Gå til innhold

Nye tider

Thermos

Anbefalte innlegg

I mangel på gode opplevelser hos disse Thai-salongene jeg ofte frekventerer så har jeg vurdert å besøke noen andre på RE. Ser litt på "Latinas", Øst-Europeiske, og Negerdamer, men er det bare jeg som synes priser på 3000,- for en time er veldig høyt? I tillegg så har "de" strupet inn kapasiteten på maskinvaren dette forumet kjører på, så vi har vel snart ikke noe sted å utveksle erfaringer heller.

Endret av Thermos
  • Like 5
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Skrevet (endret)
På 25.5.2025 den 13.02, Chen skrev:

Hvor mye pleier du å betale Thai damene for FS?

Du mener vel FP @Chen? Jeg pleier å gi 500,- for 30 min. massasje, og 1500,- for FP. Brukt tid totalt er vel rundt en time.

Endret av Thermos
  • Like 4
Lenke til kommentar
1 time siden, Thermos skrev:

Du mener vel FP @Chen? Jeg pleier å gi 500,- for 30 min. massasje, og 1500,- for FP. Brukt tid totalt er vel rundt en time.

Ja, jeg tror at FS (Full sex) og FP(Full pakke) er det samme. :-)

Jeg blir alltid så forvirret rundt thaipriser, derfor jeg spurte. Men skjønner nå at du reagerer på 3000 kr timen når du er pleier å betale 2000 kr timen. Når jeg går for tantrisk fra uavhengige, så blir det fort 2500 kr, derfor blir jeg ikke så overrasket av priser på 3000 kr. 

Men ikke misforstå, jeg synes 3000 kr er mye!

• Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Skrevet (endret)

"Full Sex" eller "Full On Sex" er vel et Amerikansk uttrykk, her brukes oftest Full pakke på Norsk.

Alt har blitt dyrere, og skal man unne seg jevnlige besøk så blir det dyrt. Jeg er litt lei av at disse Thai-damene hele tiden prøver å lure meg med falske bilder, høye priser, og gjerne korter ned tiden hvis de kan. Derfor tittet jeg litt på andre damer på RE, men 3000,- for en time er drøyt. Må nesten være garantert en god time da som med April eller Sensuelle Michelle. Kan ikke drive å bomme på valgene lenger da.

Endret av Thermos
  • Like 7
Lenke til kommentar