Arnesko Skrevet Mai 24 Share Skrevet Mai 24 Bak betalingsmur i Nettavisen. Hva dreier det seg om? https://www.nettavisen.no/sexkjop/halliknettverk/straff/slo-til-mot-bordell-i-oslo-kun-tre-sexkunder-er-domt/f/5-95-2422951 1 1 Siter Lenke til kommentar
Jadapåsan Skrevet Mai 24 Share Skrevet Mai 24 Kan høres ut som denne saken kanskje? https://www.politiforum.no/kortnytt/politiet-nedprioriterte-etterforskning-av-sexkunder/274009 2 Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet Mai 24 Share Skrevet Mai 24 Jeg er overrasket over at det var 33 personer som ble bøtelagt i fjor i Oslo. Synes det var mange. 2 Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet Mai 24 Share Skrevet Mai 24 Jeg er overrasket over at det var 33 personer som ble bøtelagt i fjor i Oslo. Synes det var mange. 2 Siter Lenke til kommentar
JoeRoganJosh Skrevet Mai 24 Share Skrevet Mai 24 (endret) 1 time siden, Chen skrev: Jeg er overrasket over at det var 33 personer som ble bøtelagt i fjor i Oslo. Synes det var mange. 1 time siden, Chen skrev: Jeg er overrasket over at det var 33 personer som ble bøtelagt i fjor i Oslo. Synes det var mange. Jeg er ikke så overasket, når vi har personer som vandrer blant oss som vil treffe dem på HC toalettet på Burger King. Mange som er uforsiktige, blir tilfeldig tatt i en aksjon eller rett og slett bare veldig dumme. Når du tenker over hvor mange hore besøk som ble gjort i fjor, så er ikke 33 personer så mye. Dette er nok de samme personene som kommer med hjernedøde spørsmål her inne. Men alle kan være uheldige, det er risikoen med denne sporten. Endret Mai 24 av JoeRoganJosh 5 1 Siter Lenke til kommentar
Rufus Skrevet Mai 25 Share Skrevet Mai 25 På 24.5.2025 den 16.00, Chen skrev: Jeg er overrasket over at det var 33 personer som ble bøtelagt i fjor i Oslo. Synes det var mange. Enig, overraskende mange med tanke på at det har vært lite skriverier om dette. Tipper en stor andel er tatt på hotell eller på «fersken» med gatejenter. Muligens noen også ifbm leiligheter hvor onkel mistenker traficking. 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg