Gå til innhold

Se egne innlegg


Gjest

Anbefalte innlegg

Er det en måte å se egne innlegg på? Så langt har jeg fått opp listen med tråder der jeg har skrevet, men må selv lete/bla frem i trådene for å finne egne innlegg. Noen som kan peke meg i retning av hvordan man treffer bedre? Om det går da.

OK, så kan morsomme sjeler si at jeg sikkert skal beundre eget babbel... Det er mer å se om jeg har erta på meg noen, skrevet noe som burde forklares eller noen har fulgt opp noe jeg skrev. Et lite forsøk på ikke å "skrive og glemme og gjemme seg" ;) Jeg er sjelden inne og tenkte å se om det var noe å følge opp på ting jeg har skrevet.

Heia! Heia til de som driver åpent forum!

Lenke til kommentar
Er det en måte å se egne innlegg på? Så langt har jeg fått opp listen med tråder der jeg har skrevet, men må selv lete/bla frem i trådene for å finne egne innlegg. Noen som kan peke meg i retning av hvordan man treffer bedre? Om det går da.

Det er jo en link til egne innlegg midt under sidehodet, mellom (x nye meldinger) og Hjelp.

Har du prøvd det?

Lenke til kommentar
  • 4 weeks later...

Fortsatt finner jeg bare en liste med tråder der jeg har skrevet, ikke liste med lenke til innleggene jeg har skrevet i trådene. Ikke noe å mase med, tenkte på det for å følge opp der man har skrevet

Lenke til kommentar
  • 10 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...