TheBoy Skrevet Mai 7 Share Skrevet Mai 7 Siden jeg ikke er like gammel i gamet som mange i menigheten her så spørr jeg... https://eskortejenter.net/oslo/girl-profile/bellavnulb-32032.html Erfaringer ? 1 1 Siter Lenke til kommentar
TheBoy Skrevet Mai 7 Forfatter Share Skrevet Mai 7 5000kr for et treff. Skjønner jeg skulle ha satset på noe annet en snekker med de prisene. 😅 1 2 Siter Lenke til kommentar
rimmern Skrevet Mai 7 Share Skrevet Mai 7 Har ikke møtt jenta, men Generelt kan man si at "de fine norske" er enten himmel eller helvete. Mye pulver, drama og issues. Du kan risikere en opplevelse for livet ved en god dag, og skuffelse etter dårlig sex med tom lommebok. Planlagt sex er sjelden god sex. My 5 cents fra en gammel horebukk 3 Siter Lenke til kommentar
erik01 Skrevet Mai 7 Share Skrevet Mai 7 Hun har hatt mange forskjellige annonser i årevis! Hu er fra stavanger og er et surrehue,har møtt ho mange ganger tidligere. Rå dame som er med på det meste, men ho har priset seg ut de siste åra😬 Du må regne med mye bomturer og venting om du får avtalt noe med ho dessverre! 1 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg