Gå til innhold

En god CIM

Gravidelsker

Anbefalte innlegg

Har alltid vært for kjip for CIM og tatt andre tjenester istedenfor. Imorgen er kona borte og jeg har lyst til å sprute i halsen til en søtnos. Noen anbefalinger for raske CIM møter i Oslo? 

• Like 3
Lenke til kommentar

Mary BBW gir en ok uten kondom munnsprut ♥️suger også etter at du har tømt deg! Veldig GFE!

Hun liker det.

• Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
På 2.6.2025 den 2.31, Gravidelsker skrev:

Har alltid vært for kjip for CIM og tatt andre tjenester istedenfor. Imorgen er kona borte og jeg har lyst til å sprute i halsen til en søtnos. Noen anbefalinger for raske CIM møter i Oslo? 

Ja

• Like 1
Lenke til kommentar

Jeg har fått deilig CIM av Rux og av Shara. Rux var planlagt og hun gjorde det få greier med meg å suge meg til mål. Hadde egentlig bedt om COF, men kan da ikke klage på å komme i en varm, villig munn.

Med Shara var det overraskende fordi det måtte en hjelpende hånd til for å fyre av kanonen. Da jeg nærmet meg orgasmen og hun skjønte det så lukket munnen hennes seg rundt mine 25 tommer (fritt etter Postgirobygget) og tok satsen i munnen.

CIM er favorittavslutningen min. Kjedelig med sprut i  gummien og en god CIM er helt optimalt.

Ingen av de to CIM-prinsessene er i landet i skrivende stund 

Har noen andre gode CIM kandidater?

Endret av karsten
  • Like 2
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
1 time siden, karsten skrev:

lukket munnen hennes seg rundt mine 25 tommer

@karsten står for dagens aprilspøk, 1 tomme er ca 25,4 mm, det vil si 63,5 cm kølle 😀

• Haha 6
Lenke til kommentar
10 minutter siden, karsten skrev:

Du kjenner Postgirobygget?

Ja, har nettopp gransket teksten på YouTube 🙂

• Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar

En BBW ver jeg ikke om jeg klarer å bli hard for. Foretrekker tynne hvite jenter 😇. Fant en søt ung jente på tiktok jeg fikk spruta i for 2k. Deilig å fylle musa men hun ville ikke ha det i munnen, så ser fortsatt etter en hore som lar meg sprute dypt i munnen.

• Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
4 timer siden, karsten skrev:

Jeg har fått deilig CIM av Rux og av Shara. Rux var planlagt og hun gjorde det få greier med meg å suge meg til mål. Hadde egentlig bedt om COF, men kan da ikke klage på å komme i en varm, villig munn.

Med Shara var det overraskende fordi det måtte en hjelpende hånd til for å fyre av kanonen. Da jeg nærmet meg orgasmen og hun skjønte det så lukket munnen hennes seg rundt mine 25 tommer (fritt etter Postgirobygget) og tok satsen i munnen.

CIM er favorittavslutningen min. Kjedelig med sprut i  gummien og en god CIM er helt optimalt.

Ingen av de to CIM-prinsessene er i landet i skrivende stund 

Har noen andre gode CIM kandidater?

23 tommer fritt etter PGB.......

• Haha 2
Lenke til kommentar
På 3.6.2025 den 10.56, AlexanderLarsen skrev:

Mary BBW gir en ok uten kondom munnsprut ♥️suger også etter at du har tømt deg! Veldig GFE!

Hun liker det.

BBW?

En eskortejente skal være som en magasinmodell ellers er det du som kaster bort pengene dine

• Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Pelle Parafin skrev:

Er det noen av disse CIM-damene som også svelger i tillegg?

Ja

• Like 3
Lenke til kommentar
14 timer siden, karsten skrev:

Med Shara var det overraskende fordi det måtte en hjelpende hånd til for å fyre av kanonen. Da jeg nærmet meg orgasmen og hun skjønte det så lukket munnen hennes seg rundt mine 25 tommer (fritt etter Postgirobygget) 

1 mm er nok. Fritt etter Anne Grethe Preus. 

• Haha 5
Lenke til kommentar
17 timer siden, Gravidelsker skrev:

En BBW ver jeg ikke om jeg klarer å bli hard for. Foretrekker tynne hvite jenter 😇. Fant en søt ung jente på tiktok jeg fikk spruta i for 2k. Deilig å fylle musa men hun ville ikke ha det i munnen, så ser fortsatt etter en hore som lar meg sprute dypt i munnen.

TikTok? Hvordan greide du det? Random texting?

• Like 1
Lenke til kommentar