Tbratt Skrevet Mai 1 Share Skrevet Mai 1 Hei! Noen som har erfaring med Ariel? https://eskortejenter.net/oslo/girl-profile/ariel-oslo-32044.html Syns disse bildene ser helt anderledes ut enn når jeg cammet med henne for et par år siden? 3 Siter Lenke til kommentar
nelson2 Skrevet Mai 1 Share Skrevet Mai 1 Jeg har ikke møtt henne, men det ligger heller tvilsomme omtaler av henne på Stjerneportalen. 1 Siter Lenke til kommentar
erik01 Skrevet Mai 1 Share Skrevet Mai 1 Jo 1 time siden, Donald Trump skrev: Er ikke dette ZezeH? 3 Siter Lenke til kommentar
JoeRoganJosh Skrevet Mai 1 Share Skrevet Mai 1 13 timer siden, Tbratt skrev: Hei! Noen som har erfaring med Ariel? https://eskortejenter.net/oslo/girl-profile/ariel-oslo-32044.html Syns disse bildene ser helt anderledes ut enn når jeg cammet med henne for et par år siden? Hun har slanket seg. Go for it! Hun er ei morsom dame. Mulighetene er mange. 4 1 Siter Lenke til kommentar
bps Skrevet Mai 1 Share Skrevet Mai 1 58 minutter siden, JoeRoganJosh skrev: Hun har slanket seg. Go for it! Hun er ei morsom dame. Mulighetene er mange. @ZezeeRealBack tilhører på mental sykehjem el i en dyrehage. Tre varsomt! 1 1 1 Siter Lenke til kommentar
JoeRoganJosh Skrevet Mai 1 Share Skrevet Mai 1 Hun har bein i nesa. Tøff kvinne. Hun er langt ifra dum. Men ja, tre varsomt vis du har planer om å gjøre henne forbanna. For oss andre som oppfører oss ordentlig, så er det ikke noe å bekymre seg over. 7 Siter Lenke til kommentar
Alltidlyst Skrevet Mai 8 Share Skrevet Mai 8 Jeg fikk i alle fall god behandling hos henne for en ok pris. Stor og frodig kropp, topp service, morsom var hun også. 1 2 Siter Lenke til kommentar
Daskeladden Skrevet Mai 8 Share Skrevet Mai 8 Fikk som avtalt men tok ingen retur. Snakket med henne via sugardaters. Pulte henne og fikk sprute inni, ellers var alt på meny som avtalt. Pratsom dame, puppene var store og flotte til titty fucking og suge på. Skulle likt å pult henne igjen. Siter Lenke til kommentar
nelson2 Skrevet Mai 8 Share Skrevet Mai 8 (endret) 6 minutter siden, Daskeladden skrev: Pratsom dame, puppene var store og flotte til titty fucking Hvis bildene er av ny dato så er det en frodig og fin dame som bærer alderen sin flott. Men ut ifra det som er skrevet, så er det sikkert viktig med normal oppførsel og å trykke på riktige kanpper. Endret Mai 8 av nelson2 Siter Lenke til kommentar
Daskeladden Skrevet Mai 8 Share Skrevet Mai 8 50 minutter siden, nelson2 skrev: Hvis bildene er av ny dato så er det en frodig og fin dame som bærer alderen sin flott. Men ut ifra det som er skrevet, så er det sikkert viktig med normal oppførsel og å trykke på riktige kanpper. Ja virket litt sprø. Nevnte hun hadde kontakter i politiet og ingen køddet med henne. Men er man høflig og forholder seg til reglene hennes, tviler jeg på at hun går bananas. Men merkelig er nok en god beskrivelse av henne. 3 Siter Lenke til kommentar
ZezeeRealBack Skrevet Mai 10 Share Skrevet Mai 10 Hei! Glad dokka har nevne meg 😊Jeg er tilbake til treff for kort tid.6 mnd uten sex var litt for mye 😂 Om min forhold til politiet.Det var 2 saken,og jeg var vitne.Jeg kan ikke sier mer. Men i dag en drittsekk har gjørd en falsk avtale og når jeg kommer til hotel resepsjon han bli akkut syk…Siden det var helt tull,jeg har ringt til resepsjon,gi hans full navn og tlf. Penger er ikke problemer,også dra til hotellet var ikke stor problemer,det var bare 5 min fra mitt huset.Men jeg har ringt resepsjonen og senere vil gi hans navn,tlf nummer og hans adresen fordi den type av dumb ass odelagt for alle andre kunde. Jeg annonsere tilbake fordi jeg savner sex og dra til byen var helt katastrofal..best sex er med kunder..😂Og endelig vil ha noen fritid… Jeg håper han få en bøt.jeg lever ikke av eskortepenger lenger. Det var godt a bli tilbake 😊Må nytes litt 😊 Trenger ikke bli redd a møte meg.Bare talle ikke tulling fra noen som driver med shit i den bransje.. 😊 3 Siter Lenke til kommentar
ZezeeRealBack Skrevet Mai 10 Share Skrevet Mai 10 Vis noen synes det det helt normalt… I mitt erfaring,det er narkoman. Glad jeg ikke møte. Siter Lenke til kommentar
høy Skrevet Mai 10 Share Skrevet Mai 10 Kanskje jeg burde møte deg @ZezeeRealBack 1 Siter Lenke til kommentar
nelson2 Skrevet Mai 10 Share Skrevet Mai 10 7 minutter siden, ZezeeRealBack skrev: Vis noen synes det det helt normalt… Noen er så kåte at de blir "syke" av det, ringer rundt og avtaler med flere, puster tungt i telfonen osv uten å stille opp på avtaler. Så blir nummeret bannet av eskorten og de prøver å legge inn falske anmeldelser som en slags hevn. 2 Siter Lenke til kommentar
Møringen66 Skrevet Mai 10 Share Skrevet Mai 10 Jeg har møtt ho 2 ganger det siste året og har fått god service hos henne begge gangene for en grei pris,ingen sylfide, deilig,moden latina med frodig kropp som det var deilig å kose seg med, topp service ,alt i alt veldig hyggelig og morsom gledespike. Kan gjerne møte ho igjen 3 2 Siter Lenke til kommentar
trenbro500 Skrevet Mai 10 Share Skrevet Mai 10 Tilbyr du cim og eller rim, @ZezeeRealBack? Siter Lenke til kommentar
ZezeeRealBack Skrevet Mai 10 Share Skrevet Mai 10 6 minutter siden, trenbro500 skrev: Tilbyr du cim og eller rim, @ZezeeRealBack? Ikke rim,men cim jo 😊 4 Siter Lenke til kommentar
Hornyboy79 Skrevet Mai 11 Share Skrevet Mai 11 Er det samme dame som Ariel Siren som holdt på i Stavanger for en del år siden? 1 Siter Lenke til kommentar
ZezeeRealBack Skrevet Mai 11 Share Skrevet Mai 11 1 time siden, Hornyboy79 skrev: Er det samme dame som Ariel Siren som holdt på i Stavanger for en del år siden? Yes.Jeg bo i Oslo nå 😊 2 Siter Lenke til kommentar
ZezeeRealBack Skrevet Mai 13 Share Skrevet Mai 13 På 1.5.2025 den 21.43, bps skrev: @ZezeeRealBack tilhører på mental sykehjem el i en dyrehage. Tre varsomt! Tre varsomt? Tre varsomt? Er det en nye variant av norskspråk? 😂😂😂😂😂😂 1 1 Siter Lenke til kommentar
Amir30 Skrevet Mai 13 Share Skrevet Mai 13 På 11.5.2025 den 21.36, Hornyboy79 skrev: Er det samme dame som Ariel Siren som holdt på i Stavanger for en del år siden? Du kan finde hende på SD ^^:)^^ aktiv hver dag!!! Siter Lenke til kommentar
bps Skrevet Mai 13 Share Skrevet Mai 13 På 10.5.2025 den 12.07, ZezeeRealBack skrev: Vis noen synes det det helt normalt… I mitt erfaring,det er narkoman. Glad jeg ikke møte. Jaja politianmeldelse og full utlevering av navn og kontakt info hvis man stryker denne bikkja feil vei…vær så god Siter Lenke til kommentar
borgermestern Skrevet Mai 13 Share Skrevet Mai 13 Psycho vibes her ja. Bare å ligge unna denne rotta! Siter Lenke til kommentar
ZezeeRealBack Skrevet Mai 13 Share Skrevet Mai 13 4 timer siden, borgermestern skrev: Psycho vibes her ja. Bare å ligge unna denne rotta! Ikke psycho..du bare sier det fordi du har aldri knulle meg..😂 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg