arvid Skrevet Mai 9 Share Skrevet Mai 9 Hei, det er planer for gb av ei deilig tøs i morgen. Hun vil ha pikk i alle hull. Tar resten på PM. Send meg ei melding med litt info om deg selv og erfaring så kan jeg høre om noen av dere får bli med Siter Lenke til kommentar
nelson2 Skrevet Mai 9 Share Skrevet Mai 9 3 timer siden, arvid skrev: Hei, det er planer for gb av ei deilig tøs i morgen. Dette må jo være noe for @Langbein , så i en annen tråd at han hadde lysst å kysse "blomsten" til ei, nu har han mulighet for å sette en spiss på det etter at de 7 andre nettopp har tømt seg. 2 1 Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet Mai 9 Share Skrevet Mai 9 34 minutter siden, nelson2 skrev: Dette må jo være noe for @Langbein Absolutt ikke. Trodde du kjente meg. GB er overhode ikke noe for meg. Har aldri skjønt greia med GB. Mange mannfolk som treffes for å pule samme dama samtidig. Kommer aldri til å skje. Savner min kjære Olga. 4 1 Siter Lenke til kommentar
nelson2 Skrevet Mai 9 Share Skrevet Mai 9 59 minutter siden, Langbein skrev: Absolutt ikke. Trodde du kjente meg. GB er overhode ikke noe for meg Haha, ikke min greie heller. Det ble kommentert mest for å provosere litt her. Det kommer nok ingen rapport fra dette heller i ettertid. 2 1 Siter Lenke til kommentar
Tukleren Skrevet Mai 9 Share Skrevet Mai 9 7 timer siden, arvid skrev: ei deilig tøs i morgen Haha, 24 timers varsel. Du trenger minst 2 uker på å samle folk og selv da tviler jeg på at det blir noe av. 2 Siter Lenke til kommentar
Darlingen Skrevet Mai 10 Share Skrevet Mai 10 Hei Så at det var 2 F-35 på vingene over Tromsø i Går. Det leder meg inn tanken at det er bedre med en håndjager en GB Siter Lenke til kommentar
xxxtaur Skrevet Mai 12 Share Skrevet Mai 12 Blir gjerne med, men trenger litt lenger varsel enn 24 timer! Send gjerne PM Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg