Tbratt Skrevet Lørdag klokken 17:22 Share Skrevet Lørdag klokken 17:22 Ei som kaller seg Mina Slestad på Snapchat. noen som har prøvd? 1 Siter Lenke til kommentar
Tbratt Skrevet Lørdag klokken 18:21 Forfatter Share Skrevet Lørdag klokken 18:21 Åpenbart en fake konto eller noen som fisker etter noe. Det var ikke bra😬 2 Siter Lenke til kommentar
Mr.E Skrevet Lørdag klokken 19:10 Share Skrevet Lørdag klokken 19:10 Hvordan finner du disse folka på SC? Alltid lurt på hvordan folk går frem å spør om eskortetjenester av damer/jenter på Snap. Er liksom ikke veldig enkelt å reklamere for tjeneste sine på SC. 3 Siter Lenke til kommentar
Otono Skrevet Lørdag klokken 19:35 Share Skrevet Lørdag klokken 19:35 11 minutter siden, Mr.E skrev: Hvordan finner du disse folka på SC? Alltid lurt på hvordan folk går frem å spør om eskortetjenester av damer/jenter på Snap. Er liksom ikke veldig enkelt å reklamere for tjeneste sine på SC. "Selger" eller "treff" i brukernavnet, seddel-emoji, det mest åpenbare. Legg til noen av disse, så blir du anbefalt flere og flere lignende brukere du kan legge til. Det er likt for meg som eskorte. Du blir i begynnelsen anbefalt "vanlige" brukere, så etterhvert brukere som heter "Treff Oslo" og så videre. Jeg har ny SC-konto nå og blir for det meste anbefalt å legge til andre kvinner, men om noen få dager blir mine anbefalinger nærmere 90% menn, resten andre eskorter og kvinner som selger bilder og videoer, på grunn av at vi har mange felles venner (kunder). Merk deg at SC er fullt av useriøse både "kunder" og "eskorter". Ikke nødvendigvis svindlere, men av lav kvalitet... 2 4 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg