Gå til innhold

Har gått inn på fetlife

TomX

Anbefalte innlegg

• 4 weeks later...

Jeg har stor suksess på fetlife! Kun hatt 1 x bommet. Det beste er jo at sexen ikke koster noe! 

Lenke til kommentar

Har du sett mine poster på fetlife da ? 

På 4.6.2025 den 12.14, AlexanderLarsen skrev:

Jeg har stor suksess på fetlife! Kun hatt 1 x bommet. Det beste er jo at sexen ikke koster noe! 

Lenke til kommentar
På 4.6.2025 den 12.14, AlexanderLarsen skrev:

Hva er fetlife?

• Like 1
Lenke til kommentar
2 timer siden, Langbein skrev:

Hva er fetlife?

Fetlife. Fetlife er platformen for deg som vil rett på sak og der folk nærmest uhemmet skriver om sine kinks og fetishes. Overraskende mindre mannsdominert enn det man gjerne skulle tro. Fetlife er platformen for deg som vil rett på sak og der folk nærmest uhemmet skriver om sine kinks og fetishes.

fant dette på google. :

• Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
9 minutter siden, AhriFoxPrincess skrev:

Fetlife. Fetlife er platformen for deg som vil rett på sak og der folk nærmest uhemmet skriver om sine kinks og fetishes. Overraskende mindre mannsdominert enn det man gjerne skulle tro. Fetlife er platformen for deg som vil rett på sak og der folk nærmest uhemmet skriver om sine kinks og fetishes.

fant dette på google. :

Ang "lite mannsdominert", uten at jeg kjenner til nettstedet mistenker jeg vel at mange av kvinnene er der sammen med sin partner. Enten med hver sin konto eller som ofte med en felleskonto hvor kvinnen er den som avbildes på profilbildet. Er nok oftest mannen i forholdet som er initiativtaker og regner jeg med.

• Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
19 minutter siden, AlexanderLarsen skrev:

En jeg traff for 2 uker siden har lyst på mer sex!! 

Bilde av ei mor med to små barn på fanget, alenemor eller gift? Hvis gift/partner, er du ikke redd for å få uventet besøk?

Lenke til kommentar

26 minutter siden, AlexanderLarsen skrev:

IMG_7401.thumb.jpeg.b4ba4bc076db0491a09715dceeab29f1.jpeg

En jeg traff for 2 uker siden har lyst på mer sex!! 

Ikke bra, man kan se henne på bildet.

Endret av Mann72mod
Lenke til kommentar
47 minutter siden, jegern skrev:

Bilde av ei mor med to små barn på fanget, alenemor eller gift? Hvis gift/partner, er du ikke redd for å få uventet besøk?

Skilt er hva jeg er blitt fortalt!

• Like 1
Lenke til kommentar
2 timer siden, Mann72mod skrev:

Ikke bra, man kan se henne på bildet.

Hun ligger naken på fet life så dette er innafor! 

• Thanks 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar