Gå til innhold

Angelina Love

smili

Anbefalte innlegg

Har møtt henne for sånn 15 år siden. Uengasjert og kjedelig, men ja ekte bilder for all del.

Prøvd å søke her på forumet?

• Like 3
Lenke til kommentar
2 timer siden, jegern skrev:

jo, men er det ikke bare Tantra?

Hun jobbet hos angels par år tilbake. Jeg la igjen 1 besøk og ved 2 besøk tilbydde jeg litt ekstra kontanter og hun lot meg slikke henne analt og fitta. Deretter en rask bj og knull. Men ingenting spesielt ved selve massasjen, hj var ok men brukte kvele kukk teknikken mot slutten.

• Like 1
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
11 timer siden, Oslo_bukken skrev:

Har møtt henne for sånn 15 år siden. Uengasjert og kjedelig, men ja ekte bilder for all del.

Prøvd å søke her på forumet?

Ja, fant ikke andre anmeldelser enn den vi skriver i nå.

https://www.noresk.com/forum/soek/?q=angelina love&quick=1&type=forums_topic&item=14916

Men bra ærede "foristas", har jo fått god oversikt over hva frøkna tilbyr, med og uten ekstra betaling. Så Fantonald styrer unna, "mere pang for pengarna" som svensken sa, andre steder..

• Like 1
Lenke til kommentar