Andreas Møller Skrevet Mai 10 Share Skrevet Mai 10 TIL ALLE FIRMAER SOM ANTAES Å BLI KONTAKTET FOR KREDITTKJØP/VARE UTTAK/BIL FINANSIERING/LEASING MM. AD. FIRMAET : FJORDEN UTVIKLING AS, ORGNR. 924 696 265, https://www.proff.no/bransjesøk?q=Fjorden Utvikling AS FJORDEN UTVIKLING AS, HAR INGEN REEL DRIFT, OG SVINDELEN HAR SKJEDD VED BLA. Å LAGE FALSKE REGNSKAPER, OG OG OVERDRATT TIL SVÆRT KJENTE KRIMINELLE PERSONER (VED TRUSLER MOT TIDLIGERE DAGLIG LEDER), OG FOM 07.05.25 ER ALT. REGISTRERT I FORETAKSREGISTERET, OG DE ER I GANG MED Å FORESPØRRE KREDITT FOR FLERE MILLIONER KRONER TOTALT, OVERNFOR ET STORT ANTALL KREDITORER I FLERE BRANSJER, SAMT FINANSIERE BILER SOM VIL BLI KJØRT OG SOLGT I LITAUEN ; 1. ESPEN LYSGÅRD FNR. 24 12 94 35352 mob. https://www.facebook.com/profile.php?id=100000413619155 Dømt for flere kidnappingssaker, drapsforsøk, volds saker, skyte saker, narkotika saker, NY voldtekts sak mm (Har ikke førerkort). https://www.nrk.no/norge/kidnappet-to-ganger-_-mann-siktet-for-voldtekt-1.17205904 2. RICHARD RØYSI FNR. 31057032513 mob. 480 56 898 https://www.facebook.com/rikkodin Dømt for flere kidnappingssaker, drapsforsøk, skyte saker, volds saker, narkotika saker, sedelighet mot barn mm (Har ikke førerkort). https://www.nrk.no/norge/kidnappet-to-ganger-_-mann-siktet-for-voldtekt-1.17205904 3.GLENN STORMO FNR. 01068538102 mob.950 95 045 https://www.facebook.com/glenntstormo Dømt for flere kidnappingssaker, drapsforsøk, skyte saker, volds saker, narkotika saker, sedelighet mot barn mm "AKA GLENN OYE", SONER EN DOM I OSLO FENGSEL NÅ. (Har ikke førerkort). https://www.nrk.no/norge/kidnappet-to-ganger-_-mann-siktet-for-voldtekt-1.17205904 4.VANESSA KARAMI FNR.1104990337816 mob.988 66 747 https://www.facebook.com/PrettyVanessa "LUKSUS PROSTUTUERT" SOM HENTER UT VARER BESTILT PÅ KREDITT PÅ FIRMAET. (Har ikke førerkort). Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet Mai 10 Share Skrevet Mai 10 Jeg kan ikke helt se relevansen for dette forumet. Ønsker helst at du sletter dette, slik at forumet ikke havner i trøbbel med disse personene. Siter Lenke til kommentar
Andreas Møller Skrevet Mai 10 Forfatter Share Skrevet Mai 10 Hei Chen, er du vaktmester i forumet ? Ser på loggen din at du bruker mye tid på å korrigere andre. Relevansen horer og faenskap er omtalt i chatten... Ha en fin kveld ! Siter Lenke til kommentar
Donald Trump Skrevet Mai 10 Share Skrevet Mai 10 Hvor finner jeg annonsen til Vanessa? Jeg vil knulle henne Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet Mai 10 Share Skrevet Mai 10 9 minutter siden, Andreas Møller skrev: Hei Chen, er du vaktmester i forumet ? Ser på loggen din at du bruker mye tid på å korrigere andre. Relevansen horer og faenskap er omtalt i chatten... Ha en fin kveld ! Vi har ingen vaktmester på forumet, det er nettopp det som er problemet. Da må alle hjelpe til å holde det nogenlunde ok for alle. Når du legger ut så mye sensitivt info, uten at noen av oss har mulighet til å kunne verifisere at det faktisk stemmer, så kan forumet havne i trøbbel om noen av disse reiser sak. Og jeg kan fortsatt ikke se noe relevans, du nevnte en prostituert, men hvilket bruker er hun? Dette hjelper lite dessverre. 2 Siter Lenke til kommentar
Donald Trump Skrevet Mai 10 Share Skrevet Mai 10 (endret) De fleste av oss vet at admin døde for halvannet år siden, og at forumet er et zombieforum som lever fordi danskene som kjøpte det av nå avdøde admin, før han døde, har glemt å slette det.. Lykke til med å saksøke noen, tror de fleste involverte enten er døde eller på gamlehjem Endret Mai 10 av Donald Trump Siter Lenke til kommentar
Andreas Møller Skrevet Mai 10 Forfatter Share Skrevet Mai 10 Fred over hans minnne ! Bra chat side... Saksøke ? Mennesker som svindler små bedrifter og utnytter horer fra a til å, tåler å bli hengt ut..... KARMA.... Ha en fin kveld ! Siter Lenke til kommentar
Donald Trump Skrevet Mai 10 Share Skrevet Mai 10 Akkurat nå, Andreas Møller skrev: Fred over hans minnne ! Bra chat side... Saksøke ? Mennesker som svindler små bedrifter og utnytter horer fra a til å, tåler å bli hengt ut..... KARMA.... Ha en fin kveld ! Vet du hvor hun hora har annonse? Jeg liker å knulle horer, ser du Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet Mai 10 Share Skrevet Mai 10 @Donald Trump@Andreas Møller Det jeg er redd for er at disse som har blitt hengt ut skal kontakte/saksøke danskene. Da blir vi plutselig ikke glemt lenger, og de legger ned forumet. Skjønner at du har blitt svindlet, leit å høre, men du setter forumet i fare for at du skal kunne henge ut dem. Etter en time, kan ingen slette posten din heller. 1 Siter Lenke til kommentar
Andreas Møller Skrevet Mai 10 Forfatter Share Skrevet Mai 10 Vanessa opererer mest via only fans /happn /tinder og lurer menn for penger men knulller osv et uværsbildene... Hun er fra Iran, men snakker norsk mob nr mob.988 66 747 Siter Lenke til kommentar
Andreas Møller Skrevet Mai 10 Forfatter Share Skrevet Mai 10 Kjære Chen, dette er idioter på høyt nivå som ALDRI har hatt hverken økonomi/evner/krefter til å skjønne hvordan man klager på omtale via nettet. Noe som er særskilt vanskelig som anmeldt kriminell og ALT som er omtalt stemmer med faktum.... Ha en fin kveld ! Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet Mai 10 Share Skrevet Mai 10 Ja ja, vi er uansett på lånt tid. Håper ikke dette blir enden på forumet, men det har skjedd verre ting på forumet før. @Donald Trump, husk å avlegge rapport når du vært og besøkt Vanessa 2 Siter Lenke til kommentar
Andreas Møller Skrevet Mai 10 Forfatter Share Skrevet Mai 10 god ide gi gass , hu Vanessa er drit fin... Siter Lenke til kommentar
Andreas Møller Skrevet Mai 10 Forfatter Share Skrevet Mai 10 Ble det noe mus i sus og i dus ? Vanessa har et annet nr også hun benytter av og til som jobb tlf ; 480 56 898 De jobber ute fra en leilighet på Grønland; Mandallsgt el Lykke til Siter Lenke til kommentar
HerrSerr Skrevet Mai 15 Share Skrevet Mai 15 På 10.5.2025 den 17.22, Andreas Møller skrev: Vanessa opererer mest via only fans /happn /tinder og lurer menn for penger men knulller osv et uværsbildene... Hun er fra Iran, men snakker norsk mob nr mob.988 66 747 Har du OF kontoen? Siter Lenke til kommentar
Andreas Møller Skrevet Mai 15 Forfatter Share Skrevet Mai 15 ? Skjønte ikke spørsmålet ditt ? Siter Lenke til kommentar
HerrSerr Skrevet Mai 15 Share Skrevet Mai 15 20 minutter siden, Andreas Møller skrev: ? Skjønte ikke spørsmålet ditt ? Har du brukernavnet hvor jeg kan finne henne på Onlyfans? onlyfans.com/brukernavn Siter Lenke til kommentar
Andreas Møller Skrevet Mai 16 Forfatter Share Skrevet Mai 16 Hun benytter ; Facebook dating app, instagram, Tinder, Happn, og SNAP der hun kaller seg "hanneharepu" Ivonne Nesse, hagen johansensvei 6 leilighet H304, 1406 BSki, Mob.: 453 96 434 mail : [email protected] Siter Lenke til kommentar
HerrSerr Skrevet Mai 16 Share Skrevet Mai 16 (endret) @Andreas Møller Nei, ikke den der sinnsyke berta, jeg mente Vanessa, iranerjenta sin onlyfans. Hun 99 årgangen ut fra personnummer. Endret Mai 16 av HerrSerr Siter Lenke til kommentar
Andreas Møller Skrevet Mai 16 Forfatter Share Skrevet Mai 16 Dette er sendt til din informasjon hun tar ofte hjemmebesøk og treffes enklest på mobil ... Siter Lenke til kommentar
HerrSerr Skrevet Mai 16 Share Skrevet Mai 16 2 minutter siden, Andreas Møller skrev: Dette er sendt til din informasjon hun tar ofte hjemmebesøk og treffes enklest på mobil ... Altså, jeg spurte egentlig om Vanessa fra Iran, ikke Ivonne som det er lagd en egen tråd om her inne og jeg ikke kommer til å nærme meg. Siter Lenke til kommentar
Andreas Møller Skrevet Mai 16 Forfatter Share Skrevet Mai 16 Vanessa Karami, Mandalls gate 14, leil. 0105, 0190 OSLO Mobil: 988 66 747 Mail: [email protected] Hun treffes best på mobil Lykke til , hun er HELT RÅ ! 1 Siter Lenke til kommentar
JoeRoganJosh Skrevet Mai 16 Share Skrevet Mai 16 8 timer siden, Andreas Møller skrev: Vanessa Karami, Mandalls gate 14, leil. 0105, 0190 OSLO Mobil: 988 66 747 Mail: [email protected] Hun treffes best på mobil Lykke til , hun er HELT RÅ ! Dette var vell litt for mye informasjon? Gi jenta litt privatliv. 2 2 Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet Mai 16 Share Skrevet Mai 16 På 11.5.2025 den 0.00, Andreas Møller skrev: Hei Chen, er du vaktmester i forumet ? Ser på loggen din at du bruker mye tid på å korrigere andre. Ville ikke sagt vaktmester, heller et oppegående menneske som tør å si ifra. Vi burde tenke litt før vi poster, unngå mobilnr, adresse (hallo?), usladdet ansikt. 1 3 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg