Gå til innhold

Latin massage

F92

Anbefalte innlegg

På 20.5.2025 den 0.30, Avenger skrev:

Jepp. Vilt, vakkert og vått. Fordel å beherske spansk.

Men, @Avenger... Du har jo vært offisiell horebukk ett års tid. Vil du opplyse oss litt mer? Jeg skulle gjerne slått tenna i Leticia og gitt henne en runde som ihvertfall jeg sent vil glemme... Antar at du har besøkt henne?

- Hun på bildene?

- Entusiastisk?

- Vill?

- Luktet godt?

- Annet...?

• Like 2
Lenke til kommentar
13 timer siden, karsten skrev:

Men, @Avenger... Du har jo vært offisiell horebukk ett års tid. Vil du opplyse oss litt mer? Jeg skulle gjerne slått tenna i Leticia og gitt henne en runde som ihvertfall jeg sent vil glemme... Antar at du har besøkt henne?

- Hun på bildene?

- Entusiastisk?

- Vill?

- Luktet godt?

- Annet...?

Hun på bildene, meget entusiastisk og vill,  kan ikke huske at jeg reagerte på lukta. Litt ADHD vibb, ala Melissa CZ, hvis du har forsøkt henne.

Det var i fjor sommer, så ting kan jo ha endret seg. Men opplevde henne som en veldig behagelig, gladkåt dame da i hvert fall. God skuespiller. 

• Like 3
Lenke til kommentar
11 minutter siden, Avenger skrev:

Hun på bildene, meget entusiastisk og vill,  kan ikke huske at jeg reagerte på lukta. Litt ADHD vibb, ala Melissa CZ, hvis du har forsøkt henne.

Det var i fjor sommer, så ting kan jo ha endret seg. Men opplevde henne som en veldig behagelig, gladkåt dame da i hvert fall. God skuespiller. 

Melissa cz husker jeg godt. Var der i vinter(?) Da kan hun være noe for meg. Takk for info 👍👍

• Like 3
Lenke til kommentar
37 minutter siden, karsten skrev:

Hadde hun forresten noen extras, @Avenger....?

Den gang var alt inkludert. Jeg kom for en massasje med lingam egentlig, mener hun  hadde en NS annonse den gang. Men måtte aktivt stoppe henne for ikke å bli knullet. (Har et prinsipp om at jeg ikke knuller horer. True story.) Så om hun har noe extra utover den ganske utømmelige listen i annonsen hennes vet jeg ikke. 

• Like 2
Lenke til kommentar