Gå til innhold

Nærme Oslo S?

Toohool

Anbefalte innlegg

6 timer siden, Tukleren skrev:

Han var ute etter anbefalinger (J/K)

Han anbefalte faktisk Ariel men det er styr unna dame for meg !!!

• Like 3
  • Haha 1
Lenke til kommentar
2 timer siden, thorm skrev:

Han anbefalte faktisk Ariel

Jeg gjorde ikke det. Nå har jeg ikke møtt Ariel/Zezee (holder meg til de under 40) så jeg kan ikke si noe den ene eller andre veien annet at kanskje hun er for de med litt erfaring. Klarer du ikke ta trikken i 10-15 min fra Oslo S så vet jeg jo ikke helt hva jeg skal tenke.

Trådstarter ga jo ingen informasjon om hva han faktisk er ute etter. Jeg pleier vanligvis ikke velge damer basert på nærheten til togstasjonen.

Alder? Utseende? Spesielle tjenester? (HJ på burger king kan vi ikke hjelpe deg med)

Endret av Tukleren
  • Like 1
  • Haha 3
Lenke til kommentar
5 timer siden, Tukleren skrev:

Trådstarter ga jo ingen informasjon om hva han faktisk er ute etter.

Damer er som med alkoholden for andre, de lever med vissheten om at det finnes innenfor en armlengdes avstand.

• Haha 3
Lenke til kommentar
På 23.5.2025 den 12.55, Toohool skrev:

Hey! Noen som har noen ok damer og tipse om som holder til helst i gangavstand til Oslo S?

Grønland finder du flere muligheder

løb öch køb!

OBS!!!

[Barcode#bjørvika] finder du kun problemer med en asiat öch hans muslimske ven i det kvarter

De stopper dig på gaden öch spørger dig hvilken blok du kommer fra 

I weekenden sad min ven fast foran dem

Lenke til kommentar