Gå til innhold

Noen som har prøvd pinky?

ajdiso

Anbefalte innlegg

• 3 weeks later...

Alt er mulig der, hun er nokså rett på sak så du slipper å hinte om noe mer.  Det er egentlig bare din betalingsavilje som er begrensningen med henne..  

• Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Prisene på besøk og tjenester damene gir er ofte litt avhengig av kunden er min erfaring.  Har man vært der før og de kjenner deg igjen er det ofte rabatt å hente.  Eller om de liker deg.  Har også fått tilbud som har vært lett å avslå, type 3500,- for uspesifisert halvtime.  Også jeg tar hintet om at jeg ikke var deres type kunde og prøver heller lykken et annet sted med en annen dame.  
Pris og forventede tjenester er jo noe som man forhandler seg frem til.  Viktig å få aksept og felles enighet for det man ønsker å få; B2B med truse er jo ikke helt det man forventer for 1500,-.  

Ser ut som standarden nå er HJ 500,-, B2B 1500,- og 2500-3500 for FP.  Lov å hvert fall prute litt.  Hater når de spør hvor mye jeg kunne tenke meg å betale, de vet gjerne hva de vil ha før de spør. 

Er nok et par år siden jeg traff Pinky i Bergen, nå er det Fransk Bakeri der.  Den gang var det normale priser, 1500,- for FP.  Tror nok de prisene er økt nå

• Like 3
  • Thanks 1
Lenke til kommentar