Gå til innhold

Sliten/gammal/oppbrukt

eumuco

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Tukleren skrev:

Da må hun ha sett riktig ille ut hvis du heller ville knulle en mann i ræva.

Spiller ingen rolle slike kommentarer. Det viser bare at jeg er lang tryggere på meg selv en en som har fordommer og prøver å leve livet slik andre forventer det.

Kan gjerne ha vært deg jeg møtte i gangen den dagen, og ja jeg puler heller en god TS i ræva enn hu der :)

1 time siden, nelson2 skrev:

Dette er jeg ikke enig i.  Bildene viser en sliten dame, hun som møtte meg var atskillig bedre enn bildene, egentlig stram i kroppen og ikke det slitne ansiktet. Men det kan jo være flere som jobber under samme annonse.  Da hun var på reise, så var det driveren av salongen som svarte på telefonen, og hun satt en god flyreise unna stedet jeg besøkte.

Var i en privat leilighet jeg støtte på henne. Så mulig hun har to jobber. Jeg så bare ansiktet da hun hadde en badekåpe på seg. Var en hyggelig kar som kom inn og vi sa hei til hverandre. Ikke noen grunn til å se bort i den situasjonen.

• Like 1