karsten Skrevet Mai 22 Share Skrevet Mai 22 (endret) Jeg forsøker å plukke litt ubesudlet frukt fra re, men ofte kan det være vanskelig å finne de som faktisk er reelle og bra. Her er mine kriterier, i tillegg til "horebukkintensjon": A. Piken må ha annonsetekst som ser reell og individuell ut. Står det 3-4 standrardsetninger etter hverandre så blir jeg i tvil. Står det mer forklaring om hva hun tilbyr og ikke så er det positivt. B. Hun må ha åpnet for anmeldelser. C. Minimum 3 anmeldelser som jeg tror er reelle. Har anmelder akkurat registrert seg når han anmelder dama så er den anmeldelsen uærlig for meg. Anmelder bør som minimum være registrert 3-4 år før anmeldelsen. Og helst ha anmeldt flere damer. D. Bildene skal ikke finnes på søkemotorer på andre sider - med mindre det er andre eskortesider. E. Prisene bør være rimelig reelle. 1000 for en halvtime eller 1500 for time vekker mistanke hos meg... F. Review her på Noresk. Dersom velrennomerte horebukker som f.eks. @SolanGundersen, @Idioten, og meg selv har skrevet anmeldelse her, så er det fritt fram for meg. G. Positivt om hun tar i mot samtaler for å avtale. Da er hun reell og hun kan uttrykke seg på engelsk. H. Dersom annonsen har vært aktiv flere ganger over tid så er det positivt. Noen innspill? Endret Mai 22 av karsten 4 3 Siter Lenke til kommentar
DeadInternetTheoryOnRE Skrevet Mai 22 Share Skrevet Mai 22 Fullt mulig å havne på et smell selv om man gjør alt "riktig": RE-negeren er mer interessert av å opprettholde en illusjon på at ting er bra, og for å skape attraktive fake-profiler slik at folk kan trene opp kunstig intelligens som et bonus. Det er egentlig derfor vi har såpass mange profiler som er "godkjent", men som egentlig ikke er ekte. Samtidig så har du de gorilla-operatørene som har en anmeldelseskrig mellom hverandre, og som ikke lenger er i stand til å dra inn attraktiv talent til markedet, så de har ikke noe annet valg enn å bruke gamle eller fake bilder. Og listen fortsetter videre, for man kan nevne ting som den svake kronekursen, krigen i Ukraina som fjernet 50-70% av markedspotentiase her til lands, og en push for online-tjenester som eksisterer kun for hvitvasking av penger for de store globale-gutta som lever på den mørke siden av loven (men få damer er smarte nok til å skjønne dette). Heller er ikke det så veldig lurt å stole blindt på forum-folka her for mange av dem har en agenda. Når det gjelder listen din, så synes jeg at den er solid. Om jeg skulle skyte inn noe så blir det dette: C. Her bør du være forsiktig. Mange av dem har tilgang til eldre profiler som ser troverdige ut. D. Stol aldri på profesjonelle bilder for de er redigert og pyntet på. Det du ser der er aldri det du får. Se etter selfies som viser kroppen uten noe form av "angle-fraud". Enkelte steder på kroppen viser fitness-nivået på damen. Overvektige piker er flinke til å skjule eller dekke for dem - lær deg disse triksene sånn at du unngår store smell i fremtiden. G. Hvis hun bruker alt for langt tid på å svare, så er det en stor sannsynlighet på at dette er en hallik som sitter der med 10-30 telefoner. Jenter som svarer fort, og ikke bruker kunstig intelligens chat-tjenster, pleier å være reelle. Enkelte halikker forsikrer seg mot dette ved å skrive at de er "opptatt", så om du ser noe sånt, vær obs på at dette er han gorillaen som spiller noe fusk. Men bruk sunn fornuft her. Gjelder ikke 100%, men fint å ha det i bakhodet. H. Enkelte aktive annonser som har vært oppe siden vinteren 2024, og har ikke fått noen nye tilbake meldinger på 5-7 måneder - Tenk enkelte Brazilianer-profiler - er vanligvis et rødt flagg. Protip: Skaff deg flere burners om du har mulighet til det, og se om du kan dobbeltbooke "deg selv" til avtalt tid. Men vær strategisk og elegant med dette, ha gjerne flere telefon-personligheter mens du gjør dette sånn at det blir vanskeligere å gjenkjenne at dette er den samme typen. 3 3 Siter Lenke til kommentar
ZezeeRealBack Skrevet Mai 22 Share Skrevet Mai 22 1 time siden, DeadInternetTheoryOnRE skrev: Hvis hun bruker alt for langt tid på å svare, så er det en stor sannsynlighet på at dette er en hallik som sitter der med 10-30 telefoner Eller kanskje vi er opptatt,ut shopping,spise,har kunde..vis du har ikke operator,det ta tid a svare tlf,spesiel når e 10 som bestemme a ringer sammetid! 6 3 Siter Lenke til kommentar
Idioten Skrevet Mai 22 Share Skrevet Mai 22 (endret) Mye som kan sies om dette. Etter noen runder rundt kvartalet utvikler du en viss intuisjon om hva som mest sannsynlig er troverdig, men umulig å si sikkert i de fleste tilfeller uten litt hjelp. 11 timer siden, karsten skrev: B. Hun må ha åpnet for anmeldelser. Helt enig. Har vært hos 2 som hadde stengt (ei som stengte etter jeg var innom). Det er de to verste jeg har vært borti. Sier seg selv at her er det mye elendig og det har nå blitt et absolutt krav at dama holder åpent for anmeldelser skal hun få besøk av meg. Hvorvidt anmeldelsene er negative spiller mye mindre rolle. De fleste anmeldelsene på RE er bare tullball. Stengt er et gigantisk rødt flagg. 11 timer siden, karsten skrev: F. Review her på Noresk. Dersom velrennomerte horebukker som f.eks. @SolanGundersen, @Idioten, og meg selv har skrevet anmeldelse her, så er det fritt fram for meg. Takk for tilliten! Det er jo derfor vi er her og jeg vet selv at jeg er helt og holdent åpen og ærlig med hva jeg skriver om jentene. Kjekt at noen tror på meg Det er verdt å nevne at vi har ulike preferanser, så det kan være lurt å bite seg merke i hva anmeldelderen foretrekker og om det samsvarer med hva du selv ser etter. Den jeg stoler aller mest på her er sannsynligvis @Ness. Ikke fordi mange andre ikke kan gi like troverdige anmeldelser, men jeg har selvopplevd erfaring med at hans anbefalinger stemmer 100%. Jeg tror også @jegern, @Gaggball, @LoveOWO og @JoeRoganJosh har troverdige anbefalinger. Sikkert mange flere jeg ikke kommer på. Anbefalinger på forumet er den desidert beste indikatoren på hvem det er verdt å besøke imo. Selvsagt finnes det folk her også med en agenda som ikke nødvendigvis er til å stole på, men det lærer du deg å gjennomskue etter litt tid her Det er uansett uendelig mye mer meningsfullt enn hva du kan lese deg frem til på RE. Ukas sexy er en grei oppsummering av hva som anbefales av hiveminden på forumet. Det skal godt gjøres å gå på en smell om du møter en av jentene du finner der. Det er derfor jeg gidder lage lista uke etter uke... Stort sett enig i alt du skriver Karsten. Andre ting det kan være verdt å merke seg er om reiseplanen fremstår sannsynlig. En annen at "hjemmesnekra" bilder i de fleste tilfeller er mer tilbøyelig til å være ekte enn de som er veldig polerte. Har også merka meg at veldig få bilder (type 1-4stk) sjelden er et godt tegn. Endret Mai 22 av Idioten skriveleif 5 3 Siter Lenke til kommentar
karsten Skrevet Mai 22 Forfatter Share Skrevet Mai 22 Mye bra info her. Takk til både @DeadInternetTheoryOnRE og @Idioten. Og som dere nevner viktig å merke seg hva anmelderen liker. Det var de mer "nakne" fakta jeg tenkte på. Sier dere og @jegern, @LoveOWO, +++ at det er hun på bildene tror jeg 100% på det. Må moms legges til på alder eller vekta så kjøper jeg ikke nødvendigvis frøkna for en time. Når det gjelder opplevelse og kjemi så er det mye som kan gå galt... Helt umulig å garantere for de elementene der. Mye å merke seg for nyere horekunder her. Takk for verdiøkningen. 2 2 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg