Gå til innhold

Min egen onlyfans

HangryAF.Ayla

Anbefalte innlegg

Skal ikke lyve, det er ikke sååå bra, er mye jeg er flau over, hahaha 😅😅 Men jeg gjør mitt beste og trenger inntekt jeg som alle andre 😄😄 

Legger ut gratis/reklamesida og free trial linker til vip'ene

Onlyfans.com/hangryaffree

https://onlyfans.com/hangryafvip/trial/v5ygbou7a2w41yviyrw8bqmugkt6g59r

https://onlyfans.com/hangryaf/trial/ntehh9jolib7xatdorqbwhiilfoupybz

• Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Ser du tilbyr økonomitips som en del av tjenesten. Hvem faen bruker en prostituert som finansrådgiver!? 😂
Er vel nettopp pga elendig økonomistyring at du horer deg ut i første omgang! 🤣

Lenke til kommentar

Vi følger svenskene i tykkt og tynt, blir det å skje det samme med OnlyFans i Norge som i Sverige?

Lenke til kommentar
6 timer siden, nelson2 skrev:

Vi følger svenskene i tykkt og tynt, blir det å skje det samme med OnlyFans i Norge som i Sverige?

Hva har skjedd med OF i Sverige?

Lenke til kommentar
29 minutter siden, Langbein skrev:

Hva har skjedd med OF i Sverige?

Det finnes visst en annen tråd om det her, men Fra 1. juli blir det forbudt å betale noen for å utføre seksuelle handlinger på bestilling via nettet i Sverige. Dette vil ramme bla.a OnlyFans.

Ikke at det er noen krise for meg, men mange unge ligger inne på OnlyFans, og noen tanter selger også bilder og tilgang på kontoen der.

Denne var det visst; Onlyfans blir ulovlig i Sverige - Sexkjøpsdebatten - Noresk.com

Endret av nelson2
  • Thanks 2
Lenke til kommentar