Rafael Skrevet Mai 31 Share Skrevet Mai 31 Hvor stor sannsynlighet er det at onkel blå sitter og følger med på blokka her? Spurte 7styk, hvor 5 av de bor på samme addr, en har ikke svart enda. Alle er 600kr 15min. er det jeg som skal knulle, eller blir jeg knulla selv?👮🏻♂️ 1 1 Siter Lenke til kommentar
LoveOWO Skrevet Mai 31 Share Skrevet Mai 31 Kan du legge til hvem du har kontaktet, slik at vi andre ikke går på en smell 🧐 2 1 Siter Lenke til kommentar
karsten Skrevet Mai 31 Share Skrevet Mai 31 Sannsynligheten er stor for at de er useriøse. That's it. 2 Siter Lenke til kommentar
Rafael Skrevet Juni 1 Forfatter Share Skrevet Juni 1 19 timer siden, LoveOWO skrev: Kan du legge til hvem du har kontaktet, slik at vi andre ikke går på en smell 🧐 Har ikke navn i hodet nå men alle disse nr. snakket med en av de og hørte om trekant. Det var mulig og jg kunne velge jenta selv 1 Siter Lenke til kommentar
Rafael Skrevet Juni 1 Forfatter Share Skrevet Juni 1 19 timer siden, karsten skrev: Sannsynligheten er stor for at de er useriøse. That's it. Nja vanlig å dele leilighet men her var det mange. Mistenker at onkel har øye med nettverket der 1 Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet Juni 1 Share Skrevet Juni 1 Én adresse = én person, mest sannsynlig spiller det ingen rolle hvem du avtaler med. Bare oppgi navn på dem du vil ha i reiret. Morsomt at alle svarer deg med Jens bjelkes gate, med liten b. Siter Lenke til kommentar
borgermestern Skrevet Juni 1 Share Skrevet Juni 1 Du skal være passe TETT I PAPPEN hvis du ikke skjønner at det der er organisert. Håper du blir tatt homse! Siter Lenke til kommentar
Hansy Skrevet Juni 2 Share Skrevet Juni 2 Det er vel et litte rødt flagg at det er studenthybler på Jens Bjelkes gate Siter Lenke til kommentar
thorm Skrevet Juni 4 Share Skrevet Juni 4 Organiserte jenter med bakmenn. Rumenere/Moldovere. Samlebånd uten å levere en brøkdel av hva menyen tilsier. 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg