Gå til innhold

En god CIM

Gravidelsker

Anbefalte innlegg

Jeg har fått deilig CIM av Rux og av Shara. Rux var planlagt og hun gjorde det få greier med meg å suge meg til mål. Hadde egentlig bedt om COF, men kan da ikke klage på å komme i en varm, villig munn.

Med Shara var det overraskende fordi det måtte en hjelpende hånd til for å fyre av kanonen. Da jeg nærmet meg orgasmen og hun skjønte det så lukket munnen hennes seg rundt mine 25 tommer (fritt etter Postgirobygget) og tok satsen i munnen.

CIM er favorittavslutningen min. Kjedelig med sprut i  gummien og en god CIM er helt optimalt.

Ingen av de to CIM-prinsessene er i landet i skrivende stund 

Har noen andre gode CIM kandidater?

Endret av karsten
  • Like 3
  • Thanks 3
4 timer siden, karsten skrev:

Jeg har fått deilig CIM av Rux og av Shara. Rux var planlagt og hun gjorde det få greier med meg å suge meg til mål. Hadde egentlig bedt om COF, men kan da ikke klage på å komme i en varm, villig munn.

Med Shara var det overraskende fordi det måtte en hjelpende hånd til for å fyre av kanonen. Da jeg nærmet meg orgasmen og hun skjønte det så lukket munnen hennes seg rundt mine 25 tommer (fritt etter Postgirobygget) og tok satsen i munnen.

CIM er favorittavslutningen min. Kjedelig med sprut i  gummien og en god CIM er helt optimalt.

Ingen av de to CIM-prinsessene er i landet i skrivende stund 

Har noen andre gode CIM kandidater?

23 tommer fritt etter PGB.......

• Haha 2
17 timer siden, Gravidelsker skrev:

En BBW ver jeg ikke om jeg klarer å bli hard for. Foretrekker tynne hvite jenter 😇. Fant en søt ung jente på tiktok jeg fikk spruta i for 2k. Deilig å fylle musa men hun ville ikke ha det i munnen, så ser fortsatt etter en hore som lar meg sprute dypt i munnen.

TikTok? Hvordan greide du det? Random texting?

• Like 1
  • 3 months later...
På 5.6.2025 den 13.04, thorm skrev:

23 tommer fritt etter PGB.......

Er mye prat og skryt om penis størrelser her på forumet, så jeg føler meg litt trakassert og liten.

Kan vi ikke ihvertfall bli enige om måleenheten. 1 tomme er 25mm.

Så 23 tommer er nesten lengden på bena dine. Så cm er vel det riktige.

Og 23 cm er også jævlig svært!

Jeg har mine 5 tommer som har alltid blitt brukt fullt ut. Ingen som har vært for grunne for meg.

Så med 20+ tommer så er det jo en god del ubrukt pikk. Mye ekstra å bære rundt på.

• Haha 5
2 timer siden, Testdriver skrev:

Er mye prat og skryt om penis størrelser her på forumet, så jeg føler meg litt trakassert og liten.

Kan vi ikke ihvertfall bli enige om måleenheten. 1 tomme er 25mm.

Så 23 tommer er nesten lengden på bena dine. Så cm er vel det riktige.

Og 23 cm er også jævlig svært!

Jeg har mine 5 tommer som har alltid blitt brukt fullt ut. Ingen som har vært for grunne for meg.

Så med 20+ tommer så er det jo en god del ubrukt pikk. Mye ekstra å bære rundt på.

Kan også skryte på meg at jeg har alltid fått deepthroat uten noe problem 😂

• Haha 3