Gå til innhold

Revisør,noen?

ZezeeRealBack

Anbefalte innlegg

Mine gutta.

Skal bytte min selskap fra enk til AS og trenger ett revisør for Stiftelsesdokument og Tingsinnskudd godkjent.

Jeg må bytte til AS litt for jeg har planlagt,men har ikke 30.000 cash som aksjekapital akkurat nå.

Kun jeg tjener det med to uka annonsering i RE..ja..

Vil jeg?Hummm..nei..

• Like 2
Lenke til kommentar

Hvis den prostituerte bevisst gir falsk informasjon (f.eks. underrapporterer inntekter eller skjuler ulovlige aktiviteter), kan dette være bedrageri eller skatteunndragelse. Hvis dette oppdages, kan revisoren være pliktig til å rapportere mistanke om ulovligheter, som hvitvasking, til Økokrim i henhold til hvitvaskingsloven.

• Like 1
Lenke til kommentar
7 minutter siden, borgermestern skrev:

Hvis den prostituerte bevisst gir falsk informasjon (f.eks. underrapporterer inntekter eller skjuler ulovlige aktiviteter), kan dette være bedrageri eller skatteunndragelse. Hvis dette oppdages, kan revisoren være pliktig til å rapportere mistanke om ulovligheter, som hvitvasking, til Økokrim i henhold til hvitvaskingsloven.

Hva i verden du snakke om?

Det er ingenting a gjør med prostitusjon å gjør..😁Jeg legge min eskorte tider siden januar,bare kommer tilbake fordi jeg savner sex.

Nei,jeg driver ikke med hvitvasking eller bidrageri,jeg har studert javlæ mue i den siste året for få hva jeg er nå .

Sorry to dissapoint on that. 😂

• Like 3
Lenke til kommentar
11 minutter siden, ZezeeRealBack skrev:

Hva i verden du snakke om?

Det er ingenting a gjør med prostitusjon å gjør..😁Jeg legge min eskorte tider siden januar,bare kommer tilbake fordi jeg savner sex.

Nei,jeg driver ikke med hvitvasking eller bidrageri,jeg har studert javlæ mue i den siste året for få hva jeg er nå .

Sorry to dissapoint on that. 😂

c357655f71dd60653408727b86b6a313.jpg

Lenke til kommentar
2 timer siden, Langbein skrev:

Rett prioritert @ZezeeRealBack. Utdanning går foran tidsbruk på Noresk. Lykke til med utdanningen din 😀 

Jeg er ferdig med det,fikk tilbud til to år i andre fag og takk ja.

Jeg kan kommer av og til og treffe av og til,bare synes ha en annonsen i RE er veldig stor risiko..

Jeg tatt den siste uka fri og gått litt bananas fordi jeg hadde neste null kontakt med andre mennesker for to uka!
Men snart må skjerpe meg igjen,men det var nydelig «take a walk on the wild side»

Men mine år som eskorte var lærerik,vis du klare gå ut fra sexbransjen uten fisisk eller psykisk skade og trauma,du klare alt.

😊

• Like 3
Lenke til kommentar

Som noen andre skriver her, du trenger altså ikke revisor for å lage et AS. Jeg har startet flere og har altid gjort alt selv. Minimum aksjekapital er 30.000, men det holder med at de står på kontoen ved oppstart. Og 30.000 eier du vel håper jeg, ellers kan det bli tøfft å starte noe som helst.

I fjor ble det krav å levere skattemeldingen elektronisk via regnskapssystem. Man kan kjøpe et enkelt program som Fiken f eks, eller be en regnskapsfører om hjelp. Det trenger du ikke før neste år, men greit å allerede nå bestemme deg om du skal ordne selv eller ha regnskapsfører. Har du mye bevegelser inn/ut av selskapet så kan det være lurt å bruke noen tusenlapper på regnskapsfører, de er som regel billigere enn f eks rørleggern😉

Hva skal du selge? Et/flere produkt eller skal du leie deg ut som konsulent?

• Like 2
Lenke til kommentar
21 minutter siden, Oslo_bukken skrev:

Som noen andre skriver her, du trenger altså ikke revisor for å lage et AS. Jeg har startet flere og har altid gjort alt selv. Minimum aksjekapital er 30.000, men det holder med at de står på kontoen ved oppstart. Og 30.000 eier du vel håper jeg, ellers kan det bli tøfft å starte noe som helst.

