TomX Skrevet Mai 6 Share Skrevet Mai 6 Har gått inn på fetlife Men det er bare man/boy fendoms der svært få jenter der 1 Siter Lenke til kommentar
AlexanderLarsen Skrevet Juni 4 Share Skrevet Juni 4 Jeg har stor suksess på fetlife! Kun hatt 1 x bommet. Det beste er jo at sexen ikke koster noe! Siter Lenke til kommentar
TomX Skrevet Juni 6 Forfatter Share Skrevet Juni 6 Har du sett mine poster på fetlife da ? På 4.6.2025 den 12.14, AlexanderLarsen skrev: Jeg har stor suksess på fetlife! Kun hatt 1 x bommet. Det beste er jo at sexen ikke koster noe! Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet Juni 6 Share Skrevet Juni 6 På 4.6.2025 den 12.14, AlexanderLarsen skrev: Jeg har stor suksess på fetlife! Kun hatt 1 x bommet. Det beste er jo at sexen ikke koster noe! Hva er fetlife? 1 Siter Lenke til kommentar
AhriFoxPrincess Skrevet Juni 6 Share Skrevet Juni 6 2 timer siden, Langbein skrev: Hva er fetlife? Fetlife. Fetlife er platformen for deg som vil rett på sak og der folk nærmest uhemmet skriver om sine kinks og fetishes. Overraskende mindre mannsdominert enn det man gjerne skulle tro. Fetlife er platformen for deg som vil rett på sak og der folk nærmest uhemmet skriver om sine kinks og fetishes. fant dette på google. :s 2 1 Siter Lenke til kommentar
Pelle Parafin Skrevet Juni 6 Share Skrevet Juni 6 9 minutter siden, AhriFoxPrincess skrev: Fetlife. Fetlife er platformen for deg som vil rett på sak og der folk nærmest uhemmet skriver om sine kinks og fetishes. Overraskende mindre mannsdominert enn det man gjerne skulle tro. Fetlife er platformen for deg som vil rett på sak og der folk nærmest uhemmet skriver om sine kinks og fetishes. fant dette på google. :s Ang "lite mannsdominert", uten at jeg kjenner til nettstedet mistenker jeg vel at mange av kvinnene er der sammen med sin partner. Enten med hver sin konto eller som ofte med en felleskonto hvor kvinnen er den som avbildes på profilbildet. Er nok oftest mannen i forholdet som er initiativtaker og regner jeg med. 2 1 Siter Lenke til kommentar
John Galt Skrevet Juni 7 Share Skrevet Juni 7 Fetlife ser ut som en reklameplass for Onlyfans. 2 Siter Lenke til kommentar
AlexanderLarsen Skrevet Juni 10 Share Skrevet Juni 10 En jeg traff for 2 uker siden har lyst på mer sex!! 1 1 1 Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet Juni 10 Share Skrevet Juni 10 19 minutter siden, AlexanderLarsen skrev: En jeg traff for 2 uker siden har lyst på mer sex!! Bilde av ei mor med to små barn på fanget, alenemor eller gift? Hvis gift/partner, er du ikke redd for å få uventet besøk? Siter Lenke til kommentar
Mann72mod Skrevet Juni 10 Share Skrevet Juni 10 (endret) 26 minutter siden, AlexanderLarsen skrev: En jeg traff for 2 uker siden har lyst på mer sex!! Ikke bra, man kan se henne på bildet. Endret Juni 10 av Mann72mod Siter Lenke til kommentar
AlexanderLarsen Skrevet Juni 10 Share Skrevet Juni 10 47 minutter siden, jegern skrev: Bilde av ei mor med to små barn på fanget, alenemor eller gift? Hvis gift/partner, er du ikke redd for å få uventet besøk? Skilt er hva jeg er blitt fortalt! 1 Siter Lenke til kommentar
AlexanderLarsen Skrevet Juni 10 Share Skrevet Juni 10 2 timer siden, Mann72mod skrev: Ikke bra, man kan se henne på bildet. Hun ligger naken på fet life så dette er innafor! 1 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg