karsten Skrevet Mai 23 Share Skrevet Mai 23 (endret) Jeg er jo ikke typen til å være så interessert i GFE. Jeg er ferdig med de greiene der. Derimot PSE / kinky det er tingen for meg. Hva vil jeg ha? En slutty dame som er med på alt. Unntatt caviar. God til å engasjere seg i alt og vi tar begge initiativet til slikk og sug, setter seg på ansiktet mitt og gnir seg vilt og blir våt. Jeg munnknuller henne skikkelig, knuller henne i rumpa og fitta. Som avslutning blir det CIM og vi kliner etterpå. Der har jeg oppskriften. For et par år siden hadde jeg et sånt opplegg med en privat dame. Nå leter jeg etter en vill, men pen, sexy og slank dame. Vet noen av dere om en eskorte som kan fylle dette tomrommet i mitt liv...? 🤣 Snakker vi kun Yiia og Adaline? Andre? Endret Mai 23 av karsten 2 Siter Lenke til kommentar
bps Skrevet Mai 23 Share Skrevet Mai 23 Nayrobi selvsagt, hyppig omtalt her og i Oslo atm. Priser seg i øvre halvdel, men som noen påpekte tidligere; enkelte jenter tar deg med til outer space mens noen nøyer seg med en t-bane tur til Grorud… prisen blir gjerne deretter 2 1 Siter Lenke til kommentar
LoveOWO Skrevet Mai 23 Share Skrevet Mai 23 Jeg hadde en runde med Lara Conti. Ikke vært aktiv på en stund. Det var en time jeg ikke glemmer med det første. Håper hun kommer tilbake. 2 1 Siter Lenke til kommentar
karsten Skrevet Mai 24 Forfatter Share Skrevet Mai 24 13 timer siden, bps skrev: Nayrobi selvsagt, hyppig omtalt her og i Oslo atm. Priser seg i øvre halvdel, men som noen påpekte tidligere; enkelte jenter tar deg med til outer space mens noen nøyer seg med en t-bane tur til Grorud… prisen blir gjerne deretter Ja, hun har dratt opp taksameteret kraftig i det siste... Men jeg har ikke fått noe annet enn en god owo og noen jokk i nummer 1. Så det forsvarer ikke min pris/opplevelse ihvertfall. Andre som har vært med Nayrobi til outer space? 2 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg