Donald Trump Skrevet Mai 15 Share Skrevet Mai 15 20 timer siden, Chen skrev: unødvendig språkbruk. Det finnes ikke unødvendige ord, ord er vakre, bruk de til å spre kjærleik - for eksempel: jeg elsker å knulle horer 😇 4 Siter Lenke til kommentar
ZezeeRealBack Skrevet Mai 15 Share Skrevet Mai 15 3 timer siden, Donald Trump skrev: Det finnes ikke unødvendige ord, ord er vakre, bruk de til å spre kjærleik - for eksempel: jeg elsker å knulle horer 😇 Glad jeg vokse opp i en politisk ukorrekt humor tider.De under 30 blir lett trigget av alt. 🫢 3 1 2 Siter Lenke til kommentar
ZezeeRealBack Skrevet Mai 16 Share Skrevet Mai 16 *egen reklame* Fra i dag til 6 av juni jeg har fri og kan treffes.Usikker vis jeg vil annonsere i RE,men annonsen forsett på eskortejenter. Jeg er enda en hore.Og alltid vil bli 😂 Men etter juni jeg må dra tilbake til sivil livet.😊 2 4 Siter Lenke til kommentar
spunkhunk Skrevet Mai 16 Share Skrevet Mai 16 54 minutter siden, ZezeeRealBack skrev: *egen reklame* Fra i dag til 6 av juni jeg har fri og kan treffes.Usikker vis jeg vil annonsere i RE,men annonsen forsett på eskortejenter. Jeg er enda en hore.Og alltid vil bli 😂 Men etter juni jeg må dra tilbake til sivil livet.😊 Hva er lenken til annonsen din, eller bruker navn på RE? Siter Lenke til kommentar
ZezeeRealBack Skrevet Mai 16 Share Skrevet Mai 16 31 minutter siden, spunkhunk skrev: Hva er lenken til annonsen din, eller bruker navn på RE? Jeg har nettop sagt jeg er ikke pa RE.Linken er i først post 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest666 Skrevet Mai 20 Share Skrevet Mai 20 Hvordan får man kontakt med deg når man ikke har Whats App? Siter Lenke til kommentar
ZezeeRealBack Skrevet Mai 20 Share Skrevet Mai 20 3 timer siden, Gjest666 skrev: Hvordan får man kontakt med deg når man ikke har Whats App? Download Whatsapp.Jeg har ikke den nr i mobil,kun på WhatsApp Siter Lenke til kommentar
HerrSerr Skrevet Mai 20 Share Skrevet Mai 20 På 17.5.2025 den 1.09, ZezeeRealBack skrev: Jeg har nettop sagt jeg er ikke pa RE.Linken er i først post Jeg har et spørsmål. Du setter prisen for uten gummi som 3000 og sprute i fitta 5000. Er dette i tillegg til prisen for time og halvtime? Og må en både betale for sprute i fitta i tillegg til 3000 for uten gummi, eller er det forstått at det må foregå uten gummi for å kunne sprute i fitta, og de 3000 for uten gummi er inkludert i de 5000 for fittesprut? Hva skjer om en bare betaler for uten gummi, men en liten sprut drypper ut før en får trekt ut laksen fra ynglestedet? Siter Lenke til kommentar
nelson2 Skrevet Mai 20 Share Skrevet Mai 20 4 timer siden, Gjest666 skrev: Hvordan får man kontakt med deg når man ikke har Whats App? Om du ikke har WhatsApp, så er det vel bare å laste den ned. Tipper du har værre ting på telefonen din, og WhatsApp er veldig praktisk i forhold til denne hobbyen. 1 1 Siter Lenke til kommentar
borgermestern Skrevet Mai 20 Share Skrevet Mai 20 3 timer siden, HerrSerr skrev: Jeg har et spørsmål. Du setter prisen for uten gummi som 3000 og sprute i fitta 5000. Er dette i tillegg til prisen for time og halvtime? Og må en både betale for sprute i fitta i tillegg til 3000 for uten gummi, eller er det forstått at det må foregå uten gummi for å kunne sprute i fitta, og de 3000 for uten gummi er inkludert i de 5000 for fittesprut? Hva skjer om en bare betaler for uten gummi, men en liten sprut drypper ut før en får trekt ut laksen fra ynglestedet? Hva faen for et spørsmål er dette? Herre jesus..... 3 Siter Lenke til kommentar
ZezeeRealBack Skrevet Mai 20 Share Skrevet Mai 20 8 timer siden, HerrSerr skrev: Jeg har et spørsmål. Du setter prisen for uten gummi som 3000 og sprute i fitta 5000. Er dette i tillegg til prisen for time og halvtime? Og må en både betale for sprute i fitta i tillegg til 3000 for uten gummi, eller er det forstått at det må foregå uten gummi for å kunne sprute i fitta, og de 3000 for uten gummi er inkludert i de 5000 for fittesprut? Hva skjer om en bare betaler for uten gummi, men en liten sprut drypper ut før en får trekt ut laksen fra ynglestedet? Begge uten gummi/creampie prisen er for tjeneste.,ikke for tid.Vanlig én kunde som vil uten å bekymre seg for tid, de tar seg av følelsen av å knulle uten kondom 3 Siter Lenke til kommentar
HerrSerr Skrevet Mai 21 Share Skrevet Mai 21 14 timer siden, ZezeeRealBack skrev: Begge uten gummi/creampie prisen er for tjeneste.,ikke for tid.Vanlig én kunde som vil uten å bekymre seg for tid, de tar seg av følelsen av å knulle uten kondom Jeg forstår fremdeles ikke praksisen du legger opp til for pris. Så hvis du betaler 5000 for å sprute i fitta har en ubegrenset tid, eller bare frem til en spruter i fitta? Hvis du sier det er ubegrenset tid legger du opp til å få idioter som tror tjenesten varer hele natta. Og det er litt trist å begynne å krangle med deg, fordi du er ei gæren kjerring som utleverer kundene dine til onkel, derfor bør det være krystallklart hva en betaler for. Siter Lenke til kommentar
HerrSerr Skrevet Mai 21 Share Skrevet Mai 21 19 timer siden, borgermestern skrev: Hva faen for et spørsmål er dette? Herre jesus..... Jeg har tidligere fra folk fått spørsmål om jeg tror borgermesteren er han der tidligere idioten som ble outa. Det tror jeg ikke, av den enkle grunn at fremmedarbeideren ikke er en person som ville brukt uttrykk som "Herre Jesus". Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet Mai 21 Share Skrevet Mai 21 Jeg ble ikke noe klokere av prisingen, men prøver meg på forklaring. Du må rette meg @ZezeeRealBack Incall 1 time: 1500 Incall 1 time + uten kondom: 1500 + 3500 = 5000 Incall 1 time + musesprut: 1500 + 5000 = 6500 Incall 1 time + uten kondom + musesprut: 1500 + 0 + 5000 = 6500 Incall 2 timer: 3000 Incall 2 timer + uten kondom: 3000 + 3500 = 6500 Incall 2 timer + musesprut: 3000 + 5000 = 8000 Incall 2 timer + uten kondom + musesprut: 3000 + 0 + 5000 = 8000 1 Siter Lenke til kommentar
ZezeeRealBack Skrevet Mai 21 Share Skrevet Mai 21 3 timer siden, HerrSerr skrev: Jeg forstår fremdeles ikke praksisen du legger opp til for pris. Så hvis du betaler 5000 for å sprute i fitta har en ubegrenset tid, eller bare frem til en spruter i fitta? Hvis du sier det er ubegrenset tid legger du opp til å få idioter som tror tjenesten varer hele natta. Og det er litt trist å begynne å krangle med deg, fordi du er ei gæren kjerring som utleverer kundene dine til onkel, derfor bør det være krystallklart hva en betaler for. Hvem som sagt jeg utlevere kunde mitt til onkel? Hvorfor