Gå til innhold

Pleier du å komme i munnen til eskorter du besøker ?

AlexanderLarsen

Anbefalte innlegg

Jeg betaler ikke extra for det, men hender at jenta tar initiativet etter et par orgasmer.

Edit: Etter at @Chen og @SolanGundersen ga latter emojier på denne så må jeg bare forklare at jeg tuller ikke.
Jeg lever på en frukt diett og får ofte høre at spermen min smaker godt.

Endret av JoeRoganJosh
  • Haha 10
  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
På 1.6.2025 den 13.32, Mannemannen skrev:

Pleier er vel å ta i. Men har truffet en del den siste uka, og 3 av de med cim. Om de har det på menyen, og det ender med BJ for å bli ferdig så legger jeg gjerne inn en bestilling. 

Ja bare de tror at du har med deg nok penger og ikke stopper opp moroa og krangler 🙃

• Like 2

Svelg er det viktigste kriteriet når jeg søker etter en eskorte. Før pandemien kunne det være over 20 jenter med omtaler som hadde krysset av for tjenesten oralsex med svelging. Nå er det svært få eskorter som utfører denne tjenesten. Er det noen som har anbefalinger her vil jeg gjerne vite hvem jeg kan besøke.

• Like 1
  • Thanks 1
9 timer siden, betalerfor6 skrev:

Svelg er det viktigste kriteriet når jeg søker etter en eskorte. Før pandemien kunne det være over 20 jenter med omtaler som hadde krysset av for tjenesten oralsex med svelging. Nå er det svært få eskorter som utfører denne tjenesten. Er det noen som har anbefalinger her vil jeg gjerne vite hvem jeg kan besøke.

Adaline svelger med et smil hva enn hun får i munnen😉💦

• Like 1
  • Thanks 1
På 15.10.2025 den 10.17, betalerfor6 skrev:

Jeg får en hissigere orgasme i munn med svelg enn vaginalt! Det er utrolig deilig å komme i munnen til eskorten💦💛🎯