Gå til innhold

Trans - fellestråd for anbefalinger

justin

Anbefalte innlegg

1 time siden, JoeRoganJosh skrev:

Er det ikke kriminelt å være hiv positiv uten å informere partneren om det?

Godt nytt år, @JoeRoganJosh!

Det at noe er kriminelt betyr vel ikke nødvendigvis at det ikke skjer, gjør det vel :-) 

Her inne er det jo et helt forum fullt av "kriminelle" som gjør ting som ikke er lov :-) 

• Like 1
  • Haha 2
22 timer siden, Testdriver skrev:

Bare la det være Thermos. Blyanten har helt rett i hva han sier.

Jeg har hatt sex med TS, PostOp og selvfølgelig 99% med kvinner i alle fasonger, farger, alder og etnisiteter.

Og tro meg når jeg sier at jeg ikke er homofil. Jeg har absolutt ingen tenning på maskulinitet. Liker kun feminitet.

Så at du velger å plassere meg i en bås er din sak, men gjør det da bare til din sak.

Her på forumet skal vi respektere alles preferanser og da heller utveksle informasjon og erfaringer. Hva du gjør og ikke gjør er din sak alene, og det du velger å fortelle om skal respekteres.

Se på den tiden vi lever i. Når jeg spør min datter om hvor mange gutter og jenter som går i hennes klasse på universitetet, så kan hun ikke svare på det. Fordi det er så mange andre alternativer i disse dager.

Jeg har vanskelig for å forstå dette da jeg ser på kjønn slik vi gjorde før i tiden. Men jeg gjør mitt beste for å godta og følge med på den verden vi lever i. Så derfor kan vi ikke i dag si at å ha sex med en gutt som identifiserer seg som, kler seg som og i høyeste grad ser ut som en kvinne, er homofili. Og å kalle henne for homofil er også galt.

Veit at mange reagerer på denne uttalelsen, men dette er tråden for slike utsagn.

Nei, han har ikke det. Jeg påpeker at man ikke kan tilpasse verden etter egne preferanser uten å forholde seg til fakta. Fakta er at det finnes kun to biologiske kjønn fordi det er biologien som bestemmer dette, og ikke psykologien.

Din referanse til universitetsmiljøet er ikke bedre da studentene som roper at Israel driver med folkemord, og samtidig roper "From The River to The Sea" mangler samme forankring som det du utviser her. Dette er jo også folkemord, men på Israelere hvis du plukker fra hverandre utsagnet, og ser på kartet. Dette spurte de studenter fra eliteuniversitetene om, og de kunne ikke forklare utropet eller visste hvor Jordanelven engang lå. Skal ikke trekke inn politikk her, men det er et eksempel på hva som skjer når man ikke forholder seg til fakta. Hva hadde du sagt om de prøvde under en operasjon å fjerne livmoren din for "det er slik det er nå", de visste ikke hvilket kjønn du definerte deg som, og måtte åpne for å se?

Igjen, jeg legger meg ikke opp i hvem dere knuller, men hvordan dere ordlegger dere for å forholde seg til egen seksualitet. Dette er et forum som tar opp mye om mangt så at jeg ikke kjøper deres tro på at så lenge noe bare er feminint nok så kan det knulles utelukker ikke meg fra å uttale meg.

• Like 1
  • Thanks 1
3 timer siden, Thermos skrev:

Nei, han har ikke det. Jeg påpeker at man ikke kan tilpasse verden etter egne preferanser uten å forholde seg til fakta. Fakta er at det finnes kun to biologiske kjønn fordi det er biologien som bestemmer dette, og ikke psykologien.

Din referanse til universitetsmiljøet er ikke bedre da studentene som roper at Israel driver med folkemord, og samtidig roper "From The River to The Sea" mangler samme forankring som det du utviser her. Dette er jo også folkemord, men på Israelere hvis du plukker fra hverandre utsagnet, og ser på kartet. Dette spurte de studenter fra eliteuniversitetene om, og de kunne ikke forklare utropet eller visste hvor Jordanelven engang lå. Skal ikke trekke inn politikk her, men det er et eksempel på hva som skjer når man ikke forholder seg til fakta. Hva hadde du sagt om de prøvde under en operasjon å fjerne livmoren din for "det er slik det er nå", de visste ikke hvilket kjønn du definerte deg som, og måtte åpne for å se?

Igjen, jeg legger meg ikke opp i hvem dere knuller, men hvordan dere ordlegger dere for å forholde seg til egen seksualitet. Dette er et forum som tar opp mye om mangt så at jeg ikke kjøper deres tro på at så lenge noe bare er feminint nok så kan det knulles utelukker ikke meg fra å uttale meg.

Jeg gidder ikke å lese mer av dette sprøytet ditt. Og hver så snill å flytt dette til en egen tråd. Start en egen tråd for dette surret ditt. Så kan du se hvor mange som gidder å engasjere seg i dine snodige utsagn og sammenligninger.

Nå er det dukket opp likskjending, livmor fjerning, avvikende seksuell adferd og folkemord.

Hva faen er det du/dere snakker om her? Er du og din kompis helt på bærtur? Bare lag en ny tråd så dere kan gi uttrykk for deres forvridde meninger. Ikke ødelegg denne tråden noe mere.

Farvel og ikke ikke ord mer om dette på denne tråden.

• Thanks 1
27 minutter siden, Thermos skrev:

Dette er et forum hvor du ikke bestemmer hvem eller hva som kan eller ikke kan uttrykkes i hvilke tråder.

Ett ord til som ikke hører hjemme i denne tråden, så kommer jeg og legger deg over kneet mitt. Så skal du få ris på blanke messingen mister.

Du kan ihvertfall sitte der med det bildet i hodet ditt. Kan finne frem skammekroken til deg også :)

• Haha 1

Har sett litt på transer. Lange streaks; nei. Har fått LB spm på salong før men takket nei. Ansiktene er første punkt. Deretter er det puppene men ofte kroppsbygningen. Der stopper det veldig ofte. Areola og nipler er for små. Det er sperren i fantasien.

Heller også vekk fra veltrente transer. Men muskuløse jenter derimot er bra.

Dette gir ikke tråden noe. Men jeg så ei i køben en gang som var +på alle punkt.

Er det samme greia for andre?

• Like 1
3 timer siden, Norwayboy skrev:

Har sett litt på transer. Lange streaks; nei. Har fått LB spm på salong før men takket nei. Ansiktene er første punkt. Deretter er det puppene men ofte kroppsbygningen. Der stopper det veldig ofte. Areola og nipler er for små. Det er sperren i fantasien.

Dette gir ikke tråden noe. Men jeg så ei i køben en gang som var +på alle punkt.

Jeg følger deg der. For at det skal være interessant må trancen ha en kropp og ansikt som gjør at hjernen min oppfatter det som dame - også blir det mannlige utstyret det som er kinky.

• Thanks 1
4 timer siden, Norwayboy skrev:

Er helt riktig det du beskriver. Derfor er det viktig at TS'n er feminin og sexy. Derfor er asiatiske LB de som ofte er best å begynne med. Så kan du etterpå se hvordan du liker det.

Det er ikke om å ha størst utstyr på TS'n slik disse fra Sør-Amerika reklamerer med. Men feminitet og sensualiet.

Jeg også hadde ei i Køben en gang som var sykt sexy og finere enn de fleste damer.

• Like 2