Gå til innhold

Sliten/gammal/oppbrukt

eumuco

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Tukleren skrev:

Da må hun ha sett riktig ille ut hvis du heller ville knulle en mann i ræva.

Spiller ingen rolle slike kommentarer. Det viser bare at jeg er lang tryggere på meg selv en en som har fordommer og prøver å leve livet slik andre forventer det.

Kan gjerne ha vært deg jeg møtte i gangen den dagen, og ja jeg puler heller en god TS i ræva enn hu der :)

• Like 1
1 time siden, nelson2 skrev:

Dette er jeg ikke enig i.  Bildene viser en sliten dame, hun som møtte meg var atskillig bedre enn bildene, egentlig stram i kroppen og ikke det slitne ansiktet. Men det kan jo være flere som jobber under samme annonse.  Da hun var på reise, så var det driveren av salongen som svarte på telefonen, og hun satt en god flyreise unna stedet jeg besøkte.

Var i en privat leilighet jeg støtte på henne. Så mulig hun har to jobber. Jeg så bare ansiktet da hun hadde en badekåpe på seg. Var en hyggelig kar som kom inn og vi sa hei til hverandre. Ikke noen grunn til å se bort i den situasjonen.

• Like 2
  • 3 weeks later...

Skulle egentlig besøke rungsab på lørdag, da hu svarte ALT når jeg spørte om uten dong, anal,fist rimme meg ++

Men fikk endelig svar fra vår alles Queen Landa, og er kortere til drammen enn oslo så da blei det Landa. Og dæven døtte,  var ikke hu som blei pult da foråsidetsånn. 

Så da får jeg heller prøve rungsab en annen dag... hvor utpult er egentlig den gamle thaidama?

På 3.7.2025 den 17.22, Alltidlyst skrev:

Hvor sliten/oppbrukt jenta er vet jeg ikke, men kanskje hun vekker noen lyster hos deg?😃

https://eskortejenter.net/xcamland/girl-profile/diamond-angel-32333.html

ser ut som hun tar treff også…

Har avtalt trekant eller firkant med hu hvis jeg finner en til som har lyst på torsdag kl 20:30. Uten kondom. Ikke anal, men suging, knulling og slikking.. noen som vil være med? 

18 timer siden, skjetten skrev:

Har avtalt trekant eller firkant med hu hvis jeg finner en til som har lyst på torsdag kl 20:30. Uten kondom. Ikke anal, men suging, knulling og slikking.. noen som vil være med? 

Evt noen som vil være med å møte Rungsab istedenfor? Samme tid. I morgen, torsdag ca 20:30. 

Endret av skjetten
7 timer siden, skjetten skrev:

Evt noen som vil være med å møte Rungsab istedenfor? Samme tid. I morgen, torsdag ca 20:30. 

Jeg er med! Send meg PM!

Kan forøvrig gå god for både Rungsab og Noi!

Rungsab for de som liker godt brukte thai horer med gode silikon og mulighet uten dong.

Noi holder seg vesentlig bedre for alderen og har en petit og slank ramme. Hu er i tillegg veldig trang og over gjennomsnittlig våt. Fikk full pakke for 500 i massasjegebyr + 2000 kr cash. Hu pulte og sugde uten kondom, ivrig på sugingen sugde meg i flere omganger mellom knullinga. noe jeg alltid setter stor pris på!

• Like 6
  • 1 month later...
På 20.5.2025 den 14.31, odin100 skrev:

Knullet sita i fitta for ca 3 år siden da var hun trang som faen.men hun er gammel mener 64 år

Prøvde Sita igår, fortsatt trang som faen, men var ei snodig dame, virka nesten rusa. susa, rundt og var svimete. Var åpenbart ikke vandt til hardkjør den dama der. Bittelita dame med trang og våt fitte. 

• Like 2
  • Thanks 2
46 minutter siden, eumuco skrev:

Bittelita dame med trang og våt fitte.

Jeg besøkte henne i sommer når hun var på reise. Lita og petite, kroppen holder seg meget godt og egentlig kvalifiserer hun ikke til overskriften i tråden, Jeg knullet ikke henne, men en lang og god massasje med intim, hun dusjet sammen med meg etterpå, og hun nevnte selv at hun var trang og likte ikke store kuker. Rusa var hun ikke.

• Like 3

Skal du finne et slapt hull nådig finne noen som ikke er sexuelt aktive..

ei fitte som er i bruk blir ikke slapp. Som en hver muskel som blir brukt, blir fitta også bare strammere det mer den benyttes 😉

hvis hun asiatiske der selger seg som 50, skjønner jeg at folk tror jeg er yngre 😅