skulle jeg utlevere kunde mitt til onkel? Klientene mine er en skikkelig skatt for meg, jeg er superlojal mot dem. Med mindre de begår et drap, fra trafikkbot til kona som blir mistenksom, er jeg klientens alibi 100%. Hvis de trenger å vitne til deres fordel, ville jeg gjort det. Du bare prøve a lage brakk for i ingenting. Vis du har en kunde i ditt transportfirma som gjør en falsk bestilling og du må dra til Tonsberg for finne ut the var en falsk adressen,hva skulle du gjør?Jeg har ikke utlevere den personer til politiet.Ddt er veldig litt de kan gjør bare med tlf samtale. Du må bruke din rasjonelle tenkning før du trekker noen dumme antagelser 1 Siter Lenke til kommentar
ZezeeRealBack Skrevet Mai 21 Share Skrevet Mai 21 3 timer siden, Chen skrev: Jeg ble ikke noe klokere av prisingen, men prøver meg på forklaring. Du må rette meg @ZezeeRealBack Incall 1 time: 1500 Incall 1 time + uten kondom: 1500 + 3500 = 5000 Incall 1 time + musesprut: 1500 + 5000 = 6500 Incall 1 time + uten kondom + musesprut: 1500 + 0 + 5000 = 6500 Incall 2 timer: 3000 Incall 2 timer + uten kondom: 3000 + 3500 = 6500 Incall 2 timer + musesprut: 3000 + 5000 = 8000 Incall 2 timer + uten kondom + musesprut: 3000 + 0 + 5000 = 8000 Jesus..nei! jeg gjor ikke 2 timer treff. Og nei,du betale ikke tilleg for tjeneste Pris er ikke 1500 + 3500 ,bare 3500. Men forstå vis noen tenke det,bare pris tabell fra EJ er forkjelig fra Re tabellen. Kanskje hjelp vis jeg sett up det i teksten omradet.. Jeg er ikke så grådig med prisen, men hvis jeg ta en creampie om dagen, har jeg ingen andre kunder etter det for de neste 24 timene.Det er bare ekkelt hvis en kvinne har masse sæd som samler seg inni og stinker som Surströmming. 😂😂😂😂 1 1 3 Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet Mai 21 Share Skrevet Mai 21 😅😂 Ja, der kan man se at kommunikasjon er vanskelig. Fint at du oppklarte i dette. 2 Siter Lenke til kommentar
HerrSerr Skrevet Mai 21 Share Skrevet Mai 21 38 minutter siden, ZezeeRealBack skrev: Hvem som sagt jeg utlevere kunde mitt til onkel? Hvorfor skulle jeg utlevere kunde mitt til onkel? Klientene mine er en skikkelig skatt for meg, jeg er superlojal mot dem. Med mindre de begår et drap, fra trafikkbot til kona som blir mistenksom, er jeg klientens alibi 100%. Hvis de trenger å vitne til deres fordel, ville jeg gjort det. Du bare prøve a lage brakk for i ingenting. Vis du har en kunde i ditt transportfirma som gjør en falsk bestilling og du må dra til Tonsberg for finne ut the var en falsk adressen,hva skulle du gjør?Jeg har ikke utlevere den personer til politiet.Ddt er veldig litt de kan gjør bare med tlf samtale. Du må bruke din rasjonelle tenkning før du trekker noen dumme antagelser Mener å huske du i nettopp denne tråden sørget for å melde en kar til politiet fordi "han ble syk". Sikkert en irriterende mann, men jeg leser dette og tenker at jeg ikke uten videre tør booke noe hos deg. Siter Lenke til kommentar
ZezeeRealBack Skrevet Mai 21 Share Skrevet Mai 21 3 minutter siden, HerrSerr skrev: Mener å huske du i nettopp denne tråden sørget for å melde en kar til politiet fordi "han ble syk". Sikkert en irriterende mann, men jeg leser dette og tenker at jeg ikke uten videre tør booke noe hos deg. Glad du er ikke interessert a booke meg.Forsett som.Jeg trekke meg til treff negativ person med dårlig energi.. Jeg har sent en tømt trussel til han?Ja.Er det verd a melde han til politiet pga av det?Nei..eneste jeg har miste det var 10 min fra min hjemme til hans hotell. Han var ikke syk,det var bare tull..2 min før han spor vis jeg var i nærhet av hotell . Lure hvorfor jente e stress i tlf?Det er pga av typen som det,som ringer for bare moro skjuld.Det er hverdag.Hva eneste dag. Siter Lenke til kommentar
borgermestern Skrevet Mai 21 Share Skrevet Mai 21 Sprut, musesprut og rævsprut er inkludert. Så betaler du 5000kr ekstra. Hvor jævla vanskelig kan det være? Siter Lenke til kommentar
ZezeeRealBack Skrevet Mai 21 Share Skrevet Mai 21 1 time siden, borgermestern skrev: Sprut, musesprut og rævsprut er inkludert. Så betaler du 5000kr ekstra. Hvor jævla vanskelig kan det være? Nei,det er ikke ekstra,det er pris for time Har fikse det 😊 4 Siter Lenke til kommentar
HerrSerr Skrevet Mai 21 Share Skrevet Mai 21 1 time siden, ZezeeRealBack skrev: Nei,det er ikke ekstra,det er pris for time Har fikse det 😊 Du kaller meg negativ person med dårlig energi, men er jeg egentlig ikke positiv energi? Her har jeg forbedret annonsen din, kanskje gjort flere kunder interessert når de forstår prisinga og potensielt avverget krangling for deg. Og jeg gjorde det helt gratis uten en gang kreve gratis musesprut. Siter Lenke til kommentar
ZezeeRealBack Skrevet Mai 21 Share Skrevet Mai 21 17 minutter siden, HerrSerr skrev: Du kaller meg negativ person med dårlig energi, men er jeg egentlig ikke positiv energi? Her har jeg forbedret annonsen din, kanskje gjort flere kunder interessert når de forstår prisinga og potensielt avverget krangling for deg. Og jeg gjorde det helt gratis uten en gang kreve gratis musesprut. Du har ikke forbedre annonsen mitt.Det var faktisk @Chen som sin poeng. Jeg er ikke interessert a få mer kunde,men er interessert a fa godt sex minst 1 gang av dagen nå jeg er på ferie. Og du har gjørd ingentig men spekulert om meg den siste uken.Har du ikke noen bedre å gjør. Kaller andre kunder idiot bare vise om du synes du er mer en den andre her.Curb your expectations.. Du har havne i ignored list.Har en godt sommer 2 Siter Lenke til kommentar
HerrSerr Skrevet Mai 21 Share Skrevet Mai 21 17 minutter siden, ZezeeRealBack skrev: Du har ikke forbedre annonsen mitt.Det var faktisk @Chen som sin poeng. Jeg er ikke interessert a få mer kunde,men er interessert a fa godt sex minst 1 gang av dagen nå jeg er på ferie. Og du har gjørd ingentig men spekulert om meg den siste uken.Har du ikke noen bedre å gjør. Kaller andre kunder idiot bare vise om du synes du er mer en den andre her.Curb your expectations.. Du har havne i ignored list.Har en godt sommer Jeg kaller ikke de andre kundene for idioter, for det er ikke de som skrev annonsen din. Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet Mai 22 Share Skrevet Mai 22 @HerrSerr, prøver du å ta kredd for det harde arbeidet mitt? 🤣 Neida, tenker det var joint effort Og det er bare hyggelig å kunne hjelpe @ZezeeRealBack, håper dette bidrar enda mer til å skaffe flere kunder og minimere spørsmål om pris fra potensielle kunder 3 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg