karsten Skrevet Mai 16 Share Skrevet Mai 16 Etter en kveld med urolig underliv 😉 har jeg drevet med uhøytidelig browsing på RE for å finne et 17-mai eventyr. Noen av de kjære har beholdt en hyggelig prispolitikk, mens mange andre har trukket prisingen opp i 3000+ for en time moro. Og da er ikke engang de fleste extras med. Det kan være extras som cob, kyssing, etc. Dette er i min opptikk uhørt, og jeg styrer langt unna disse overprisede gledespikene. Nå skal det jo sies at det finnes fornuftige unntak: Jeg tror Adaline på 3000 med det meste på menyen er verdt pengene. Det samme med Yiia, selv om jeg ennå ikke er helt overbevist... (Feriepengene får avgjøre). De som holder på prispolitikken, og ikke lar inflasjonen ta overhånd er jo f.eks Rux, Shara, og Megan-sex (nå med ny profil på RE). Hva tenker dere andre horebukker? Er 3000 det nye 2000? Eller lar for mange seg lure? Eller er det for mange som tjener for godt? Time vill show.... 5 Siter Lenke til kommentar
LoveOWO Skrevet Mai 16 Share Skrevet Mai 16 For mange som har for mye penger. 4 1 Siter Lenke til kommentar
Tukleren Skrevet Mai 17 Share Skrevet Mai 17 Det er jo litt opp til oss også, de kan ikke holde på 3000 hvis ingen kommer. Noen av dere virker som dere har en ustoppelig trang men for meg, jeg ser ofte etter nye ansikter og hvis jeg ikke finner noe som frister så blir jeg heller hjemme. Markedet i Norge er ikke spesielt bra for tiden, kombinasjon av elendig krone og at noen av dere stikker staken i 50 år gamle overprisede thaier som har sirkulert i årevis. 2 1 3 Siter Lenke til kommentar
karsten Skrevet Mai 17 Forfatter Share Skrevet Mai 17 (endret) 4 timer siden, Tukleren skrev: Det er jo litt opp til oss også, de kan ikke holde på 3000 hvis ingen kommer. Noen av dere virker som dere har en ustoppelig trang men for meg, jeg ser ofte etter nye ansikter og hvis jeg ikke finner noe som frister så blir jeg heller hjemme. Markedet i Norge er ikke spesielt bra for tiden, kombinasjon av elendig krone og at noen av dere stikker staken i 50 år gamle overprisede thaier som har sirkulert i årevis. Men det er tydeligvis nok av oss som "kommer" - hvis ikke så hadde de enten reist et annet sted, eller redusert prisene sine. Ja, selvbeherskelse / frøken Høyre er ikke min greie. Selv om 50 år gamle thaier heller ikke frister.... Utollet lammekjøtt fra EU derimot.... Endret Mai 17 av karsten 4 Siter Lenke til kommentar
AlexanderLarsen Skrevet Mai 19 Share Skrevet Mai 19 Jeg kjenner noen som øker prisene og tjener mer med færre kunder!! For dem er det ett vinn/vinn -jeg tviler ikke på dette. Bare på mine besøk er det flere sms og tlfs av kåte kunder!! Det er good times i eskorte marked tiltros lav NOK og mindre kjøpekraft! 4 Siter Lenke til kommentar
Lasse6969 Skrevet Mai 19 Share Skrevet Mai 19 På 16.5.2025 den 23.32, karsten skrev: Etter en kveld med urolig underliv 😉 har jeg drevet med uhøytidelig browsing på RE for å finne et 17-mai eventyr. Noen av de kjære har beholdt en hyggelig prispolitikk, mens mange andre har trukket prisingen opp i 3000+ for en time moro. Og da er ikke engang de fleste extras med. Det kan være extras som cob, kyssing, etc. Dette er i min opptikk uhørt, og jeg styrer langt unna disse overprisede gledespikene. Nå skal det jo sies at det finnes fornuftige unntak: Jeg tror Adaline på 3000 med det meste på menyen er verdt pengene. Det samme med Yiia, selv om jeg ennå ikke er helt overbevist... (Feriepengene får avgjøre). De som holder på prispolitikken, og ikke lar inflasjonen ta overhånd er jo f.eks Rux, Shara, og Megan-sex (nå med ny profil på RE). Hva tenker dere andre horebukker? Er 3000 det nye 2000? Eller lar for mange seg lure? Eller er det for mange som tjener for godt? Time vill show.... Mulig å få tilbakemelding om Yiia? Når du bestemmer deg for å møte henne? 2 Siter Lenke til kommentar
Crocop Skrevet Mai 19 Share Skrevet Mai 19 Mye fint å velge i for 1500 for halv og 2000 for hel time. Helt uaktuelt å betale mer i dagens marked. 3 Siter Lenke til kommentar
karsten Skrevet Mai 20 Forfatter Share Skrevet Mai 20 15 timer siden, Lasse6969 skrev: Mulig å få tilbakemelding om Yiia? Når du bestemmer deg for å møte henne? Ja, det blir en lang beretning. Jeg har jo lurt på hvorfor hun kan ta 4500 for en time, være her måned etter måned og ikke få en skikkelig review her. Dette vil beskrives i detalj. Men må spare litt. Hobbyen koster, og jeg går på en liten setback av og til, men satser på feriepengene 😈 1 1 Siter Lenke til kommentar
karsten Skrevet Mai 20 Forfatter Share Skrevet Mai 20 9 timer siden, Crocop skrev: Mye fint å velge i for 1500 for halv og 2000 for hel time. Helt uaktuelt å betale mer i dagens marked. Enig i første del 👍 En av de beste opplevelsene var avsug i gangen hos en pike i Parkveien. Owo og CIM ble 1500. Igjen med smekken og goodbye goodgirl. 2 Siter Lenke til kommentar
karsten Skrevet Mai 20 Forfatter Share Skrevet Mai 20 (endret) 21 timer siden, AlexanderLarsen skrev: Jeg kjenner noen som øker prisene og tjener mer med færre kunder!! For dem er det ett vinn/vinn -jeg tviler ikke på dette. Bare på mine besøk er det flere sms og tlfs av kåte kunder!! Det er good times i eskorte marked tiltros lav NOK og mindre kjøpekraft! Ser den. Sannsynligvis noen få som har skjønt det. Mindre gris og sprut for mer penger. Se på Yiia som for 2 timer jobb pr dag (hvor stort kan markedet hennes være?) tjener 9000. For de som tar 2000 må de knulle i 4,5 timer pr dag. For 4 timer jobb er det nok fortsatt komfortabelt 😈 for Yiia selv om hun fortsatt tar en runde i rumpa og sprut i ansiktet. Hun får fortsatt igjen pusten før neste kunde. For de på 2000 må det sexes i 9 timer. Med en dusj, røyk og skifte av sengetøy(?) innimellom slagene blir det fort slitsomt. Sett fra horekunden som kun ønsker seg en uengasjert runde med munnen og noen jokk i et par stillinger før han spruter i gummien er 2000 helt OK i 2025. For oss som liker engasjement, aktivitet og pågående damer så er det få på 2000 (vet bare om 2x pr nå). Så starter vi på 2000. Vil du en tur i baken hennes, ass to pussy eller ass to mouth, få en engasjert Bj og komme i munnen uten at hun spytter det ut igjen så blir det fort 4000. Ønsker du noe mer kinky som å kline med henne etterpå har de fleste allerede trukket seg fra festen. Med Yiia er det visst få grenser... Kanskje er Yiia en god "investering"? Ihvertfall når feriepengene kommer... Endret Mai 20 av karsten 3 Siter Lenke til kommentar
karsten Skrevet Mai 20 Forfatter Share Skrevet Mai 20 1 time siden, karsten skrev: Ja, det blir en lang beretning. Jeg har jo lurt på hvorfor hun kan ta 4500 for en time, være her måned etter måned og ikke få en skikkelig review her. Dette vil beskrives i detalj. Men må spare litt. Hobbyen koster, og jeg går på en liten setback av og til, men satser på feriepengene 😈 Og akkurat nå oppdaget jeg at hun har skrudd av reviews på RE.. ja, ja... Mitt lille hode vil tydeligvis bedras alikevel. 2 Siter Lenke til kommentar
JoeRoganJosh Skrevet Mai 20 Share Skrevet Mai 20 1 time siden, karsten skrev: Ser den. Sannsynligvis noen få som har skjønt det. Mindre gris og sprut for mer penger. Se på Yiia som for 2 timer jobb pr dag (hvor stort kan markedet hennes være?) tjener 9000. For de som tar 2000 må de knulle i 4,5 timer pr dag. For 4 timer jobb er det nok fortsatt komfortabelt 😈 for Yiia selv om hun fortsatt tar en runde i rumpa og sprut i ansiktet. Hun får fortsatt igjen pusten før neste kunde. For de på 2000 må det sexes i 9 timer. Med en dusj, røyk og skifte av sengetøy(?) innimellom slagene blir det fort slitsomt. Sett fra horekunden som kun ønsker seg en uengasjert runde med munnen og noen jokk i et par stillinger før han spruter i gummien er 2000 helt OK i 2025. For oss som liker engasjement, aktivitet og pågående damer så er det få på 2000 (vet bare om 2x pr nå). Så starter vi på 2000. Vil du en tur i baken hennes, ass to pussy eller ass to mouth, få en engasjert Bj og komme i munnen uten at hun spytter det ut igjen så blir det fort 4000. Ønsker du noe mer kinky som å kline med henne etterpå har de fleste allerede trukket seg fra festen. Med Yiia er det visst få grenser... Kanskje er Yiia en god "investering"? Ihvertfall når feriepengene kommer... Det du snakker om her når du sammenligner 2000kr jenter med yiia, blir som å sammenligne en Lamborghini med en lada. Yiia tar deg en tur til verdensrommet, 2000kr jentene tar deg en runde rundt blokka. Du kan finne gode jenter til 2000kr, da er det på grunn av kjemi. 3 Siter Lenke til kommentar
bps Skrevet Mai 20 Share Skrevet Mai 20 19 minutter siden, JoeRoganJosh skrev: Det du snakker om her når du sammenligner 2000kr jenter med yiia, blir som å sammenligne en Lamborghini med en lada. Yiia tar deg en tur til verdensrommet, 2000kr jentene tar deg en runde rundt blokka. Du kan finne gode jenter til 2000kr, da er det på grunn av kjemi. Store udefinerte spørsmålet rundt Yiia er alderen hennes, det spriker stort i anslag og røverhistorier. Finnes det noen med troverdighet som kan estimere? Siter Lenke til kommentar
karsten Skrevet Mai 20 Forfatter Share Skrevet Mai 20 1 time siden, JoeRoganJosh skrev: Det du snakker om her når du sammenligner 2000kr jenter med yiia, blir som å sammenligne en Lamborghini med en lada. Yiia tar deg en tur til verdensrommet, 2000kr jentene tar deg en runde rundt blokka. Du kan finne gode jenter til 2000kr, da er det på grunn av kjemi. Nettopp. Enig! Da kom ikke poenget mitt godt nok fram. Sorry. 2 Siter Lenke til kommentar
JoeRoganJosh Skrevet Mai 21 Share Skrevet Mai 21 20 timer siden, bps skrev: Store udefinerte spørsmålet rundt Yiia er alderen hennes, det spriker stort i anslag og røverhistorier. Finnes det noen med troverdighet som kan estimere? Hun ser ut som hun er i rundt 30år, ungdommelig og trent. 1 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg