Gå til innhold

Jeg blir blokkert av alle nå om dagen

TomX

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner at jenter kan bli redde og føle seg trakassert. men når jenter selger seg selv da veit jeg ikke da har dem vel lagt opp til det selv eller at jenter er veldig sårbare 

E9332A77-641F-42D3-AE56-C237BB881435.jpeg

Lenke til kommentar

@TomX spør du meg, så er det ikke så rart om du blir blokkert hvis du spør eskortene om så mange rare ting som du har gjort her.  De vil ikke ha lange dialoger om kinkye ting, du får heller gå all in og møte opp.

Du får se på det som en positiv tilnærming, er du blokkert, så har du hatt kontakt på noe vis, det så du deg ikke i stand til tidligere og ville ha noen av oss på forumet til å formidle kontakten.

Stå på, kanskje det kommer en rapport fra deg også etter hvert. 

• Like 3
Lenke til kommentar
7 timer siden, TomX skrev:

Jeg skjønner at jenter kan bli redde og føle seg trakassert. men når jenter selger seg selv da veit jeg ikke da har dem vel lagt opp til det selv eller at jenter er veldig sårbare 

E9332A77-641F-42D3-AE56-C237BB881435.jpeg

Har av og til sett kallenavnet på X uten at jeg har forbundet det med sexsalg. Hvis det er en konto hun har privat så blir det omtrentlig som disse jævla selgerne som ringer med på privatnummeret mitt bare fordi jeg er innehaver av et firma.

Lenke til kommentar
7 timer siden, nelson2 skrev:

@TomX spør du meg, så er det ikke så rart om du blir blokkert hvis du spør eskortene om så mange rare ting som du har gjort her.  De vil ikke ha lange dialoger om kinkye ting, du får heller gå all in og møte opp.

Du får se på det som en positiv tilnærming, er du blokkert, så har du hatt kontakt på noe vis, det så du deg ikke i stand til tidligere og ville ha noen av oss på forumet til å formidle kontakten.

Rapport skriving er jeg ikke god på 

Lenke til kommentar
7 timer siden, nelson2 skrev:

Jeg trodde dem fleste eskorte jenter var opptatt av kinky ting jeg. Men sånn var det altså ikke da har jeg lært det 

Lenke til kommentar
2 timer siden, TomX skrev:

Jeg trodde dem fleste eskorte jenter var opptatt av kinky ting jeg.

De fleste eskorter er nok mest opptatt av penger...

Penger inn i kassa si.

Lykke til videre :-) 

• Like 4
Lenke til kommentar