Gå til innhold

Trans - fellestråd for anbefalinger

justin

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
På 30.8.2025 den 21.56, Testdriver skrev:

Jeg er ny her og er ikke flau for og innrømme at jeg hatt en del TS/TV i min tid. Ok faktisk fremdeles nyter dette en gang i blant.

Det er noe pirrende med å ha sex med det samme kjønnet og synes da at det er greit og pule rompe og å bli pult i rompa.

Og det er faktisk ganske opphissende å suge en pikk til den kommer i munnen.

Mulig at jeg har blitt bifil på mine eldre dager, men det må være en TV/TS som ser ut som og føler seg som en dame.

Og ja mange har faktisk enorme pikker som er veldig vanskelig å få inn både i munn og i rompa.

Også har de pumpet så mye greier i rumpeballene at det nesten umulig å få pikken frem til hullet (for oss normale karer).

Så gå for de som ikke skryter eller nevner størrelsen på pikken sin.

Har tidligere anmeldt PamPam som er en Ladyboy som er normalt utrustet og som ikke har modifisert kroppen sin. Og kan anbefale denne.

Tar ikke betalt for noe ekstra heller slik mange andre gjør. Med eller uten er noe alle tilbyr og jeg har prøvd begge.

Husk at vi har bare ett liv og fanken om andres meninger skal hindre meg i å nyte livet mitt.

Det er ikke mulig du har "blitt bifil på eldre dager" når du suger kuk til den kommer i "brødhølet"! Da ER du bifil, og har mest sannsynlig alltid vært det. Pokker, dere er som en gjeng MDG-velgere som en dag sitter i mørket fordi dere ikke kan forholde dere til virkeligheten.

• Like 1
På 29.12.2025 den 19.27, Thermos skrev:

Det er ikke mulig du har "blitt bifil på eldre dager" når du suger kuk til den kommer i "brødhølet"! Da ER du bifil, og har mest sannsynlig alltid vært det. Pokker, dere er som en gjeng MDG-velgere som en dag sitter i mørket fordi dere ikke kan forholde dere til virkeligheten.

Det er godt å se at også du følger med på denne tråden. Godt nytt år til deg.

• Like 1

Denne tjenesten er for voksne (+18) som vil rett på sak.

Ingen dill, ingen venting — bare folk som er gira og mener alvor.

Ikke smalltalk.
Ikke dating.
Ikke tull.

Bare ekte interesse og ren kjemi, her og nå.

https://yuklink.me/goodgirls

✔️ Verifiserte profiler
✔️ Helt anonymt og trygt
✔️ Aktive brukere over hele Norge

Vi holder det lukket for å slippe kødd, tidskastere og nysgjerrige folk.
Tilgangen er begrenset — og den står ikke åpen lenge.

Vil du inn, så er det nå.
Ellers er det ikke for deg.

På 29.5.2025 den 4.42, Tukleren skrev:

Men det irriterer meg noe grusomt når dere kaller dem "hun". 

Er ikke helt enig med deg her altså. Noen av de er utrolig feminine, og rett å slett deilige.

Skiller du på Post-op vs Pre-op? Eller er det uansett?

• Like 2
7 timer siden, Thermos skrev:

Det har jeg ikke påstått, men alle formuleringene som brukes for å unngå å definere seg som dette er spesielt.

Det er nok forskjellige meninger rundt det. Jeg har selv faktisk tenkt på å booke et møte med en meget feminin transe - men det betyr jo ikke at jeg er homofil, eller?

• Like 1
  • Thanks 1
11 timer siden, Gaggball skrev:

Skiller du på Post-op vs Pre-op? Eller er det uansett?

Begge er uakseptabelt i tråder som ikke er spesifikt om TS (IMHO). Skriv han om den ene og hen om den andre hvis du må.

1 time siden, Kalen-71 skrev:

Jeg har selv faktisk tenkt på å booke et møte med en meget feminin transe - men det betyr jo ikke at jeg er homofil, eller?

Det gjør deg vel ihvertfall bifil hvis du bevisst planlegger og gjennomfører sex med en person du vet innerst inne er en mann? At denne personen prøver å fremstå mest mulig feminin endrer ikke faktum men det gjør det kanskje lettere for deg å rettferdiggjøre adferden for deg selv.

For egen del, selv hvis det var 0 ekte kvinner tilgjengelig på hele planeten de neste 5 år (hverken horer eller sivile) så ville jeg fortsatt ikke vurdert det du holder på med.

• Like 1

Nå synes jeg de med denne fetisjen er flinke til å holde seg til egne tråder for det, til tross for at det pga. Ingen moderering hadde vært enkelt for dem å bare spy det ut over hele forumet. Da burde kanskje resten av oss holde oss for gode til å krangle på hva legningen deres er😅

• Like 4
På 29.5.2025 den 4.42, Tukleren skrev:

Har du lyst til å prøve "hennes feminine kuk" så er du halvveis i skapet.

Må bare spørre, og det er ikke for å irritere deg eller noe. Rett slett bare fordi jeg er nysgjerrig på hva andre mener om forskjellige ting.

Hvordan stiller du deg til ei dame (ekte dame) som som bruker strap-on på deg?

7 timer siden, Tukleren skrev:

Begge er uakseptabelt i tråder som ikke er spesifikt om TS (IMHO). Skriv han om den ene og hen om den andre hvis du må.

Det gjør deg vel ihvertfall bifil hvis du bevisst planlegger og gjennomfører sex med en person du vet innerst inne er en mann? At denne personen prøver å fremstå mest mulig feminin endrer ikke faktum men det gjør det kanskje lettere for deg å rettferdiggjøre adferden for deg selv.

For egen del, selv hvis det var 0 ekte kvinner tilgjengelig på hele planeten de neste 5 år (hverken horer eller sivile) så ville jeg fortsatt ikke vurdert det du holder på med.

Bare det at du følger denne tråden så nøye viser at du er litt interresert eller ihvertfall nysgjerrig på dette.

Så hvorfor rakke ned på de som har litt andre preferanser enn deg, og det akkurt på denne tråden?

• Haha 1
  • Confused 1
9 timer siden, Kalen-71 skrev:

Det er nok forskjellige meninger rundt det. Jeg har selv faktisk tenkt på å booke et møte med en meget feminin transe - men det betyr jo ikke at jeg er homofil, eller?

Hvis du gjennomfører dette møtet så del gjerne med oss her på forumet. Det er mange her som vil lese om det. Dette er ikke noe tabu emne, og ihvertfall ikke på Noresk.com. Tar også imot PM hvis du ikke vil servere Tukleren og andre usikre mennesker denne info.