I fjor ble det krav å levere skattemeldingen elektronisk via regnskapssystem. Man kan kjøpe et enkelt program som Fiken f eks, eller be en regnskapsfører om hjelp. Det trenger du ikke før neste år, men greit å allerede nå bestemme deg om du skal ordne selv eller ha regnskapsfører. Har du mye bevegelser inn/ut av selskapet så kan det være lurt å bruke noen tusenlapper på regnskapsfører, de er som regel billigere enn f eks rørleggern😉

Hva skal du selge? Et/flere produkt eller skal du leie deg ut som konsulent?

Stemmer det,men i år du trenger Tingsinnskudd godkjent av revisør.Jeg har prøve to ganger.Jeg har Dnb regnskap,men aldri bruke.

Driver med programvareutvikling.

• Like 2
Lenke til kommentar

Velkommen tilbake @ZezeeRealBack!
Håper du vil hjelpe med å holde forumet i livet.

Vi vil også informere alle om å følge reglene her på forumet.

Noen kom med påstander om at jeg er død, det er tydeligvis ikke sant siden jeg skriver her nå.

Håper alle kan respektere hverandre og holder praten på et sivilisert nivå.

Mvh Administrator.

• Thanks 4
Lenke til kommentar
12 timer siden, ZezeeRealBack skrev:

Stemmer det,men i år du trenger Tingsinnskudd godkjent av revisør.Jeg har prøve to ganger.Jeg har Dnb regnskap,men aldri bruke.

Driver med programvareutvikling.

Hvis du har 30.000 på kontoen holder det med at banken bekrefter tingsinnskuddet og det er gratis. Det er ikke nytt. Trenger ikke revisor til det. Skal du derimot bruke varer, maskiner eller annet så må du ha revisor.

Men hva kommer inntekten i selskapet fra? Skal du selge programmer eller leie deg ut som konsulent til andre?

• Like 2
Lenke til kommentar
58 minutter siden, Oslo_bukken skrev:

Hvis du har 30.000 på kontoen holder det med at banken bekrefter tingsinnskuddet og det er gratis. Det er ikke nytt. Trenger ikke revisor til det. Skal du derimot bruke varer, maskiner eller annet så må du ha revisor.

Men hva kommer inntekten i selskapet fra? Skal du selge programmer eller leie deg ut som konsulent til andre?

Jeg har ikke 30.000,men har utstyr som er verd det.Jeg designer, programmerer og administrerer en tjeneste for bedrifter og privatpersoner. Jeg bruktet masse  penger på å registrere både idépatentet og designpatentet.Fikk spørsmål for holde foredrag om det det jeg utvikler.😊

Men se ut det er best vis jeg skape 30.000.

Det er noen selskap utenfor Norge interessert i mitt tjenester,men jeg ønsker ta avtaler som AS,

30.000 man kan kjenne i en uka av RE,men jeg har ikke energi eller tålmodighet til bli i tlf og svare 3033848493 meldig og samtale av folk som kan ikke hå en konkret kommunikasjon og snakke som tilhører steinalderen. De fleste har vanskelig for å lese en annonse, de stiller stadig det samme spørsmålet som er skrevet, og dette tar tid og er superirriterende.

🙁

• Like 4
Lenke til kommentar

Ja jeg tenker det er enklest hvis du setter inn minimum 30.000 på banken og ber banken lage bekreftelse. Hvis du tjener lett 30.000 som du sier på RE så er jo saken løst.

Du skal tilby en tjeneste sier du. Har du utviklet ferdig konseptet/produktet eller skal du bruke tid/penger på å utvikle dette før du kan starte å få inntjening? Hvis du sliter med å skaffe 30.000, hvordan hadde du tenkt å finansiere markedsføring av dette produktet? Det vil jo koste langt mere enn 30.000. Jeg er bare nyskjerrig😉

• Like 1
Lenke til kommentar
6 timer siden, Oslo_bukken skrev:

Ja jeg tenker det er enklest hvis du setter inn minimum 30.000 på banken og ber banken lage bekreftelse. Hvis du tjener lett 30.000 som du sier på RE så er jo saken løst.

Du skal tilby en tjeneste sier du. Har du utviklet ferdig konseptet/produktet eller skal du bruke tid/penger på å utvikle dette før du kan starte å få inntjening? Hvis du sliter med å skaffe 30.000, hvordan hadde du tenkt å finansiere markedsføring av dette produktet? Det vil jo koste langt mere enn 30.000. Jeg er bare nyskjerrig😉

Jeg har ikke vart aktiv som eskorte siden september.

Ja,jeg har alt ferdig.Og jeg har noen angel investor som følger meg on LinkedIn.Jeg har allerede samarbeider med en big tech,men må vente til de apne revenue program i Europe,det er bare tilgjengelig for beta tester i US.

Men jeg har en ideia..kanjse det er interessant for har lyst a bli « investor « 😊

• Like 3
Lenke til kommentar