Jan Moen Skrevet Juni 3 Share Skrevet Juni 3 Har fått et spørsmål i fra et par damer. Porsgrunn og Skien. Både om sted og jobbe i fra og sted å bo. Det siste er et par massasjedamer som er her av og til og som ønsker en fast adresse. En leilighet eller hybel hun siste som spurte samler penger til depositum. Når det gjelder arbeidssted så vet jeg om flere adresser i Porsgrunn og i Skien, men har ikke kontakt med utleier eller aner hvem det er. Noen som vet om noen? Jeg vet jo om 1 bygning i Storgaten i Porsgrunn. 1 i Sverresgate i Porsgrunn. 1 leilighet i Hovenga. 2 i Prinsegata i Skien og i 1 Skistredet i Skien og 1 på Klyve i Skien. Så et hus her på Herøya. Jeg er ikke selv mobil så jeg kan ikke dra for å sjekke, jeg er under opptrening og blir kvitt den jeg triller rundt i huset med nå, så på krykker. En ting sier jeg dere, ikke vrak et kne, for opptreningen er et smertehelvete.. 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg