Gå til innhold

Gjennomført DP med eskorte?

Featured Replies

Skrevet
33 minutter siden, Amir30 skrev:

Den hotteste MILF jig nogensinde har mødt ^^ :) ^^

Når jig kommer tilbage fra København besøger jig dig😛😛😛😛😛

❣️❣️❣️❣️❣️❣️

• Svar 60
  • Visninger 11.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Men i helvete da gutter... har dere virkelig lyst å putte tissen inn i rumpa på dama samtidig som en annen kar sin tiss er der?!? Jeg har ikke fantasi til å forestille meg hvordan det skal foregå. -Og

• Sara Victoria
    Sara Victoria

Det foretrekker absolutt jeg også. Har prøvd dvp men ikke dap Aller helst vil jeg være airtight med en i munnen og en i rumpa for å være helt ærlig 😍

• Sara Victoria
    Sara Victoria

Dp som i en i hver kan være litt knotete men deilig. Det to mennene kommer jo ganske nær hverandre men gjør det noe? Skal man gjøre sånt bør man være rimelig komfortabel med egen sexualitet. 

Posted Images

Skrevet
På 7.7.2025 den 5.33, karsten skrev:

å dele dame er fint.

Ja, hvis du mener noe annet har du havnet på feil forum 😛

• 2 months later...
Skrevet
  • Forfatter

Av de som tilbyr dp er det Katty, Søt Michelle og KatolineBj som har det på menyen. Adaline er vel sikkert ikke "fremmed for tanken" som det heter litt diskrét... Men...

Sjekker kost med de aktuelle... 😁

Skrevet

Har vel tenkt tanken mmf.

Men vanskelig at finne noen mann at være komfortabel med. 
Enkler med trekant ffm.

Skrevet
2 timer siden, AlexanderLarsen skrev:

Akkurat hatt en 3 timers trekant! Ikke dobbel fitte men anal og vaginal kombinert!!

IMG_0663.jpeg

Fetlife?

Min fast, ei vennina og jeg er også der:D

Skrevet

Hvis noen vil prøve i Trondheim er jeg gjerne med

Skrevet
7 timer siden, AlexanderLarsen skrev:

Kun aktiv i Oslo, men vet det er mye aktivitet i TRD👏

Håper det ...

• 2 weeks later...
Skrevet
På 23.9.2025 den 18.58, AlexanderLarsen skrev:

Akkurat hatt en 3 timers trekant!

3 timer. I teorien høres det moro ut, men i praksis oppstår spørsmålet hva man bruker tiden på. De færreste klarer vel tut å kjør 3 t i strekk

Har vært med på noen gb's hvor det var lagt opp til økter med pauser imellom. De varte vel rundt 3-4 t. Var på klubb, så var naturlig å sette seg i baren for litt drikke og pust i bakken.

1 t på trekant høres for meg litt snaut ut, men 3 timer høres i overkant lenge ut.

Skrevet

Må innrømme at dette var i det hotteste laget🔥 deilig tanker å dele "ei hore" før. Betalt eller ikke😅 count me inn om det er noen som er aktive i bergen for tiden🤠

Skrevet
  • Forfatter
På 23.9.2025 den 9.47, busch skrev:

Har vel tenkt tanken mmf.

Men vanskelig at finne noen mann at være komfortabel med. 
Enkler med trekant ffm.

Enig. Men FFM med 2 damer ender ofte med at de serieknuller med deg. Men noe trekant er det som regel ikke snakk om.-..

• 2 months later...
Skrevet
På 25.9.2025 den 7.25, AlexanderLarsen skrev:

Kun aktiv i Oslo, men vet det er mye aktivitet i TRD👏

Er med i Oslo