Boytrondheim Skrevet Juni 4 Share Skrevet Juni 4 Hei noen som har tips om damer rundt Orkanger ? Skal være der noen dager, og hadde vært hyggelig med litt selskap. Vet mulighetene er i Trondheim, men hadde jo vært kjekt med ei i nærområdet 😀 Takk på forhånd for tips 😀 1 Siter Lenke til kommentar
nelson2 Skrevet Juni 4 Share Skrevet Juni 4 14 minutter siden, Boytrondheim skrev: noen som har tips Du får sjekke opp thaimassasjen ved Bårdshaug og legge inn en rapport her. Omreisende eskorter tror jeg det er dårlig med der. 1 Siter Lenke til kommentar
Boytrondheim Skrevet Juni 4 Forfatter Share Skrevet Juni 4 Er det thaimassasje der? Noe navn/link? Siter Lenke til kommentar
Alltidlyst Skrevet Juni 4 Share Skrevet Juni 4 Det ligger en thaimassasje like ved Shell-stasjonen. Usikker på mulighetene for ekstra der, men det kan være verdt forsøket. Vil gjerne høre om besøket ble vellykket. 1 Siter Lenke til kommentar
nelson2 Skrevet Juni 4 Share Skrevet Juni 4 2 timer siden, Boytrondheim skrev: Er det thaimassasje der? Noe navn/link? Det er det, og som @Alltidlyst sier, en like ved Shellstasjoen, synlig derfra. Det er ikke værre enn at du googler, noen med facbookside, så dette finner du ut av. 2 Siter Lenke til kommentar
Boytrondheim Skrevet Juni 4 Forfatter Share Skrevet Juni 4 Takk for all info - jeg skal gjøre et forsøk på den ved Shell 😀 2 Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet Juni 4 Share Skrevet Juni 4 (endret) 9 minutter siden, Boytrondheim skrev: Takk for all info - jeg skal gjøre et forsøk på den ved Shell 😀 Husk å skrive en liten rapport her i forumet fra besøket da 😀 Endret Juni 4 av Langbein 2 Siter Lenke til kommentar
cradle0209 Skrevet Juni 6 Share Skrevet Juni 6 Fikk du noe massasje ved Shell Bårdshaug? 1 Siter Lenke til kommentar
Boytrondheim Skrevet Juni 7 Forfatter Share Skrevet Juni 7 Ikke prøvd enda - fikk ikke svar når jeg ringte i går. Siter Lenke til kommentar
Joshua Skrevet Juni 7 Share Skrevet Juni 7 8 timer siden, Boytrondheim skrev: Ikke prøvd enda - fikk ikke svar når jeg ringte i går. Har du prøvd i dag? Skummel beliggenhet rett ved bensinstasjon, butikker og hovedveien gjennom Orkanger. Skilt med tlf.nr har hengt oppe i mange år, men har ikke turt å ringe…noen som har prøvd? 1 Siter Lenke til kommentar
Boytrondheim Skrevet Tirsdag klokken 09:20 Forfatter Share Skrevet Tirsdag klokken 09:20 Hei Lite å få der - enkel massasje som var ok. Antyder om det var noe mer på menyen, men det var det ikke. Så fortsatt interessert i tips 1 1 Siter Lenke til kommentar
Brusebukken87 Skrevet Tirsdag klokken 17:50 Share Skrevet Tirsdag klokken 17:50 Orkanger er en litt for liten plass til at noe slik skjer tror jeg. Orkanger er egentlig bare ei stor bygd. Om slikt foregikk så hadde bygdesladderet om både plassen og de som gikk der gått. 2 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg