ditt? Må finne inspirasjon, haha Dette livet er krevende og kombinerer med kone! Jeg er dessverre en av dem som får svært lite sex hjemme. Vi har plikt sex 2-3 ganger per år så derfor henter jeg eksternt. Det er mye juging, fiktive avtaler, fiktive reiser, middager ute med kunder, besøk til en kompis etc. Stress egentlig, men skal jeg få sex – GFE med CP – må jeg jobbe for dette! 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg