borgermestern Skrevet Mai 13 Share Skrevet Mai 13 Vi går til krig mot forumet, sakte, men sikkert, som en utmattelseskrig der vi tyner systemet bit for bit. Som å dra oksygenet ut av rommet, senker vi farta, lar lina stramme seg rundt brukerne. Hver lille forsinkelse er et støt, hver trege side et slag, til alt bare skraper og knirker, og de gir opp, utslitte. For en krypende, nådeløs utmattelse benyttes metoder som HTTP-flood, hvor utallige forbindelser holdes i live, dryppende med knapt merkbare, men uavbrutte dataforespørsler. Sakte, som gift, tærer det på serverens sjel – CPU, minne, båndbredde – alt visner gradvis. Responsen stivner, brukeropplevelsen kveles i stillhet, uten behov for voldsom trafikk, bare en ubarmhjertig, lydløs nedbrytning. Siter Lenke til kommentar
Påsan Skrevet Mai 13 Share Skrevet Mai 13 1 time siden, borgermestern skrev: Vi går til krig mot forumet, sakte, men sikkert, som en utmattelseskrig der vi tyner systemet bit for bit. Som å dra oksygenet ut av rommet, senker vi farta, lar lina stramme seg rundt brukerne. Hver lille forsinkelse er et støt, hver trege side et slag, til alt bare skraper og knirker, og de gir opp, utslitte. For en krypende, nådeløs utmattelse benyttes metoder som HTTP-flood, hvor utallige forbindelser holdes i live, dryppende med knapt merkbare, men uavbrutte dataforespørsler. Sakte, som gift, tærer det på serverens sjel – CPU, minne, båndbredde – alt visner gradvis. Responsen stivner, brukeropplevelsen kveles i stillhet, uten behov for voldsom trafikk, bare en ubarmhjertig, lydløs nedbrytning. For en dust. Siter Lenke til kommentar
borgermestern Skrevet Mai 13 Forfatter Share Skrevet Mai 13 Neste fase av forumets ødeleggelse har startet. @amir30 er første mann ut! Jeg har brukt 6 måneder på å samle intel, gjennom falske annonser på RE og SD! JEG VET HVEM MANGE AV DERE ER! DERE MÅ SLUTTE Å SKRIVE HER INNE ELLERS! Siter Lenke til kommentar
HerrSerr Skrevet Mai 14 Share Skrevet Mai 14 Du skal være ganske sikker før du henger ut noen med fullt navn. Dette høres både straffbart ut og muligens noe som kan gi deg erstatningsansvar i en sivilrettslig prosess, selv om du skulle ha rett i påstandene. Siter Lenke til kommentar
borgermestern Skrevet Mai 14 Forfatter Share Skrevet Mai 14 56 minutter siden, HerrSerr skrev: Du skal være ganske sikker før du henger ut noen med fullt navn. Dette høres både straffbart ut og muligens noe som kan gi deg erstatningsansvar i en sivilrettslig prosess, selv om du skulle ha rett i påstandene. Hold kjeft! Ingen bryr seg om horekunder.... Det hadde vært en sak på samme nivå som han idioten som klagde på tjenestene til hora si... Var det deg det kanskje apetryne? 1 Siter Lenke til kommentar
HerrSerr Skrevet Mai 14 Share Skrevet Mai 14 1 time siden, borgermestern skrev: Hold kjeft! Ingen bryr seg om horekunder.... Det hadde vært en sak på samme nivå som han idioten som klagde på tjenestene til hora si... Var det deg det kanskje apetryne? Du kan ikke bevise noe som helst om kjøp av sex. Du kan kun hevde at noen du navngir er sexkunde, og at de kanskje er en bestemt bruker på forumet. Dette er hensynløs adferd, krenkelse av privatlivets fred og helt sikkert injurierende. Siter Lenke til kommentar
borgermestern Skrevet Mai 14 Forfatter Share Skrevet Mai 14 11 minutter siden, HerrSerr skrev: Du kan ikke bevise noe som helst om kjøp av sex. Du kan kun hevde at noen du navngir er sexkunde, og at de kanskje er en bestemt bruker på forumet. Dette er hensynløs adferd, krenkelse av privatlivets fred og helt sikkert injurierende. 🤣🤣 For det første så er det umulig å spore noe tilbake til meg. Jeg er litt mer oppegående hva gjelder bruk av slike forum som dette, enn mange av dere andre. For det andre så kan du prøve denne taktikken på noen andre. Prosessen er allerede i gang. Siter Lenke til kommentar
HerrSerr Skrevet Mai 14 Share Skrevet Mai 14 19 minutter siden, borgermestern skrev: 🤣🤣 For det første så er det umulig å spore noe tilbake til meg. Jeg er litt mer oppegående hva gjelder bruk av slike forum som dette, enn mange av dere andre. For det andre så kan du prøve denne taktikken på noen andre. Prosessen er allerede i gang. OK, så sett i gang. Da har vi fått fastslått at du gjør det med forsett. Anbefaler folk å ignorere borgermesteren og ikke svare han mer. Så skal vi se om han får til noe imponerende denne gangen, eller om det er tomprat. 5 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg