Gå til innhold

Aimee

gringos

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, jegern skrev:

Hun her var det jo veldig mye treff på her på forumet! Søkte du før du spurte?

Han ønsker ikke bruke krefter på å søke, og aller helst vil han at du besøker damene for ham også, så han slipper 🤣

• Haha 8
Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...

Så var det min tur til å møte Aimee. Jeg må rett og slett si at det er noe av det vakreste jeg noensinne har sett og møtt når det gjelder eskorter. Hun er rett og slett en utrolig flott og veldig ansiktspen fotomodel. Veldig hyggelig og imøtekommende. Jeg elsker slanke damer med lange flotte ben og en stram liten rumpe så dette var virkelig i min gate. Jeg må med hånda på hjertet si at jeg aldri har møtt en vakrere eskorte enn dette.

Hun var også veldig lett å kommunisere med og utrolig hyggelig.

Hun er så fast og fin i kroppen at jeg får ståpikk bare av å tenke på henne. Rett og slett en gudinne i utseende med sin flotte slanke kropp og små bryster.

Hun sugde kuk villig og det var en drøm å smake på den glattbarberte flotta musa hennes. Jeg var rett og slett i himmelen. 

Det var et syn for guder når hun akte seg ned i reverse doggy over kuken min og man kunne se den stramme deilige rumpa og hennes deilige fitte omsluke kuken som gikk ut og inn.

Aimee går definitivt inn på min toppliste over eskorter jeg har møtt de 20 siste årene. Terningkast 6!

Edit:

Tar gjerne imot anbefalinger på lignende eskorter om dere andre har noen tips!

Endret av spunkhunk
  • Like 3
  • Thanks 8
Lenke til kommentar