Gå til innhold

Har gått inn på fetlife

TomX

Anbefalte innlegg

• 4 weeks later...
2 timer siden, Langbein skrev:

Hva er fetlife?

Fetlife. Fetlife er platformen for deg som vil rett på sak og der folk nærmest uhemmet skriver om sine kinks og fetishes. Overraskende mindre mannsdominert enn det man gjerne skulle tro. Fetlife er platformen for deg som vil rett på sak og der folk nærmest uhemmet skriver om sine kinks og fetishes.

fant dette på google. :

• Like 2
  • Thanks 1
9 minutter siden, AhriFoxPrincess skrev:

Fetlife. Fetlife er platformen for deg som vil rett på sak og der folk nærmest uhemmet skriver om sine kinks og fetishes. Overraskende mindre mannsdominert enn det man gjerne skulle tro. Fetlife er platformen for deg som vil rett på sak og der folk nærmest uhemmet skriver om sine kinks og fetishes.

fant dette på google. :

Ang "lite mannsdominert", uten at jeg kjenner til nettstedet mistenker jeg vel at mange av kvinnene er der sammen med sin partner. Enten med hver sin konto eller som ofte med en felleskonto hvor kvinnen er den som avbildes på profilbildet. Er nok oftest mannen i forholdet som er initiativtaker og regner jeg med.

• Like 2
  • Thanks 1