AlexanderLarsen Skrevet Juni 1 Share Skrevet Juni 1 For meg et CP og CIM svært viktig! https://xhamster.com/videos/only-swallowed-timea-bella-10924328 Siter Lenke til kommentar
Mannemannen Skrevet Juni 1 Share Skrevet Juni 1 Pleier er vel å ta i. Men har truffet en del den siste uka, og 3 av de med cim. Om de har det på menyen, og det ender med BJ for å bli ferdig så legger jeg gjerne inn en bestilling. 3 Siter Lenke til kommentar
JoeRoganJosh Skrevet Juni 1 Share Skrevet Juni 1 (endret) Jeg betaler ikke extra for det, men hender at jenta tar initiativet etter et par orgasmer. Edit: Etter at @Chen og @SolanGundersen ga latter emojier på denne så må jeg bare forklare at jeg tuller ikke. Jeg lever på en frukt diett og får ofte høre at spermen min smaker godt. Endret Juni 1 av JoeRoganJosh 8 Siter Lenke til kommentar
Idioten Skrevet Juni 1 Share Skrevet Juni 1 Lever ikke (utelukkende) på fruktdiett og har aldri fått høre at spermen min smaker godt (eller stygt), men ellers er svaret det samme som JRJ. Noen ganger skjer det bare 😛 3 Siter Lenke til kommentar
nelson2 Skrevet Juni 1 Share Skrevet Juni 1 Ei, som ikke var proff, sammenlignet den med blomkål, men har jo både drukket sprit og spist blodige biffer etter det. 1 Siter Lenke til kommentar
Lensmann Skrevet Juni 1 Share Skrevet Juni 1 Gjort det en gang med hu rumenske vlada med de svære brøsta som var i Oslo forrige uke. Hu kasta opp på dass så tenker at det holder med den gangen. 1 1 Siter Lenke til kommentar
Oslo_bukken Skrevet Juni 1 Share Skrevet Juni 1 Pleier ikke betale ekstra for det, men munnsprut skjer av og til, og som regel etter at dama fått et par-tre orgasmer som JRJ skriver😉 Vari pleier jeg alltid sprute i munnen etter en god dose analsex😉💦 1 Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet Juni 1 Share Skrevet Juni 1 Hvis jeg merker at det er dårlig med friksjon, som regel pga for mye glidemiddel, så hender det jeg bytter strategi til CIM 3 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg