Mannemannen Skrevet Juni 1 Share Skrevet Juni 1 (endret) 🙏 Endret Juni 1 av Mannemannen 2 Siter Lenke til kommentar
Idioten Skrevet Juni 1 Share Skrevet Juni 1 2 minutter siden, Mannemannen skrev: Noen andre som har gode erfaringer med dette? Ja, og det er min erfaring at det er mye mer morro med faste som du finner tonen med. Bedre sex, mindre stress, utvidet meny/muligheter, "kvantumsrabatt", osv. For meg blir det som å date en dame uten alle forpliktelsene og maset som følger damer på privaten. Du velger selv når du vil treffes og når du vil være i fred og betaler til syvende og sist ikke noe (vesentlig) mer enn du ville gjort med "vanlige" damer. 2 Siter Lenke til kommentar
Mannemannen Skrevet Juni 1 Forfatter Share Skrevet Juni 1 2 minutter siden, Idioten skrev: Ja, og det er min erfaring at det er mye mer morro med faste som du finner tonen med. Bedre sex, mindre stress, utvidet meny/muligheter, "kvantumsrabatt", osv. For meg blir det som å date en dame uten alle forpliktelsene og maset som følger damer på privaten. Du velger selv når du vil treffes og når du vil være i fred og betaler til syvende og sist ikke noe (vesentlig) mer enn du ville gjort med "vanlige" damer. Jeg fjernet det originale innlegget da jeg ombestemte meg, og ville ikke ha noen av de tingene jeg skrev på nettet for evigheten. Men ja, dette er nok den beste eskorten jeg har truffet også så det var absolutt gøy. 1 Siter Lenke til kommentar
Idioten Skrevet Juni 1 Share Skrevet Juni 1 39 minutter siden, Mannemannen skrev: Jeg fjernet det originale innlegget da jeg ombestemte meg, og ville ikke ha noen av de tingene jeg skrev på nettet for evigheten. Men ja, dette er nok den beste eskorten jeg har truffet også så det var absolutt gøy. Så det, men lot svaret mitt stå. Det gir ikke så mye mening lenger, men det får gå Kjekt at du fant ei du klikket med! Du er velkommen til å dele 3 Siter Lenke til kommentar
Mannemannen Skrevet Juni 1 Forfatter Share Skrevet Juni 1 Noen av godbitene må en få ha for en selv, i den grad man kan kalle det det 😆 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg