The Wizard of OZ Skrevet Juni 6 Share Skrevet Juni 6 Er det noen som er intressert i å vite hvem hun virkelig er? Er det noen som har denne informasjonen eller er interessert i denne informasjonen? Da mener jeg absolutt alt! Siter Lenke til kommentar
Lensmann Skrevet Juni 6 Share Skrevet Juni 6 4 minutter siden, The Wizard of OZ skrev: Er det noen som er intressert i å vite hvem hun virkelig er? Er det noen som har denne informasjonen eller er interessert i denne informasjonen? Da mener jeg absolutt alt! Hun er svært imøtekommende på melding. Er du for fattig til å ta turen og vil leve gjennom andre? Eller er du HOMSE? 1 Siter Lenke til kommentar
borgermestern Skrevet Juni 6 Share Skrevet Juni 6 Akkurat nå, Lensmann skrev: Hun er svært imøtekommende på melding. Er du for fattig til å ta turen og vil leve gjennom andre? Eller er du HOMSE? Han mener doxxing din dust. Og hvis noen doxxer Dina så får de borgermestern på døra!!! Siter Lenke til kommentar
Otono Skrevet Juni 6 Share Skrevet Juni 6 34 minutter siden, Lensmann skrev: Hun er svært imøtekommende på melding. Er du for fattig til å ta turen og vil leve gjennom andre? Eller er du HOMSE? Dette er en person som ønsker å tjene et par kroner på min personlige informasjon. 6 Siter Lenke til kommentar
AhriFoxPrincess Skrevet Juni 6 Share Skrevet Juni 6 1 time siden, Otono skrev: Dette er en person som ønsker å tjene et par kroner på min personlige informasjon. Beklager at dette skjer. det er jo veldig leit at folk gjøre sånt. Håper det går bra med deg vennen. 2 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg